1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt tog pas bij je 3e keer iets als een goedmaking zoals een controller ofzo? Of was dit bij jou al eerder gebeurd? Ik heb em nu pas de eerste keer kwijt en heb niets gekregen...

    ediit: ik lees het als sorry: "Voorgaande keren was dat bij mij wel het geval." :9
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen, volgens mij is de mijne ook overleden, alleen op een manier die ik (nog) niet ken: na opstarten zag ik groene strepen door het dashboard, stekkers/kabel gecheckt: alles zat goed.

    X360 uit en daarna weer aangezet: geeft nu helemaal geen beeld meer, maar ik hoor nog wel geluid van het dashboard (als ik blades switch bijvoorbeeld).

    Bekend probleem?

    /edit:
    Kabel moeten checken van de support, dus gedaan maar levert hetzelfde probleem op. Hij moet nu opgestuurd worden, ik krijg als het goed is binnen 2 werkdagen de labels per mail... ZUCHT
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  3. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is helaas ook overleden... gisteren bleven de games steeds hangen... alles ging goed tot het moment dat het spel zelf begon..... alle spellen getest..... ook games via xboxlive liepen constant vast... als ik alleen de console opstartte en verder niets deed was er niets aan de hand...

    helaas is de console vanmiddag opgehaald door UPS... en nu maar wachten......

    Gezien de verhalen in dit topic hoef ik niet te verwachten dat ik em volgende week terug heb :mad:
     
  4. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, daar begon het bij mij ook mee. Na de vastloper opnieuw starten bracht een 'Ring of Death'. Een paar keer herstarten en de boel liep weer, maar een game laden liep steevast uit op een vastloper. Mijn Xbox is afgelopen dinsdag (5e) opgehaald en ligt sedert woensdag bij onze Oosterburen. Ben benieuwd :'-(
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is nu vanaf vorige week vrijdag weg en met Forza 2 die op me wacht is het wel moeilijk om xboxloos te zien :'-(

    /edit, nog maar wat geprutst met de code en nu wel wat gevonden, maar iets waar ik niet blij van wordt....

    Met andere woorden, mijn pakketje is vanaf 4 juni weg uit Duitsland, maar nog niet in Nederland.....
    Of betekent het dat het pakketje nog bij Microsoft staat? En dat ze em dus echt gaan repareren?
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  6. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was het lullige bij mij... ik had woensdagmiddag eindelijk Forza2 gehaald bij Dixon.... heb em zelfs niet eens kunnen testen :mad:.....

    en nu ben ik 2 dagen verder en het nu al zat...... man wat kan wachten vervelend zijn
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :+
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Rox : Dat returned to shipper betekent dat je xbox is afgeleverd bij MS.
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    WizzNL, dank je, daar was ik al bang voor....
    Duurt nog wel een tijdje dus...
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Rox : Ga maar uit van de volle 15 werkdagen. Iedereen in dit topic wacht op het moment zo lang. Mijne ligt inmiddels ook al een week in Duitsland en verwacht hem ook pas over 2 weken terug.
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik had gister zo'n gozer opgebeld van Xbox360 helpdesk omdat mn 360 mooie rode lichtjes aangaven. Nou, ik moet hem dus terugsturen dus zo'n vent van UPS komt dat ding ophalen.

    Nou waren dus mn 2 vragen.

    1. Is de verzending gratis?
    2. Is de reperatie ook gratis?

    2 -> Want ik las ergens op dit forum dat de eigenlijke garantie 2 jaar is, maar volgens de EU heb ik 2 jaar. Ik had mn 360 gekocht op 20 januari 2006 maar wel een keer omgeruild.

    Als iemand daar antwoord op heeft, dankje :)
     
  12. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijn xbox precies 14 werkdagen in Duitsland (vanaf vrijdag 18 mei en Pinksteren niet meegerekend). Indien ik hem maandag niet heb ga ik nog maar eens bellen:mad:
     
  13. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Slim jochie ik reken dan geen weekend mee....damn als je eerst ff nadenkt voordat je post (het is zelfs spam)
     
  14. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    1. Verzending is gratis
    2. je hebt 2 jaar garantie, dus de reparatie is ook gratis in jouw geval
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe lang duurt het momenteel voordat ze de mail met labels sturen nadat je de melding hebt gemaakt via de telefonische support?

    Nog een geluk dat het geen schrikkeljaar is...!
     
  16. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    "Garantie
    Om misverstanden te voorkomen: je hebt altijd 2 jaar garantie op je xbox 360 vanaf de aankoopsdatum. De handleiding zegt 1 jaar, maar volgens Europese wetgeving heb je 2 jaar garantie en die krijg je ook echt van Microsoft. Meer informatie.
    Een ander misverstand is de aankoopsbon, die heb je niet nodig om garantie te krijgen. Microsoft neemt elke xbox 360 aan, zolang de garantiesticker niet verbroken is en zolang je hem niet gemod of gekraakt hebt."

    Ik heb mijn xbox 2e hands gekocht en MS neemt hem niet aan, omdat hij op naam staat van de vorige eigenaar. Hij is nu wel mooi kaduuk. Ze willen me 105 euro laten betalen om hem te repareren. Ik zoek denk ik maar een particulier die hem voor minder wil repareren. Ze weten niet eens wat er aan de hand is en vragen sowieso 105 euro. Zouden ze hem eigenlijk wel moeten aannemen voor gratiszh?
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kan degene waarvan je hem kocht de registratie op jouw naam laten zetten, waarna jij 'm alsnog kan laten repareren.
     
  18. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al naar geinformeerd, maar dat schijnt niet te kunnen. Ik denk puur omdat het ze dan geld kost. Ik denk dat ik hem zelf maar ga openschroeven...
     
  19. METALFEAR

    METALFEAR Guest

  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraag diegene waar je hem van hebt overgekocht om zijn mail adres, zijn huis adres en het telefoonnummer waar de Xbox360 aan is gekoppeld, bel Microsoft en zeg tegen ze dat het ophaal adres en aflever adres is gewijzigd.
    Dan is het wel gratis :), kan zijn dat je je voor moet doen als familie van diegene maar het helpt zo wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina