1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ben benieuwd hoor.
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat gaat over een extra heatsink, niet nog een ventilator.
     
  3. Sanjeev

    Sanjeev Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha ik snap m :9
     
  4. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Net over dat verhaal van Xboxic gebeld en ze zeiden dat ze hiervan niets afwisten en dat ze bij het callcentre zelf niet wisten of dat echt zo was en die man wou ook niet daarover speculeren...

    Hij kon wel zien dat mijn 360 nog in het reparatiecentrum is en als ik hem vrijdag nog steeds niet zal hebben dat ik dan weer moet bellen....
     
  5. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is 3 uur geleden opgehaald :)
    Nu even afwachten hoe lang het duurt voordat ik een werkende terug heb.
     
  6. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn boxje staan al vanaf 18 mei in Duitsland ter reparatie, maar tot op de dag van vandaag nog niets gezien of gehoord.

    Net gebeld, het schijnt dat er problemen met de systemen zijn waardoor er zomaar orders eruit worden gepleurd volgens die gast. Hij had nu een email naar support gestuurd en ik moest vrijdag weer contact opnemen.

    We zullen zien.
     
  7. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, ik heb net ook ff met Microsoft gebeld omdat morgen de deadline van die 15 werkdgn zou zijn. Hij vertelde me dat er een probleem zou zijn geweest met inscannen als de producten binnen kwamen.
    Mijn 360 zou nu klaar staan voor reparatie, maar hij heeft toch nog maar eens een mail gestuurd naar de technische dienst aldaar. Zou ik hem volgende week dinsdag niet terug hebben, dan moest ik maar weer contact opnemen.

    Ik ben ook benieuwd
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daarom zorg ik er ook voor dat de Xbox 360 niet afgesloten maar juist erg open staat opgesteld en dat ook de voeding niet ergens weggestopt een sauna wordt.
    Maar het is idd mooi nieuws. :)
     
  9. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 ging 22 mei stuk, 23 mei gebeld en labels uitgeprint....25 mei door ups opgehaald......op zich lekker vlot allemaal, volgens ups tracking nr. is ie 29 mei afgeleverd in duitsland weiterstadt (zat een lang weekend tussen i.v.m. pinksteren), echter kreeg ik pas 10 juni een email van MS dat mijn 360 er was aangekomen voor reparatie ?!?!?|:-,

    was trouwens in Canada afgelopen week voor de F-1 GP van Montreal, heb daar afgelopen maandag effe door het centrum geslenterd en daar zag ik een voet met ingebouwde ventilator waarop je je 360 verticaal kan plaatsen, staat ie tevens steviger mee ! zegt weer genoeg !!
     
  10. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde, heeft hij tegen jou nog gezegd op welke termijn je hem terug kan verwachten?
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kunnen hun dat zien hoe de status is? Die man die ik aan de telefoon had zei, nee dat kunnen we niet.
     
  12. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    MS customer support gebeld en gevraagd of dit ook daadwerkelijk waar is. En wat blijkt? Nee men is daar nog neit van op de hoogte. alleen hij had het antwoord wel heel snel klaar liggen. hij zei namelijk ik zal even kijken, en gelijk daarop zij hij nee daar weten we nog niets van, ik heb even in mijn xbox boek gekeken en daar staat nog niets over of er een nieuwe ventilator in geinstalleerd zal worden. hij reageerde mij toch echt te vlot. ik denk dat ze het willen ontkennen en zo de consumenten niet af te schrikken op een of andere manier. ze zijn scijnbaar bang om toe te geven dat het stukje hardware niet deugt... to be continued

    a@martijnn , die lui praten allemaal langs elkaar heen joh. en een heatsink ik een soort ventilator die de lucht beter afscheid. namelijk doordat de lucht op die open plek blijft hangen word het moeder bord daar erg heet, vandaar dat er dingen afsmelten. en door deze nieuwe Heatsink kan het wel een opgelost zijn. maar laten we niet te vroeg juichen. we wachten af. ik denk dat we morgen heel wat meer weten. als Microsoft hier op reageert. het kan zijn dat ze het ontkennen, maar dat zoud om zijn want er zullen mensen zijn die dat dinge open gaan maken en er dan achter gaan komen dat er wel een extra heatsink in zit hierdoor zullen ze alleen maar een slechter imago krijgen;P
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar kunnen we hier niets aan doen. Want ik begin het wel beu te worden met dat gedoe. Ik moet normaal vrijdag mijn console terug hebben, maar het kan nog een week langer duren,... en blabla,... hier moet iets aan gedaan worden. Nu, dit is nog niet zo erg bij mij, maar wat ik hier allemaal lees. Sommigen zitten aan hun 4de xbox, sommige zijn al van 18 mei aan het wachten, er was er zelfs éne die van 8 mei aan het wachten was(what the fuck). Ik had zelfs op teamxbox een verhaal gelezen van een man die zijn xbox 7(!!!) keer stuk is gegaan. Toen kwam dat in de krant te staan, en toen heeft hij een nieuwe gekregen, what the fuck? Pas als het in de krant komt te staan krijg je een nieuwe, madré mio...
     
  14. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zal het zolang duren omdat ze een nieuwe koeling aan het inbouwen zijn. www.maxconsole.net
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Een nieuwe koeling hebben ze wel nodig! Want als je ziet hoe alles gesoldeerd is, mooi is het niet hoor(logisch dat het los komt van de warmte,...). Als je dan met ps3 kijkt, dat bord is wel iets HEEL ANDERS...
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    'Oud'
    [​IMG]

    'Nieuw'
    [​IMG]

    Er zal best goed over nagedacht zijn, maar volgens mij verplaatsen ze nu de warmte naar een andere plek, achter de processor.
     
  17. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is het nu dus officieel mijn xbox 360 zal binnen nu en 3 weken na opsturing terug zijn en een extra stootje koeling hebben:). dan moet je dit ook kunnen merken aan de zijkanten van de console.

    arjan ik heb dat al gepost:p dont have to remind me. maar nu er een 2de iemand is die zo dapper is geweest om ook zijn teruggekregen xbox open te maken, en ook de extra heatsink constateerde is het zeker dat MS bezig is met het beter koelen van de console
     
  18. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Extra koeling klinkt leuk!
    Zou toch wel heel fijn zijn als er iets structureel verbeterd is als ik Xbox no.4 terug krijg straks want ik ga door t lint als ik er nog eentje op moet sturen.

    Mensen die al sinds half mei op hun box wachten klinkt een stuk minder leuk.


    Weet niet of ik nou vrolijk moet worden of niet. :confused:
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, alleen 100% zeker weten we het nooit, of je moet je retour-consoles open schroeven (wat ik niet ga doen) ;)
     
  20. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik moest er drie weken geleden aan geloven. Mijn 360 fabriceerde 3 rode ledjes, heb hem op 24-05-2007 aan UPS meegegeven. Gisteren wist zo'n knul van de "heldesk" te vertellen dat mijn 360 pas op 8 juni 2007 was aangekomen op de repairafdeling en dat hij mogelijk pas op 19-06-2007 of later retour gezonden wordt. Ik heb overigens geeist dat ik op zijn minst een maand gratis Live wilde, aangezien ik dat kwijt ben door toedoen Microsoft.

    - Is de ervaring ook dat je een maand gratis live krijgt?
    - Is het zo dat mijn exemplaar wat ik terug krijg voorzien wordt van een extra heatsink?
    - Wat kan ik doen als het uit de hand loopt qua datum retourzending? Ik lees op dit forum steeds meer verhalen van mensen die rond deze periode bezopen lang op de reparatie zitten te wachten.

    Ik heb gelukkig een rechtsbijstand verzekering, misschien komt deze nog wel van pas voor de heren en dames van Microsoft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina