Oke ik heb een paar foto's kunnen maken. 3 Zijn er van de R6 Vegas disc, waar ik iedere dag toch wel een paar uur mee game (leek me wel een goed point of reference ), en de andere is van Madden 07 die ik nog maar 1 of 2 keer heb gedaan.
R6:
Madden 07
De kwaliteit is misschien wat matig, sorry daarvoor, maar ik had geen flauw idee hoe ik het beste CD's kon fotograferen. Ik ga vanavond nog aan m'n zus vragen of zij het wil doen, aangezien zij een veel betere camera heeft met tig verschillende standen enzo .
Maar er is denk ik toch wel te zien dat de disc van R6 op een aantal punten toch wel een aantal krassen/krasjes heeft (bovenste foto, rechtsonderin bijvoorbeeld), en dat de disc van Madden nog helemaal gaaf is. Er zitten er op R6 nog meer, maar die kreeg ik dus niet echt op de foto. Ook ronde krassen, maar niet de diepe ronde krassen die je op TV ziet. Heb ff de DVD van GoW bekeken, en die heeft toch ook wel een aantal krassen, van dezelfde soort als die op de R6 dvd.
Ik doe echt super voorzichtig met m'n discs, laat ze niet vallen, en "draai" ze nooit in het DVD doosje. In de 360 zorg ik ook altijd dat hij goed ligt zeg maar, en dus niet iets raars kan gaan doen (m'n 360 staat verticaal).
Als je wilt mag je de foto's gebruiken op je blog ofzo (hoeft niet natuurlijk, maar als je wilt ), en ik zal kijken of ik er vanavond nog wat kan plaatsen.
Laatst bewerkt: 16 apr 2007