1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gister toen ik een spel er uit wou halen een rood lampje de aanknop werd rood eromheen, wat betekent dit? erna heb ik gewoon forza 2 gespeelt een uur zonder problemen maar gaat mn 360 nou ook binnenkort stuk?
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is ook alweer vanaf 5 juni in het repair centre in duitsland.. Ze zeiden bijna 4 weken geleden dat het maximaal 15 werkdagen ging duren, die zijn inmiddels al lang voorbij. Vind het wel een beetje belachelijk dat er zoveel 360's zijn met problemen en dat het zolang duurt voordat hij gemaakt is.

    Als ik hem maandag niet heb ga ik maar eens bellen en om een compensatie vragen, want xbox live liep deze maand ook gewoon door.

    Is trouwens mijn tweede 360 die naar de tyfus was gegaan :eek:
     
  3. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje van M$ gehad dat mijn console aangekomen is bij hun servicecentrum op 11 juni, dat is nu precies 15 werkdagen geleden. Heb ik nu recht op compensatie?
     
  4. Williams

    Williams Williams99

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    M`n 2de 360 is naar zn`grootje :{

    Eerste was een lauchconsole ( 5 december had ik `m ) en die gad 2 weken later met de kerst al de geest. Had binnen 5 dagen een nieuwe thuis ( toen moest je ook de HDD nog meesturen, alles kwijt dus... )

    Nu m`n 2de :X

    5 juni ging tie op zwart
    6 juni gebeld
    7 juni labels ontvangen
    8 juni opgehaald ( UPS )
    11 juni daar afgegooid ( en die mannen van UPS gooien er letterlijk mee, ik zag `m mijn doos achterin zijn bus gooien :mad:
    13 juni mailtje dat hij was ontvangen en ingeboekt...

    26ste maar eens gebeld, kreeg te horen dat ik op de uiterlijke 15 werkdagen moest rekenen en dat die gelden vanaf het inboeken tot de reparatie.

    4 juli moet tie dus klaar zijn,
    6 juli ( 2 dagen UPS :? ) weer thuis ?....................
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  5. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn 3rde Xbox is zojuist kapot gegaan. paar keer achter elkaar vastgelopen en nu 3 rode lampjes.
    Gebeld met MS en ze sturen zo'n sticker weer op.
    Tevens vertelde die gast aan de telefoon dat hij het niet vond kunnen dat hij 3 keer stuk gegaan is en ik word teruggebeld door een andere afdeling met meer bevoegdheden. Ben benieuwd wat voor alternatief ze gaan verzinnen.
    We spelen weer verder op de PS3 ;)
     
  6. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoeveel "werkdagen" er in een week zitten daar bij da service centrum.:mad:
     
  7. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    zal wel 5 zijn hé?:+
     
  8. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gister toen ik een spel er uit wou halen een rood lampje de aanknop werd rood eromheen, wat betekent dit? erna heb ik gewoon forza 2 gespeelt een uur zonder problemen maar gaat mn 360 nou ook binnenkort stuk?

    Kan iemand hier antwoord op geven?:{
     
  9. sandertjuh

    sandertjuh Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    als je xbox360 het begeeft, moet je dan de doos etc. hebben om hem op te sturen... graag antwoord
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    nee, je hebt de originele doos niet nodig.
     
  11. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de doos heb je niet nodig.
    Je pakt elke willekeurige doos en daar stop je hem in.
    Dan plak je een UPS bon erop (krijg je in je mail) en dan bel je UPS om het pakketje op te halen (kosteloos).
    Dan moet je wachten tot het terug is ;)
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Bedankt voor je recente aanvraag van Xbox-onderdelen. Je bestelling is verzonden en is naar je onderweg. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: Deutsche Post
    Trackingummer: *************

    mijn compensatie is dus onderweg :D

    maar nog steeds geen bericht van mijn 360... :+
     
  13. Cyrillius

    Cyrillius Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb daarnet precies dezelfde mail ontvangen. Tegelijkertijd is mijn repair status op service.xbox.com veranderd in : "no pending repair'. Gister was de status nog dat 'ie in het repaircentre stond.
    Ik ga er nu heel voorzichtig een beetje vanuit dat het lange wachten bijna voorbij is.... _O_

    Meer mensen die deze combinatie van berichten hebben ontvangen?
    Of mensen die weten hoe lang het dan nog ongeveer duurt?

    Mijn 360 is op 26 mei gecrashed, 29 mei door UPS opgehaald en 30 mei in Duitsland afgeleverd. Kreeg op 11 juni ontvangstbevestiging van Microsoft.
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    hoe kan je je status bekijken O-)
     
  15. Cyrillius

    Cyrillius Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Check http://service.xbox.com/, moet je je 360 wel geregistreerd hebben.

    Inloggen met je windows Live ID. Dan kun je je console aanklikken en zie je de status.
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    dan moet je je serial nr. van je xbox invullen he?

    maar die is in duitsland :lol:
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet dit wist ik dus niet .. meteen ff opgezocht !

    maar wat betekend dit dan ? :
    Device: Xbox360 Hardware
    Serial Number: 303232163605
    Warranty Status: In Warranty
    Repair Status: Empty Box Shipped to Customer

    die empty box slaat nergens op want ik heb me xbox allang opgestuurd :confused:
     
  18. Cyrillius

    Cyrillius Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooooh, maar dan wacht je toch even tot je hem terughebt? Dan even registreren en je status bekijken. Dan kun je zien dat 'ie niet meer in reparatie is! :confused::{_0/
     
  19. Cyrillius

    Cyrillius Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    "Empty Box Shipped to customer" betekent dat ze 'em niet hebben kunnen maken. Daarom krijg je alleen de lege doos terug ....:lol:

    Nee, ff zonder gekheid. In Amerika krijgen mensen die 'em willen opsturen een lege doos toegezonden waar ze de 360 in kunnen versturen naar het servicentre. Is een standaardmelding. Voor jou betekent dit de bevestiging dat de label naar jou is toegestuurd.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja menneer wie bieden u een mooie doos .. zonder 360 aan :lol:

    Ik wacht het gewoon af .. nu precies een week geleden dat ie aangekomen is dusssssssss
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina