1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat lijkt mij ook niet, maar hij zei dat dat niet bij hem bekend was dus dat het niet waar was.
    Hij mocht het eigenlijk niet vertellen maar ik zou 1 maand gratis xbox live erbij krijgen. Dat vind ik geen compensatie maar iets waar ik sowieso recht op heb omdat ik nu al 1 maand geen gebruik kan maken van mijn zelfbetaalde xbox live abbo.
     
  2. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @R75

    Mijn xbox is nu ongeveer 28 dagen weg, net maar even gebeld hoe het zit en volgens de helpdeskmedewerker is dat onzin dat je een game oid gratis krijgt ter compensatie. Het enige wat je krijgt is een maand gratis xbox live, maar dat vind ik geen compenstatie, maar een vergoeding voor mijn xbox live die ik zelf betaald heb en al een maand geen gebruik van kan maken.
    Volgens hem is het allemaal gelogen dus van die gratis dingen.

    Eind van de week maar weer eens bellen, vind het best lang duren, de eerste keer dat ik mijn xbox terugstuurde had ik 'm binnen 2 weken terug en nu is ie al 28 dagen weg en het zou misschien nog wel een tijdje kunnen duren werd mij net verteld.


    die lui proberen het zo te brengen dat ze je niets hoeven te sturen. altijd kostenbesparend denken. je moet echt bij je standpunt blijven en eisen!!! het is echt waar dat er wel mensen zijn die compensatie krijgen. ik ga hem nu voor de derde keer opsturen en zit nog steeds te wachten op die KUT labels. die man vond het ook erg en zei dus dat hij alels op zou schrijven en als ik mijn box terug zou krijgen ik op moest bellen en naar de compensatie afdeling moest vragen. die zouden dan iets regelen. wat weet ik niet. maar er bestaat echt bij MS ook Compensatie voor alle narigheid die je mee hebt gemaakt. iets wat niet meer dan logisch is:thumbs: mijn ervaring is trouwens dat mannen veel meelevender zijn dan vrouwen daar. als je een vrouw aan de lijn hebt dan stop er maar mee want daar krijg je niets bij voor elkaar.
     
  3. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste keer dat ik belde om mijn xbox op te laten halen had ik een vrouw aan de lijn die bij mij oost europees oid overkwam. De laatste 2 keer had ik dezelfde man aan de lijn. Als ik niks hoor deze week bel ik vrijdag wel weer en zal het dan weer over die compensatie hebben. Dit word namelijk al de 5de week dat ik zonder m'n Xbox 360 zit.
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemachtig als ik dit allemaal lees wil ik hem niet eens meer opsturen. Helaas zal het wel moeten want er zit geen leven meer in. Heb net MS gebeld, dus zullen die labels binnenkort wel binnenkomen en dan maar hopen dat ze hem een beetje goed repareren.

    Edit: In wat voor doos doen jullie de 360 altijd en waar kun je die krijgen??
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Zucht. En ik zit pas in de eerste week... :'-(
     
  6. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen vrijdag zijn de 15 werkdagen voor de mijne verstreken (25-05 aangekomen in Duitsland), dus deze week zou het toch moeten gebeuren...
    We wachten af en anders er nog maar een belletje aan wagen, ben toch ook wel benieuwd naar het compensatie beleid van Microsoft, een spelletje lijkt me niet overdreven.

    @Emjee: Elke doos voldoet, ik heb een wasmiddeldoos gebruikt opgevuld met kranten, daarna een inpakpapiertje (binnenstebuiten) eromheen gedaan.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, ik dacht dat je echt zo'n doos van het postkantoor moest halen :thumbs:
     
  8. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat zou zeker niet verkeerd zijn maar ik verwacht er niet veel van.
     
  9. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    En als je je xbox weer terug hebt zou ik zeker die doos bewaren waarin je je xbox terug krijgt, zeker handig als ie weer retour moet.
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    haha laten we hopen dat dat niet gebeurd. Het is namelijk geen rood knipperende lampen probleem, hij laad de spellen gewoon niet. Ik denk dat ze dat wel kunnen fixen.
     
  11. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Al afkick verschijnselen?:)
    Ze schijnen een achterstand aan het inhalen te zijn dus ik weet niet of het bij jou ook zolang duurt.
     
  12. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit is de 2de keer dat ie retour is, de eerste keer had ik ook niet mijn eigen xbox terug gekregen dus....
     
  13. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is in het reperatie centrum vanaf de 30gste.
    Als er iemand is hier die hem ook zo rond die tijd heeft opgestuurt ,, laat het me dan weten als jou kist is aangekomen bij jou thuis.
    Dan weet ik ongeveer wanneer ik hem kan verwachten.:lol:.
    Ofniet .... natuurlijk_0/
     
  14. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had hem de 29ste opgestuurd en de 30ste kreeg ik een brief dat hij was aangekomen en vandaag gebeld waar hij bleef als het goed is komt hij vrijdag terug
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Argh, red lights! E79 code.

    Heb ze nu aan de lijn, wordt opsturen. Wordt ik niet blij van als ik die verhalen hierboven lees.

    Sjoerd
     
  16. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    19 mei had ik de retourlabel ontvangen, 21 of 22 mei, dat weet ik niet meer precies, werd de xbox door ups opgehaald. Ik heb nog steeds geen bericht dat ie ontvangen is maar volgens de helpdeskmedewerker die ik vandaag aan de lijn had hebben ze 'm wel maar kunnen nog niks zeggen wanneer ik hem weer thuis kan verwachten.
     
  17. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook nog geen bericht gehad via e-mail maar de medewerker zei dat
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    79=harddrive error... Ff loskoppelen enzo (maar zal je al wel gedaan hebben)
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Donderdag zijn mijn 15 werkdagen ook om en mijn xbox360 nog later terug ontvangen dan donderdag accepteer ik niet. Dan bieden ze idd maar een compensatie aan of ze zorgen maar voor een nieuwe xbox of geld terug. Dat hun intern een achterstand hebben opgelopen is niet mijn probleem.
     
  20. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je van deze. Op 24-05-07 meegegeven aan UPS. Op 11-06-07 pas aangekomen op de repairafdeling. Dit betekent dus dat ik pas vanaf vorige week kans maak dat hij gerepareerd wordt. De medewerker zij dat het vanaf het moment dat op de repairafdeling ligt nog maximaal 15 werkdagen zal duren. Dit wil zeggen dat als het een beetje tegenzit ik mijn 360 misschien bijelkaar wel 6 tot 7 weken kwijt ben. Als dat zo is dan eis ik de hele 360 lineup aan games ter compensatie :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina