1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michael31

    michael31 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    op zich word er nu wel erkend door de helpdesk dat er krassen kunnen ontstaan, ik heb ze al een aantal maal aan de lijn gehad de laatse 2 dagen

    Het is nu zover dat ik door een ander team terug gebeld ga worden omdat er bij mij maar 1 spel is wat een kring veroorzaakt en volgens de helpdesk medewerker is het nu eindelijk "vreemd" , zeker omdat het bij mij alleen call of duty3 is.

    Ik ben benieuwd wat er uit komt, zeker na al die ergenissen en antwoorden zo van dat hij niet stabiel staat e.d, ik hem rechtop heb staan, ik hem meeneem naar anderen...
     
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Poe ik heb wel steeds vaker dat R6 bij mij vastloopt zomaar midden in een (online) match. Had ik eerst nooit, maar gebeurt nu steeds vaker. Kan je daar ook iets aan doen?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het enige wat me eigenlijk op viel bij de test van Kassa was dat men 10 xbox 360's had staan. Waar de gebruikers aan Kassa hadden aangegeven dat ze problemen hadden. Na 5 uur testen hadden de 9 van de 10 consoles van de consoles die volgens hun problemen gaven nog steeds geen krassen. De disc met problemen had 1 klein rond krasje (maar men kon nog wel gewoon spelen). Dat krasje is in iedergeval een probleem, maar de andere consoles hadden blijkbaar geen problemen.

    Ik heb eigenlijk twee vragen aan de mensen die zeggen problemen te hebben met krassen

    1. Hoeveel discs zijn er beschadigd?
    2. Hoe zien de krassen er uit? (Kunnen jullie foto's maken)
    3. Hoeveel discs zijn niet meer speelbaar?

    Ik ben altijd erg kritisch bij dit soort tests, omdat ik een wetenschapper ben in hart en nieren ... en een politicus dus altijd ergens mijn vinger wil neerleggen.
     
  4. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou net de tweede keer in minder dan een kwartier een vastloper bij R6 Vegas. Eerst had ik echt nooit last van vastlopers, maar nu steeds meer. Zal ff foto maken voor je Fardo, kan je het beoordelen, want dit is niet echt leuk.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt en ik kan het altijd ff doorgeven aan andere :) ... heb je dezelfde krassen met andere spellen kan je daar ook een foto van maken. Ik wil namelijk een stukje schrijven voor mijn weblog
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0

    Na 5 uur spelen 1 kras vind ik al veel, het hoeft natuurlijk niet gelijk te gebeuren. En aan het einde van de tests hadden ze meer dan 1 spel met krassen.
    Ben zeer benieuwd wat er uit de tests van Microsoft gaat komen
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze week zou je hem dan toch moeten aankrijgen. Mijn staat ook op die status.
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is Microsoft de Shipper en is de klant de Sender (kan het fout hebben). Volgens mij moet je dus nog even wachten :mad:.
     
  9. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    IS HET IEMAND AL OPGEVALLEN, DAT ER BIJ DE TEST VAN kASSA BIJNA ALLEEN, SAMSUNG-DRIVES IN DE 360'S ZATEN?

    Is de Hitachi dan toch beter???
     
  10. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Vandaag mijn Xbox teruggekregen. Toen ik het ding aanzette viel mijn mond bijna open van verbazing: Waar is die stofzuiger gebleven :eek:
    Hij is echt een stuk stiller en de dvd drive maakt niet meer van die krassende en scheurende geluiden, terwijl hier net als bij mijn vorige een Samsung drive in zit. Alleen als ik het apparaat uitzet maakt hij heel even een zeer vreemd geluid, net alsof de koeling slippend tot stilstand komt.
    Al met al een heel tevreden persoon hier die toch een heel stuk meer vertrouwen in de Xbox heeft dan in zijn vorige. Chapeau!

    P.S. Ik heb dan wel bijna 3 weken moeten wachten maar tot nu toe lijkt dit alles het dubbel en dwars waard. (zo, nu eens wat positief nieuws over de Xbox klantenservice :thumbs: )
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb een paar foto's kunnen maken. 3 Zijn er van de R6 Vegas disc, waar ik iedere dag toch wel een paar uur mee game (leek me wel een goed point of reference ;)), en de andere is van Madden 07 die ik nog maar 1 of 2 keer heb gedaan.

    R6:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Madden 07
    [​IMG]

    De kwaliteit is misschien wat matig, sorry daarvoor, maar ik had geen flauw idee hoe ik het beste CD's kon fotograferen. Ik ga vanavond nog aan m'n zus vragen of zij het wil doen, aangezien zij een veel betere camera heeft met tig verschillende standen enzo :9.
    Maar er is denk ik toch wel te zien dat de disc van R6 op een aantal punten toch wel een aantal krassen/krasjes heeft (bovenste foto, rechtsonderin bijvoorbeeld), en dat de disc van Madden nog helemaal gaaf is. Er zitten er op R6 nog meer, maar die kreeg ik dus niet echt op de foto. Ook ronde krassen, maar niet de diepe ronde krassen die je op TV ziet. Heb ff de DVD van GoW bekeken, en die heeft toch ook wel een aantal krassen, van dezelfde soort als die op de R6 dvd.
    Ik doe echt super voorzichtig met m'n discs, laat ze niet vallen, en "draai" ze nooit in het DVD doosje. In de 360 zorg ik ook altijd dat hij goed ligt zeg maar, en dus niet iets raars kan gaan doen (m'n 360 staat verticaal).

    Als je wilt mag je de foto's gebruiken op je blog ofzo (hoeft niet natuurlijk, maar als je wilt :)), en ik zal kijken of ik er vanavond nog wat kan plaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi om te horen
    Laten we hopen voor je dat hij heel blijft :thumbs:
     
  13. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    @ nitram: Het is wel te hopen ja, anders gaat hij mooi weer terug.
    Ik wil trouwens iedereen nog even bedanken voor de info die ik heb gekregen door dit forum: bedankt!
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    De Samsung/Toshiba (TSST) drives zijn de drives die verantwoordelijk zijn voor de krassen zoals bij een eerdere Kassa test al was bewezen omdat er stootkussentjes bij de lens ontbraken, de Hitachi heeft deze problemen niet.
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    @Jort, Dit is dezelfde game:


    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  16. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandaag zou mijn xbox worden terug gebracht. maar niemand was thuis dus ja, denk nou die komt morguh, kijk ik net op ups site en zie ik dat de status is afgeleverd...? ik bellen naar ups "ohh nou we gaan contact opnemen met de chauffeur en die belt jou..." is mijn xbox gewoon aan iemand anders afgeleverd, hoop dat ik snel wat hoor hoe ze dit gaan fixen...
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan zijn dat er een briefje in je briefenbus steekt met melding dat die bij de buren is? Soms durven ze dat wel ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
  18. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is afgeleverd bij iemand die wind heet nou die ken ik nie... maar mischien lijkt mij dat ze dat niet zomaar doen...
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier doen ze het dus wel. Ze steken papier met adres van die persoon en dara moet je die gaan halen. het kan gewoon niet dat men juist komt halen en daarna verkeerd levert. Zou grote fout zijn.
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina