1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ongelofelijk... 6 keer je console verrot, en nóg positief zijn... Ik denk dat MS erg blij is met dit type klanten... Knap van je hoor, maar persoonlijk snap ik er NIKS van... ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  2. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Net Microsoft gebeld.
    Heb verteld dat m'n DVD Drive niet goed is.
    Hapert veel en de schijfjes tonen vele kleine krasjes.
    Nu gaat mijn Xbox schijnbaar naar een apparte afdeling en zou ook hiervoor worden terug gebeld :confused:
    Ik hoop dat ze niet moelijk gaan doen daarover...
    Zit er echt aan te denken om vandaag nog een nieuwe core te kopen want heb echt geen zin om zoveel weken zonder 360 te zitten in m'n vakantie :mad:
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zo kan je er ook tegen aan kijken. :lol:
     
  4. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik kan me je toch vertellen, gisteren kreeg ik ff een hartaanval (figuurlijk dan ;)). Ik had net een nieuwe TV gekocht, en m'n Xbox aangesloten. Dus na alle kanalen ingesteld te hebben wil ik m'n xbox gaan testen. Dus ik zet hem aan, en wat denk je? De hele RoL kleurt rood. Dus ik schrok echt gigantisch. Ik snel hem weer uitzetten, en ff denken of het juist 3 rode lampjes waren als hij dood was of allemaal...
    Ik ga voor de zekerheid even de kabeltjes langs, en dacht dat alles goed zat. Dus ik zet hem nog eens aan. Weer de rode lampjes. Weer uit, weer kabeltjes checken. Dan toch maar de AV kabel er even uit en weer in stoppen. Xbox aan, en toen deed hij het gelukkig weer.

    Maar man dat was wel ff schrikken, want ik zou het echt balen vinden als mijn Xbox opgestuurd moest worden en ik hem een paar weken/maanden kwijt was, nu ik net een nieuwe HDTV heb :9.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt als je beeldkabel er niet goed inzit krijg je ook rode lichtjes :9
     
  6. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date: 2005-11-24
    Signaal RoF: 1, 3 en 4 (general hardware failure)

    Overlijden 360: 24 juni 10:20
    Opgehaald: 25 juni 14:00
    Afgeleverd: 26 juni

    Maar als ik het hier nu zo allemaal lees begin ik mij toch wel zorgen te maken over de reparatietijd en of je daadwerkelijk wel je eigen xbox terug krijgt. Ook het bericht van iemand die een vergeelde xbox terug kreeg is te absurd voor woorden.

    Hetgeen wat ik niet snap is dat een vriend mij mij zijn xbox 3 weken geleden had opgestuurd, maar hem binnen 1,5 al weer gerepareerd thuis had staan. Nu lees ik hier dat MS er nu zelfs al 10 dagen over doet om aan de reparatie te beginnen (of iig dat standaard mailtje te versturen).
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Handig om dit erbij te melden! Misschien een idee voor alle gedupeerden hier: plaats een samenvatting in je sig (heb ik ook gedaan :9)

    Anyways: ik zou rekenen op 4 a 5 weken dat 'ie weg is, en volgens mij krijg je idd een refurbished terug...
     
  8. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is volgens UPS 29 mei aangekomen, bij microsoft gaan ze uit van de dag dat ie ingeboekt wordt en vanaf daar begonnen mijn 15 werkdagen, niet zoals beloofd...Dat was dus 10 juni...
     
  9. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    WOw wat is UPS snel zeg. gister om 3 uur 36- opgehaald bij mij. Nu is hij al aangekomen in Weiterstadt:p. nu maar wachten op MS
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    MFR Date: 2005-12-06
    Probleem: 3 rode lampjes, Ring of Death
    Overlijden 360: 22 juni, tussen 13.00 a 14.00
    Opgehaald: 26 juni, word vandaag nog opgehaald
     
  11. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik stel voor om nu even niet meer te schelden op MS. waarom? om gewoonweg eerst even af te wachten wat de 360 gaat doen die je thuis krijgt. simpelweg omdat er een extra heatsink in zit. laten we daar even op wachten. wanneer die wederom kapot gaat dan gaan we zeker actie ondernemen en Kassa erbij betrekken... wederom. Ik ben ook fucking pissed maar met gek worden op een forum kom je er niet mee. wel kunnen we elkaar nog op de hoogte houden van de status van de console. ook nadat we hem terug hebben gekregen. want dit Topic groeit veels te snel doordat mensen over en over again dezelfde opmerking plaatsen die anderen ook al hebben geplaatst. stel je vragen en hou ons op de hoogte van jullie 360 status;P
     
  12. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik vrees het ook dat het zo lang gaat duren. Dat wordt maar even een Wii gaan zoeken om de komende tijd mee door te komen.
     
  13. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg vandaag de mijne weer thuis.
    net op de ups site gekeken en de mijne was vanochtend vroeg in rotterdam terug.
    En er staat als afleveringsdatum 26-06-07 dus ik heb best veel geluk.
    Ik denk dat ik weet waarom ik mijn console een stukje sneller terug heb.
    De mensen die hem al vanaf 2005 hebben zullen misschien meer beschadigingen hebben door de hitte die oploopt inde 360.
    Of er moeten nieuwe drives komen.
    Bij mij moet er als het goed is alleen een heatsink in omdat ik alleen vastlopers had.

    groetjes alex:):
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vorige week Maandag was ie aangekomen in Duitsland. Nog geen reactie gekregen van Microsoft ofzo. In ieder geval als ze gaan zeggen via de telefoon ( Ga ze wel ff bellen ) dat de 15 Werkdagen pas ingaan als ze me die mail hebben gestuurd dat ze hem hebben ontvangen dan kunnen ze m'n rug op en krijg ik Compensatie van ze.
     
  15. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook "alleen" maar vastlopers :mad:
     
  16. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt weer terug!

    hallo,

    ik zal jullie even laten weten hoe het met de mijne zit,
    februari 2006 gekocht
    29 mei kapot
    30 mei opgehaald door ups
    1 juni in weiterstadt, duitsland afgeleverd
    19 juni mail gehad dat ze hem gingen repareren
    vandaag 26 juni mail gehad dat de xbox naar ons verzonden werd
    dus ik hoop dat we morgen weer kunnen spelen.
     
  17. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet hier gewoon die link waar je Kassa erbij kunt betrekken! en dan effe allemaal erop reageren!
     
  18. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie!!! Ik ben back in business!!!
    Het heeft uiteindelijk precies 20 werkdagen geduurd (ze kwamen 30 mei ophalen), veels te lang dus eigenlijk, maar ben nu zo blij dat t me eigenlijk al niet meer boeit. Wat komen ze er weer makkelijk vanaf zo daar bij Microsoft.

    Maar goed... Om op de 4e 360 in te gaan die nu in m'n woonkamer staat:
    Yep, het is echt de 4e, niet nr. 3 gerepareerd, maar een compleet andere uit oktober 2006, wat ik eigenlijk niet erg vind, want m'n eerste 3e consoles waren allemaal oktober/november 2005 consoles. Wel vreemd dat het dan zo lang heeft moeten duren voordat ik een console terug had, want zeg nou zelf, een andere gerepareerde unit hadden ze gelijk op kunnen sturen toch?
    Het hele verhaal van we sturen geen andere consoles meer op gaat dus blijkbaar ook niet meer op.

    In de doos een gratis maand Xbox Live Gold membership. Ook niet meer dan terecht eigenlijk, want ik heb m'n eigen account al bijna een maand niet meer kunnen gebruiken uiteraard.

    Een gratis controller had ik 3 weken geleden al via Deutsche Post ontvangen.

    Voor diegenen die geen bevestigings mail van MS hebben ontvangen: heb ik deze keer ook niet gehad, ook geen mail om te vertellen dat 'ie was verzonden uit Duitsland, dus hij kwam als donderslag bij heldere hemel aan op mijn stoep zojuist...

    Ik ga een potje Gears spelen om te vieren.

    En ik laat het weten wanneer (let op: WANNEER, niet ALS) deze console het begeeft. Succes allemaal!
     
  19. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag gebeld, ze komen hem vandaag ophalen. :thumbs:
    Heb er toch voor gekozen een 2e 360 tekopen.

    Voor 299,-
    Core Pinata Pack

    -Memory card
    -Pinata
    -Twee Classic games naar keuze

    Hoef (hoop ik) nu niet meer bang te zijn dat mijn 360 sneuveld aangezien ik er nu twee heb...kom ik deze vakantie toch nog lekker door :b:
     
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina