1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb dus hetzelfde met mijn R6 disc. Ook dat soort krasjes, waarvan ik zeker weet dat ze er niet door mij opkomen, aangezien ik altijd heel voorzichtig ermee doe. Het spel doet het nog wel, al loopt het af en toe wel vast, maar ja wat iemand al zei, straks blijft hij het doen, en zit ik net buiten de garantie ofzo en doettie het niet meer...

    Maar ja vraag me ook af wat je met zulke discs kan. Vind dat MS wel ff wat duidelijker mag zijn. Al sluit ik me niet aan bij het hele "Heel MS is prut" verhaal enzo.
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutzooi, ja ik vond het ook al vreemd dat precies in het midden van het rondje ook al krasjes zaten..

    @Jort, ik vind ook dat ze even duidelijker kunnen zijn!
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind de verschillende berichten van M$ nog steeds wazig.

    Ze zeggen dat de Xbox360 krassen KAN veroorzaken.
     
  4. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd nou heb ik dus nog iets gevonden, ik weet niet of het hoort maar laat het toch ff zien... zal het ff met paint aangeven, foto komt direct!

    [​IMG]

    Daar zit een ronde lijn/kras zoals je ziet, hoort dat??
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de Disc van Kameo heb ik ook zo'n "kras"
    Deze "kras" is met de productie erin gekomen.

    Op veel audio cd's heb namelijk ook zo'n cirkel.
    Hiermee wordt een verdeling gemaakt tussen de audio- en video-gedeelte op de disc.
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, ik heb het namelijk op elke 360 game:cool:
     
  7. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja die andere krassen horen volgens mij niet echt erin. Vraag me af of MS daar ook iets aan doet?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die krassen van pietlut lijken mij gebruikers schade .. of heb je ze op alle dvd's?
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me dus ook af, heb nu ff een berichtje naar kassa gestuurd dus wacht ff totdat ze wat terugsturen.
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox360 kan krassen veroorzaken na regelmatig gebruik. Ook als de console kaasrecht staat. Dat probeerde MS toch te melden? Ik vind dat ze zowel de xbox als de spellen MOETEN vergoeden. Ik vind dat MS goed bezig is, maar deze mankementen mogen gewoon niet voorkomen.

    Vond dat stukje van die man van bol.com ook wel grappig. "Wij handelen de klachten van de consument af, en achterhalen het niet bij MS". Volgens mij durft niemand een rechtzaak tegen MS te beginnen. Terwijl naar mijn mening toch dat de 360 mankementen vertoont.
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het op meerdere games ja, de een wat minder dan de ander..
     
  12. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanochtend MS gebeld en gezegd dat mijn 360 dus krassen maakt. Dat 1 spel het helemaal niet meer doet door de krassen, en al mijn andere spellen wel bekrast zijn maar het nog goed doen. Hoewel Oblivion begint nu soms een beetje te haperen.

    Ze zou het "escaleren" (wat dat ook is) met haar baas. dan zou ik over een week worden terug gebeld. Mijn xbox 360 zou waarschijnlijk moeten worden opgestuurd naar Duitsland. En misschien wordt mijn kapotte Gears of War vervangen. :)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vergoeden zullen ze niet doen ... vervangen mogelijk wel
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de disc van PGR3 heb ik de zelfde krassen als pietlut.
    Alleen is het midden van de disc nog steeds krasvrij.

    Maar dit komt omdat ik de disc bijna niet uit het doosje krijg :mad:
    Als ik (Push here) druk dan verschuift de disc , waardoor er weer een nieuw krasje bij komt.

    Heb op 1รก2 disc ook wel een paar gebruikers krasjes zitten , dit voorkom je toch niet.
    Maar de overige disc's zjin op vingervlekken na , nog helemaal 100%.

    Haar baas is M$ USA !!
    M$ Europa heeft helemaal niets te vertellen.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Imo ook de reden waarom de berichtgeving zo 'vaag' is naar o.a. een Kassa. Ze hebben niet de bevoegdheid om de huidige problemen toe te geven, zonder dat ze daar toestemming voor hebben uit de USA.
     
  16. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Kassa laat zien hoe de krassen worden veroorzaakt

    De uitzending van kassa 14-04-2007 zie je belangrijke uitzending over de Xbox 360 die volledig getest is en dan wel een paar weken lang .
    En inderdaad is de Xbox 360 geen stabiele gameconsole en zijn er gegarandeerd veel gedupeerden.
    Kijk hier de link http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_uitzending&number=3226933
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0

    daar gaat dit een groot deel van de topic juist over :9 de uitzending van kassa
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg net de volgende melding toen ik naar de site van Kassa wilde !!

    Het is op het moment erg druk op onze servers, waardoor de Kassa-website niet optimaal bereikbaar is. Onze excuses voor het ongemak. We willen u vragen om op een later moment terug te komen en het nog eens te proberen.

    En dat voor een zonnige Zondag middag !!!
     
  19. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb kassa ook maar eens gemaild, maar dan niet over de krassen maar over de RED LIGHTS!

    Ze moeten daar ook maar eens aandacht aan besteden.
     
  20. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst een 360 van 03-06 met de Samsung-drive gehad(de tss drive, die ze dus noemde in kassa), en die maakte krassen op mijn GOW-disc:mad:

    Heb nu een gereviseerde console uit 10-05, wel met een compleet nieuw binnenwerk, behalve de dvd-drive, wat een Hitachi is.

    tot nu toe geen problemen hoor:thumbs: :thumbs: , en dat ie luidruchtiger is dan de Samsung..... vind ik een beetje onzin, het maak elkaar echt niet veel.
    Het is ook afhankelijk welk spel je erin hebt zitten, de ene game maakt ie meer geluid dan de andere.:{

    Een maat van me heefd er een uit 06-06 ook met de hitachi drive, de console staat op zijn kant, heefd er al dik 100 uur Oblivion op gespeeld, en ook... geen enkele kras, ook niet op zijn andere spellen.
    Wel maat zijn drive (ik denk de motor) wel meer herrie als de mijne, maar de prestaties zijn goed.:thumbs:

    Ik vind dat Mirosoft nu wel eens een goede oplossing voor dit probleem moet verzinnen, want dit is voor een console van 400 euro gewoon te gek.
    Voor de rest is het een puike console, en ben er best tevreden over, maar dit kan niet, ook al is het procentueel gezien maar een kleine groep mensen die deze problemen heefd.

    Ook vind ik dat ze het garantie-systeem wel wat vlugger mogen maken, waarom nemen ze met het ophalen van de defecte console niet gelijk een ander mee??? net als Sony? scheelt ze weer een rit....|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina