1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde:{
     
  2. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dankje :)

    Nog een vraagje eigenlijk, moet ik de originele verpakking gebruiken of kan ik zelf een doos regelen bij het postkantoor en dan inwikkelen met zachte stof?
     
  4. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had het gewoon in eigen doos gedaan met daarin bolletjes plastik en goed afgetapt
     
  5. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij werd aangeraden om niet de originele verpakking te gebruiken ivm diefstal. Ik heb een doos bij de supermarkt gehaald. (doos waar wijnflessen :b: in hadden gezeten, paste precies met een beetje wringen en hoefde verder geen vulling te gebruiken.)
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Mijn dank is groot :9
     
  7. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik ook gebruikt alleen wel bolletjes plastik gebruikt ik heb alleen nog niet terug vandaag een mail gehad dat ie was aangekomen en de 29 mei opgestuurd
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  8. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraagje ik heb vandaag forza 2 gekocht dus ik denk laat ik het maar spele na 3 weke niet xboxe dus ik wil een race starten en ineens gaat me xbox uit en krijg ik 2 rode lichtjes die knipperen (links als je ervoor staat en hij legt plat) kan iemand mij helpen

    EDit hij doet het weer maar zou wel graag willen weten wat het is
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Check het eerste bericht in dit topic, daar staat alles ;)
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Aan iedereen die recent gebeld heeft met de supportdesk: hoe lang duurde het bij jullie voordat je de mail met ups labels ontving? Thx.
     
  11. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat er in de startpost, je hebt em waarschijnlijk niet genoeg frisse lucht gegeven ofzo, hij moet goed geventileerd staan...Misschein was het op de kamer wel erg warm aangezien hier in Groningen op het moment een hittegolf gaande is:confused:

    enne niet in de vriezer doen dus en ook niet onder water houden ^:9
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Net ook maar weer eens gebeld met MS maar begin me toch af te vragen wat voor mensen daar werken. Ze kunnen je totaal geen informatie geven over wat er met de xbox aan de hand is en wat er aan gedaan gaat worden. Heb ook al gevraagd als die nu is gerepareerd en hij gaat weer kapot, wat er dan wordt gedaan. Aangezien ik vind dat iets wat gerepareerd is, daarna wel aan zijn levensverwachting mag voldoen. Antwoord was dat ze hem dan weer gaan repareren en daarna weer en daarna weer....zucht. Vraag me af of er geen gerechtelijke stappen tegen te ondernemen zijn, want begin MS langzaam uit te kotsen nu. Iemand die tips heeft om via de rechter je xbox vergoed te krijgen of iets dergelijks ? Maak je kans in een rechtszaak ? Heeft het zin om een groep gamers te verzamelen en gebundeld een zaak te beginnen ? Vind dat er nu toch maar eens wat gedaan moet gaan worden aan dit wereldwijde probleem, zeker 1,5 jaar na de release van de console. Iemand tips ?
     
  13. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg ik nu als ik mijn xbox 360 die krassen heeft gemaakt op 6 spellen??? krijg ik dan alle spellen weer nieuw en een nieuwe dvd drive in mijn 360 :confused:

    Ps: ik heb het op 6 spellen omdat ik 5 spellen niks merkte tot bij forza 2 nu ''Disc unreadeble'' ofzo en toen keek ik later na die andere 5 en toen zag ik dat daar ook de ronde krassen op zaten:mad::mad::mad::mad::mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  14. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt al wel wat aan gedaan denk ik, de europese comissie was het ook al opgevallen en ik denk niet dt dit ongemerkt gaat blijven... Een rechtzaak, de kosten die daaraan verbonden zijn kun je denk ik net zo goed een nieuwe xbox kopen maar weet niet precies hoe dat werkt en hoe duur dat kost...

    @yojesse: je krijgt, tenmminste een vriend van mij wel, je spellen terug bij de winkel waar je ze kocht als je de bon hebt...die vriend van me had het bij de mediamarkt en kreeg gewoon 2 spellen terug zonder problemen...Voor de drive moetje microsoft ff bellen en dan gaat ie geloof ik naar het repai centre en daar zetten ze een nieuwe erin..of is dit niet zo?
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  15. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks naast weer-alarm ook game alarm.
     
  16. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0

    Als ik de bon niet meer heb?
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ yojesse : MS vergoed alleen de games van MS zelf, en alleen als je nog eens 15 euro per spel extra lapt. Komt er dus op neer dat als hun game console krassen veroorzaakt jij voor de kosten moet opdraaien. Xbox repareren ze ook zonder kassabon, maar zover ik weet wordt alleen het probleem van dat moment verholpen. In mijn geval maken ze waarschijnlijk de dvd-drive maar rest wordt niks aangedaan. Tenminste dat is wat service centrum me verteld. Ik heb gevraagd of de hardware ook wordt nagekeken omdat ik ook last heb van vastlopers,maar medewerker zei dat xbox niet in zijn geheel zou worden nagekeken. Komt er dus op neer dat mijne het over een aantal maanden wel weer zal begeven en je weer de hele reparatie weg moet bewandelen. En daar pas ik voor.

    Heb net het hoofdkantoor van MS gemaild en gevraagd naar uitleg betreffende de 360, tevens gelijk een klacht ingediend.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  18. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb crackdown, viva pinata, forza 1 en 2 ,most wanted en tdu dus 3 of 4 spellen worden vergoed ;) godver niet goed gelezen moet dus voor die 3 van ms ook nog 15 euro lappen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ yojesse : als je dit via MS doet dan wel. Ik zou eerst naar de winkel terug gaan want lees net dat je daar beter wordt geholpen. Helaas doet niet elke winkel dit, maar zou eerst winkel proberen.
     
  20. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0

    ik belde om 16.15 uur woensdag en woensdagavond om 22.52 uur had ik de label al......

    donderdagochtend UPS gebeld en donderdagmiddag hebben ze em opgehaald... vanmorgen om 11.32 is ie afgeleverd in duitsland.....

    en nu maar wachten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina