1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is mijn ( euh andere ) 360 terug. Dit wordt mij 4e 360 dan.

    kapot gegaan: 22 mei ( beeld liep telkens vast met de bekende vierkantjes )

    labels : 22 mei labels ontvangen

    opgepikt en afgeleverd: 23 mei opgepikt en 24 mei afgeleverd door UPS

    mail ontvangen: 8 juni mail ontvangen dat de 360 was aangekomen

    gebeld met customer service: 13-6, 19-6 en 21-6 (21-6 kreeg ik compensatie omdat ik hierom gevraagd had)

    weer in bezit: 26-6 ( geen mail hierover ontvangen )

    fabricage datum : 2005-12-23!!!!!

    Er zit trouwens een lachwekkende brief in het Engels, hier is een stukje uit de tekst:
    "So that you can get back to playing and enjoying your Xbox quicker, we have replaced your Xbox console with a replacement unit".
    Ja, het was lekker snel......
     
  2. dewallef

    dewallef Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen draadloze headset of controller, enkel softwaretitels nl : Viva Pinata, PGR3, GoW, PDZ en Forza2.

    Heb vandaag een mail gekregen van MS dat mijn XBOX360 terug uit vakantie komt uit Duitsland, hopelijk is hij hersteld van zijn overhitting.:emo:

    Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action!
     
  3. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoelang heb je daar op moeten wachten, wat zijn je datums van vertrek etc.???
     
  4. dewallef

    dewallef Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    tracking data

    CarrierName : UPS
    CarrierTrackingNbr : 1Z0V7019686xxxxxxx
    ShipmentDate : 2007-05-17 19:54:47 !!!!!!

    Blijkbaar hebben ze daar een teletijdmachine bij MS. Op 17 mei stond de XBOX nog bij mijn thuis en had ik net de labels ontvangen om hem naar hun op te sturen.:confused:
     
  5. dewallef

    dewallef Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX vertrokken op 21 mei.

    aangekomen in Duitsland op 22 mei volgens UPS (25 mei volgens MS)

    bevestiging van ontvangs bij MS op 14 juni

    telefoontje op 25 mei gedaan en compensatie gekregen (Viva Pinata) + bevestiging dat XBOX gemaakt was en klaar stond voor verzending

    Op 26 mei bevestiging gekregen van verzending (UPS tracking nummer)

    thuiskomst van XBOX ??? hopelijk voor vrijdag a.s. , kan ik eindelijk weer eens gamen in het weekend

    ontvangst compensatie : verwachte duur van verzending 10 werkdagen.
     
  6. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ook maar weer eens telefonetisch contact gehad met de vriendinnen (tot nu toe alleen maar vrouwen aan de lijn gehad) van de helpdesk.
    Mijn xbox (2605 ontvangen in Duitsland) moet eind deze maand bij mij terug zijn las zij voor uit het systeem. (dat is deze week dus...). Maar ja, zo niet dan moest ik nog maar een keer bellen volgende week.

    Dat er mensen zijn (oa op dit forum) die hun xbox ruim na mij hebben opgestuurd en 'm nu al terug hebben dat was wel heel raar vond ze. Hadden deze personen wel erg veel mazzel. Wel was het zo dat het eind mei nogal druk was geweest... En ja, ze hield vol dat iedereen zijn eigen xbox terug krijgt. Een andere opsturen ter vervanging dat doen ze echt niet meer.

    Ach, ze klonk verder wel lief. Ze wist me ook nog te vertellen dat er nog een goedmakertje bij mijn xbox zal zitten. Zal wel een maand xbox live zijn, wat volgens mij geen kado is want daar heb ik gewoon recht op. Heb er ook niets aan... Net als aan mijn andere compensatie, GoW. Die had ik al en dit exemplaar raak ik ook aan de straatstenen niet kwijt... Leuk om te lezen dat je nu ook uit Forza 2 kunt kiezen... not!

    Pfff, sorry hoor, heb een beetje een herfst depressie geloof ik...
     
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    @dewallef: Bedankt dewallef.
     
  8. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, alleen maar vastlopers. Hij doet het een min of 10 (als hij 2/3uur uit heeft gestaan) en dan liep hij constand vast bij mij. |:-
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat probleem ook gehad, voordat mijn xbox nog niet in Duitsland was. Maar ik heb zo'n lenscleaner dvd gebruikt, en daarna heb ik dat nooit meer gehad, of die cleaner heeft gewoon goed zijn werk gedaan, of het was gewoon puur toeval dat die nooit meer vast zat.
     
  10. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat kan ik me niet voorstellen aangezien ik deze xbox pas 1 maand in mijn bezit had. Maar het is wel vreemd.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  11. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag heb ik mijn 360 terug gehad.
    alleen werrkt mijn draadloze netwerkadapter niet:mad:..
    Kan dat aan de reparatie liggen???
    weet iemand hoe mn neterwerk adapter weer normaal verbinding kan maken????? please help:'-(
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat ligt niet aan de reparatie .. je moet hem zelf op nieuw instellen :)
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je MAC-filtering aan staan in je router/accesspoint? Zo ja, zoek dan even 't MAC-adres op via de Xbox 360. Het MAC-adres van de draadloze netwerkadapter is verschillend per Xbox 360 waarop ie is aangesloten.

    Edit/ Fardo was me voor. :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mijn 360 is dit weekend na een meer dan een jaar trouwe dienst ook overleden (console liep steeds na 2 minuten in game muurvast,manufacture date weet ik niet uit mn hoofd maar ik geloof 11-05).

    25-06 opgehaald en 26-06 aangekomen in duitsland volgens UPS, ik wacht nu nog op de bevestiging van m$.
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn 360 ook weer ontvangen en kan ook bevestigen dat ik alsnog een andere unit ontvangen heb.
    Het is dus wachten totdat ie weer stuk gaat....
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Mensen, please noem ook ff de datum dat 'ie door UPS is opgehaald als je de console terug krijgt, dan hoeven we niet terug te zoeken per persoon om te kijken hoeveel weken je 'm kwijt was... ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    18 Mei opgehaald, 19 Mei 10 uur 's ochtends aangekomen. Nu pas mailtje dat ze hem hebben ontvangen.
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    He even een vraag als ze je xbox gaan maken gaan ze dan echt het probleem op zoeken of gewoon nieuewe onderdelen erin en klaar? Want ik ben best wel bang dat als ik zon refurbished terug krijg die in ene krassen gaat maken op mijn nieuwe game forza 2 die ik nu nog niet heb kunnen testen.
     
  19. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht al vanaf 23 Mei! _0/
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag rond 17.00 is mijn 360 opgehaald door UPS.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina