1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    En hoe zou het zitten met consoles die 1e en 2e week juni zijn gearriveerd in Duitsland? De mijne is 14 juni aangekomen volgens UPS, maar heb nog geen mail van MS dat ze hem hebben ontvangen.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Volgens UPS is hij de 5e aangekomen, ik had hem de 4e opgestuurd. Volgens Microsoft is hij de 15e aangekomen. Dus kan ik vanaf nu mooi weer langer gaan wachten!!
     
  3. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hiervoor ook een ps2 gehad. Deze is helaas wel 1 keer defect geweest. (wel pas na 3 jaar ofzo dus wel langere levensduur dan me xdoos *)). Probleem toen zelf opgelost dmv smering van de as waar de laser op bevistigd zat. Deze liep stroef waardoor o.a. Gta San Andreas vastliep met can't read disk. Probleem kwam trouwens vaak voor sinds Gta-SA op de ps2. Heb veel meldingen op internet gezien toen van gebruikers met hetzelfde probleem. Dus om nu te zeggen dat de ps2 nooit defecten heeft ben ik niet helemaal met je eens.

    By the way, mijn box is sinds 1 juni weg.
     
  4. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Vandaag maar weer eens gebeld en deze keer had ik een dame aan de lijn, maar zij wist ook niets over een compenstatie. De 15 werkdagen zijn allang om dus waarom dat ik niets krijg is mij een raadsel. Of iedereen zit hier te liegen, wat me eigenlijk ook wel sterk lijkt, of ik word voor de gek gehouden bij MS:'-(

    Er werd mij net verteld dat als er al een compensatie was, dat dat ergens anders voor is en niet het lang wachten.

    Hebben de mensen die iets gekregen hebben er zelf om gevraagd of werd het aangeboden door MS?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en nog belangrijker: werd er aangegeven wat er gecompenseerd werd?
     
  6. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee dat zei ze er niet bij maar dat zal dan om iets anders gaan en niet om het lange wachten
     
  7. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ....

    ik heb net gebeld naar de 'helpdesk'. kreeg een nerveus dametje aan de lijn en ik vertelde dat mijn 360 op 30 juni (volgens UPS) is aangekomen. vorige week had ik al een paar keer gebeld om te vragen wanneer ik uiterlijk mijn 360 zou terugkrijgen: uiterlijk 20 juni zeiden ze.

    Nu vertelde deze dame dat het iets langer kan duren omdat:

    in het verleden stuurden ze andere of nieuwe 360 naar de mensen die problemen hadden, blijkbaar zijn daar veel klachten over binnengekomen en willen ze iedereen hun eigen 360 repareren en terugsturen. op zich goed, maar beloof dan niets over de telefoon over wanneer je hem UITERLIJK terugkrijgt.

    ik eis straks gewoon compensatie, en anders zet ik er rechtsbijstand op en zal ik er alles aan doen om hen te f*cken.

    opzich ben ik vaak aardig tegen dit soort medewerkers, maar als ze je aan het lijntje houden kan ik héél moeilijk doen. mensen moeten niet liegen, en zeker zij niet......
     
  8. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb dus wel een compensatie gekregen voor het lange wachten... Ze hebben een lijst met spullen waar je uit kan kiezen(GOW-Viva piniata-forza2-controller-memory en nog wat games) gewoon doorblijven zeuren en heel duidelijk aangeven waneer hij volgens UPS is aangekomen in Duitsland en niet door dat stomme systeem van hun.
     
  9. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    yes! ik lees net dat het dus langer kan duren?:D dus als ik geluk heb krijg ik em niet vrijdag maar volgende week en mag ik compensatie vragen omdat vrijdag precies mijn 15 werkdagen zijn en ik lees ook dat ik forza 2 mag kiezen:D ik blij dat ik hem nog niet gekocht heb
     
  10. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    zaterdag gelijk bellen!
     
  11. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is 21 of 22 mei opgehaald door ups en volgens die dame die ik net aan de lijn had was mijn xbox 25 mei op de werkplaats. Vandaag dus de 16de werkdag volgens haar. Eind van deze week zou ik 'm thuis moeten hebben (als alles goed gaat).
    Heb nu 2 keer een persoon (verschillende) aan de lijn gehad die niets van die compensaties afwisten dus ik weet het ook niet meer. Ik heb geen zin om er elke dag over te bellen. Lekker beleid daar bij MS dan.
     
  12. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    raar want ze zeiden tegen mij dat alle consoles die eind mei waren opgehaald niet goed waren gescaned en dus het extra lang zal duren en dat ik dus tot begin juli moet wachten... mijn 360 is op 23 mei opgehaald dus daar zal het niet aan liggen... nouja ik ga echt hard lachen als ik eind van de week m'n 360 terug heb en volgende week m'n gratis wireless controller ontvang\o/
     
  13. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 keer gebeld naar de klantenservice om te vragen hoelang het ongeveer kan duren voordat mn xbox terug is.
    De eerste dame zegt tegen mij dat ik hem voor de 22gste terug heb en nu bel ik net weer eens voor de grap en word er begin julie gezegd WTF.
    Denk je ook eens vakantie te hebben en kan je niet eens een keertje gamen.
    Hier word ik dus niet vrolijk van ...
    Trouwens er werd ook nog tegen mij gezegd dat ze eerst iedereen gewoon een nieuwe toestuurde en dat ze nu echt je xbox repareren....
    Lekker wachten tot begin juli dan maar |:-
     
  14. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    RRRRRRRRRRRRRRRRR nou lekkker dan, dan zit ik al een maand zonder Xbox :'-(
     
  15. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds benieuwd of er meer mensen zijn die lang moeten wachten maar niet meer dan 1 maand xblox live krijgen ter compensatie.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Voor 17:00 zal UPS komen, nog niemand geweest hopelijk komen ze wel. In ieder geval zal ik het niet erg vinden als m'n 360 binnen 15 dagen nog niet terug is, het is zomer = buiten en ik ga heel veel werken dus is het niet erg, en dan kan ik tenminste compensatie vragen. ^^
     
  17. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook 2 keer gedaan zonder succes:'-(
     
  18. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ff een vraagje hoe doen jullie dat voor een compesatie (doorzeuren ofzo of wat anders)?????
     
  19. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even op de website van UPS gekeken en het blijkt dat 22 mei mijn xbox is afgeleverd. Hoe kan het dan dat ze 'm pas de 25ste binnen hebben:confused:
     
  20. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    @r75

    same here. Vandaag gebeld, en die meid zei tegen me dat de 360 de 26e mei was afgeleverd, terwijl UPS-tracking de 24e mei vermeld. Vorige week heb ik een andere gast aan de telefoon gehad en die zei me dat mijn 360 de 24e was afgeleverd ( precies zoals het vermeld staat op de UPS-site )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina