1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hehe krijg ik zon kutspel erbij gek, daar heb ik wat aan. En ik moet nog 2 weken w8ten dus dan zit ik al rond de 30 werkdagen. Trippen aan de telefoon werkt dus ook al niet...
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bereid je maar voor, ik denk dat ze je gaan vertellen dat het vanaf nu 20-25 WERKdagen gaat duren...
     
  3. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zei die nog net niet,maar dat zou er ook nog wel bij kunnen, 45 werkdagen zit ik dan :mad::mad::mad:
     
  4. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vent van UPS zij tegen mij dat het wel eens lang zou kunnen duren dat ie klaar was. Waarom vroeg ik. Hij zei dit is mijn vijfde van vandaag al. EN HET WAS NOG MAAR HALF 4!
     
  5. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn derde 360 staat sinds 29 mei (volgens UPS tracking) in duitsland, volgens MS is ie pas op 11 juni aangekomen (email MS), heb inmiddels een gratis controller erbij en vorige keer (tweede 360) al een game, maar dat compenseert mijns inziens echt niet de ellende die je met de 360 hebt, vooral nu niet, want niemand bij MS kon mij vertellen wanneer ik hem terug krijg !?!
     
  6. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er maar niet over uit hoe ze nu me xbox van 8 juni t/m 2 juli daar in duitsland hebben kunnen laten staan en dan op 2 juli pas een mail sturen dat ie is aangekomen bij hun servicedesk(terwijl ze nooit je eigen xbox terugsturen). Ik ken er echt genoeg die de xbox pas tussen 20 juni en 25 juni hebben opgestuurd en die nu al de mail hebben dat ie bij microsoft is aangekomen... TRIESTE BOEL
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Mocht het mij gaan overkomen, dan ga ik serieus even bellen met MS... Mijne staat sinds 14 juni in Duitsland, en heb tot op heden nog geen mailtje van ontvangst van MS gehad...
     
  8. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gebeld he en getript aan die telefoon maar je komt er geen meter mee verder,ja crackdown erbij maja..
     
  9. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dat komt waarschijnlijk omdat ze nu eindelijk zijn begonnen met de xboxen die er al sinds rond 25 mei staan, zoals de mijne...Laatst kregen allemaal mensen hun xbox terug die hem pas begin juni hadden opgestuurd:confused: Ik vind het wel eens tijd worden dat ze een keer met de oudste beginnen...
     
  10. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    :) vind ik ook!
     
  11. ThijsR

    ThijsR Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, als ik zo die berichten hier lees...
    Je zou er haast depri van worden.

    Mijn 2e 360 is gister kapot gegaan, helpdeskmedewerker zei ook al dat het langer dan 25 werkdagen kan duren -_- .

    Probleem is alleen dat ik nog steeds geen bon heb gekregen om op de doos te plakken.
    Is dit normaal (dat ze zo sloom zijn) of moet je iets anders doen?
     
  12. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:


    defect: 14-6
    ups gebeld:16-6
    opgehaald: 18-6
    afgeleverd M$(volgens UPS): 20-6
    Mail M$ ontvangst: 27-6
    Received at service center: 27-6
    Pending no repair: 2-7
    Mail M$ verzending: 2-7 (Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference )


    ShipmentDate : 2007-06-14 13:52:12



    defect: herrie bij het afsluiten van Forza2 daarna alleen maar "unreadable disc"
    MFR 09-2006

    edit: Dit gaat voorspoedig
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  13. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    heerlijk, al deze positieve berichten. Mijn xbox heeft het ook net begeven, UPS moet nog langskomen. Een mailtje met labels versturen duurt ook al 2-3 dagen bij MS? Vreemde zaak, het wordt iig een lange tijd wachten. Gelukkig heb ik nog een Wii en een PS3..
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Net ff op UPS gekeken en dit staat er nu:




    Factureringsinformatie werd verzonden aan UPS. Bekijk deze site later opnieuw voor een bijgewerkte status van zending of neem voor meer details contact op met de verzender.


    Trackingnummer: ..........................
    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: WEITERSTADT, DE
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Komt tie eindelijk terug ? 18 Juni opgehaald.
     
  15. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom krijgen sommige mensen zo maar een compensatie aangeboden en zit ik nu al aan mijn 5e!! 360 zonder ik ook maar ooit iets van microsoft heb gekregen...
    lekker eerlijk allemaal...
     
  16. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft de wondere wereld van de werkdagenvermenigvuldiging....:lol:

    Vandaag maar weer eens gebeld. Het was immers alweer even geleden dat de mij toegezegde 15 werkdagen vanaf verzending voorbij waren.

    En wat kon men mij vertellen. Mijn Xbox staat sedert 29 juni in de test! Ze zijn aan het werk! Geweldig! Niet dus! :mad:
    Na de test (het lijkt onmogelijk om aan te geven hoe lang het dan allemaal nog gaat duren) zou het best nog twee weken kunnen duren voordat de Xbox weer bij ons staat.
    Inmiddels is dit de tweede afspraak (1ste: zodra de doos bij hen aankomt 15 werkdagen; 2e: zodra de doos bij repair zou zijn 15 werkdagen ... wat wordt de volgende...)die zonder blikken of blozen niet wordt na gekomen. Het interesseert mij als consument helemaal geen moer of ze daar nu wel of geen problemen kennen. Daar koop ik niets voor. Microsoft dient er gewoonweg als ondernemer voor te zorgen dat de boel op orde is en dat afspraken worden nagekomen. Ik heb verzocht mij helder te maken waarom een zending er 10 dagen over doet om van de voordeur van m$ tot een werktafel te komen... dat bleef dus een raadsel.

    Ik ben dus 'not amused' Resultaat: binnen drie dagen word ik terug gebeld door 'iemand' die de klachten afhandeld. Daar schijnt inmiddels al een aparte groep voor aan het werk te zijn.
     
  17. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij mijn tweede 360 die ik verstuurde voor reparatie echt enorm lopen rellen over de telefoon en naar de baas vandegene die ik aan de telefoon had gevraagd, na veel gezeik en gezever kreeg ik een game (moet er wel bij vertellen dat de 360 die ik terug kreeg vanuit duitsland het al gelijk niet goed deed toen ik hem voor de eerste keer aanzette....opstartscherm sloeg vaak vast en soms een E-74 foutcode in beeld), nu bij mijn inmiddels derde 360 die ik verstuurd heb richting Duitsland, duurt het allemaal wel erg lang (zie mijn eerdere posts hier), na de zoveelste keer bellen werd mij weer een compensatie aangeboden zonder er ook maar naar te vragen ! ik hang wel elke week minimaal 1 keer aan de telefoon (dat kunnen ze volgens mij ook zien in hun systeem hoe vaak je belt).

    mijn tip: laat regelmatig van je horen bij MS en vertel uiteraard dat je niet tevreden bent met de gang van zaken, dit op een correcte en nette manier.
     
  18. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Wederom concact gehad met MS. Eind juni is immers voorbij en nog steeds geen xbox. Hij zou nu klaar staan voor verzending... Ik ben benieuwd, het mag na 6 weken ook wel eens gebeuren!
     
  19. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer was die van jou in duitsland aangekomen ? (UPS & MS date please).

    gefeliciteerd in ieder geval binnekort weer gamen is da wa ?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Weet iemand dit:

    Factureringsinformatie werd verzonden aan UPS. Bekijk deze site later opnieuw voor een bijgewerkte status van zending of neem voor meer details contact op met de verzender.


    Trackingnummer: ..........................
    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: WEITERSTADT, DE
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Komt tie eindelijk terug ? 18 Juni opgehaald.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina