1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar the fuck blijven ze met die xbox !!?? Ik zit hier met forza 2!!!!
     
  2. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    @boss

    ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb het dikke boekje van mijn LE versie alvast maar wat zitten lezen in mijn Playseat. Kl#tezooi!!!
     
  3. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook hier hetzelfde probleem

    Overigens lijkt het wel alsof Forza 2 me niet gegund is. De 1e keer dat mijn Xbox360 kapot gegaan is en Forza 2 heb ik vandaag op me vorige adres kunnen ophalen. (Gelukkig, want het huis heeft 1,5 jaar leeg gestaan.) Ik woon al 1,5 jaar niet meer op dat adres en Crackdown is wel gewoon op dit adres geleverd. Maar goed dat is een ander verhaal.
     
  4. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens klaag niet over het spel, het gaat erom dat je nu je eigen 360 terug krijgt met een extra heatsink en dat je daarna nooit geen problemen meer krijgt. laten we daarvan uitgaan dat het nu klaar is met het gefok en ik minstens 5 jaar lang op mijn geliefde xbox 360 kan spelen:p
     
  5. dewallef

    dewallef Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal toch niet lang meer duren, de mijne was gelijk met de jouwe aangekomen in Duitsland (22 mei jl), en heb zojuist een mail ontvangen van Microsoft dat ze hem hebben ontvangen \o/, zal dus niet lang meer duren en dan heb ik hem weer terug thuis, hopelijk dit maal voor een langere periode.
     
  6. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 19 werkdagen zonder 360 heb ik vandaag eindelijk bericht gehad dat ze hem ontvangen hebben en gaan repareren. Ik ben in ieder geval blij weer eens wat van ze te horen, had de laatste dagen echt het idee of ik dat apparaat ooit nog eens terug zou zien. Grappig feit is wel dat er in de mail wordt gezegd dat ze het belangrijk vinden dat de xbox zo snel mogelijk wordt gerepareerd:confused: Ik piste bijna in mn broek van het lachen:lol:
     
  7. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    achja, laat ze hun tijd er maar voor nemen, op dit moment ben ik nog steeds aan het wachten op die kut labels:confused: morgen zit ik al 5 dagen te wachten!!!
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan ga je die ook niet meer krijgen, als je niet er achteraan belt. Ik had na 3 dagen ook geen labels en door zelf te bellen met MS kreeg ik eindelijk een 2e lijns medewerker die het binnen 2 uur oploste en mij de labels alsnog stuurde.
     
  9. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op m'n 4e 360...

    29 mei verstuurd
    30 mei binnen in DLD
    11 Juni bevestiging van repair center
    Vandaag gebeld:
    "Wij weten niets van een nieuwe koeling" "U zou hem eigenlijk vandaag terug moeten hebben. Ik denk dat u hem in de loop van volgende week terug krijgt" "Ik heb voor de zekerheid een mail naar het repaircenter voor u gestuurd, dat ze hem echt snel moeten versturen. Zeker omdat het al de derde keer is."

    Leuk detail: Van de zeven mensen in mijn friends list, zitten er momenteel vier zonder 360. Ik denk dat Bill wat technische probleempjes heeft met zijn Beta-boxje....
     
  10. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    1e 360 1 juni kapot en M$ gebeld, zelfde dag UPS labels ontvangen

    4 juni opgehaald door UPS
    5 juni afgeleverd bij M$ repair centre
    15 juni mail van M$ ontvangen, dat ie aangekomen is.

    Er is dus 9 werkdagen niets gedaan, hebben ze dus nog 6 werkdagen over voor reparatie en retour zending, moet kunnen.
    Hieronder tekst uit mailtje

    English
    We have received your Xbox at our service center. It is our priority to process your Xbox in a timely manner and to get it back to you as good as new. We will contact you as soon as we are finished so you can get ready to get back into the game!

    Note: This is not a monitored e-mail address.
     
  11. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld met MS, nou ze geven zelf toe dat het een teringzooi is in dat Repair Centre en dat ik maar nog wat langer moet wachten:confused:
     
  12. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat je die 6 werkdagen iets ruimer zult moeten nemen...=(
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    onlangs op mijn clanforum een oproep gedaan aan iedereen om mee te doen in deze poll om te melden hoe vaak je 360 is overleden. De stem met zes keer is trouwens een fout geweest. Maar het beeld lijkt me duidelijk.

    [​IMG]
     
  14. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik deze derde keer ter compensatie wel mocht kiezen uit:

    Gratis Controller
    Memory cardstickding
    Gears of War
    COD III
    GRAW
    Viva Pinata

    Van ellende maar voor VP gekozen, aangezien ik de rest al heb, maar toch... Heeft de rest van jullie wat aangeboden gekregen?
     
  15. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn verhaal dan ook maar.

    ik heb mijn xbox in december 2006 gekocht nog niet zo heel oud dus.
    nog nooit heb ik er last mee gehad en echt nooit.

    nu heb ik forza en ineens begon me xbox vaag geluid te maken ik kijk kras erop nog geen ronde cirkel alleen kras wel op de plek waar die ronde cirkel meestal zit.

    hij doet nog gewoon dus daar geen probleem mee ik heb het alleen nog maar bij forza gehad.

    wat moet ik nu doen? het zo laten en afwachten of ms hierover bellen aangezien het nog niet de ronde cirkel is waar veel mensen het over hebben. toch ben ik er wel angstig door geworden.

    moet er niet aan denken dat die games kapot gaan.
     
  16. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is op 23 mei opgehaald door UPS. Op 29 mei is die afgeleverd in Duitsland, geloof ik.

    Op 11 juni kreeg ik eindelijk weer is bericht:
    "We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen".
    (11 juni geven ze pas aan dat mijn xbox is ontvangen |:-, was al op 29 mei)

    En volgens mij had mijn xbox vandaag geleverd moeten worden =( (niet dus!)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft reageert op foto's nieuwe cooling Xbox 360
    http://www.gamer.nl/doc/39835
    Wat is dit nu weer voor geblaak? Dat ze toch gewoon in iedere kapotte xbox 360 een nieuwe koeling steken! En dat ze dat dat zeggen. Nu doen ze het waarschijnlijk met sommige xboxen. Zodat je nog altijd een massa xboxen hebt die stuk gaat...
     
  18. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor nu wel heel veel verhalen van boxen die de dodo doen tijdens het spelen van Forza M. II.... Toch kan ik zelf niet echt een verband verzinnen tussen een bepaald spel en het 360-infarct.. iemand?
     
  19. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    er is ook geen verband hoor, mijn xbox heeft forza 2 nog nooit in zin mogen hebben(helaas) De reden dat je zoveel mensen ziet die net pech hebben dat hun xbox kapot gaat als ze forza spelen is waarsch omdat het zo'n populair spel is dat zo'n 50 % van de gamers hem wel heeft:9 kijk maar eens op de druk bezochte topics hierzo over forza. Zo zul je dus veel mensen zien die hem kapot hebben terwijl ze forza spelen, zo zul je niet veel mensen horen die klagen dat hun xbox kapot ging bij het spelen van een spel dat nauwelijks gespeeld wordt:9 Ook was het laatst een tijdje echt vreselijk warm en benauwd, hier tenminste, das ook wel een reden voor overhitting...
     
  20. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Net maar weer eens naar support gebeld:mad:
    Eindelijk weer eens goed nieuws, ze wisten mij te vertellen dat er een xbox klaar staat voor verzending zodat ik maandag of dinsdag weer kan gamen*) Mijn 2de 360 staat inmiddels sinds de 18de mei in Duitsland en vanwege administratieve fouten heeft hij dus 15 werkdagen in een loods gestaan zonder dat er wat mee gedaan werd (kreeg gisteren pas een mailtje van het repaircentre dat hij was ontvangen):confused:

    @ METALFEAR en Kethij: aangezien jullie ook al zo'n 20 werkdagen wachten geldt dit misschien ook voor jullie. Als je ff belt naar support weet je of tie al klaar staat voor verzending*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina