1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar de betekenis blijft hetzelfde, heb je hier al je status gechecked?
    http://service.xbox.com/servicesignin.aspx

    Als er staat pending no repair dan staat hij op het punt om verzonden te worden.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Lukt niet. Ik vul de Email & Password in die van m'n Gamertag is. Met diezelfde Email en Password kom ik ook gewoon Online met m'n Gamertag bij Xbox.com
     
  3. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door drazic2005nl
    Hé heb ook een nieuwe x360 maar hij piept heel irritant... Hebben andere mensen daar ook last van?

    wordt daar het piepen minder van?

    Nee maar vraag me af of het een bekend probleem is...
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Hoe bedoel je piepen? Lijkt het als een stofzuiger? Zoja, dat is normaal :lol:
     
  5. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze melding heb ik al sinds woensdag maar hij is nog steeds niet opgestuurd
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    23 Mei : Xbox Kapot
    24 Mei : Labels ontvangen en UPS opgebelt
    25 Mei : Opgehaalt door UPS
    1 Juni : Aangekomen in Duitsland (volgens M$)
    11 Juni : Xbox ontvangen in het servicecentrum
    22 Juni : M$ opgebelt.. kreeg te horen dat ie klaar stond om verstuurd te worden (voor woensdag zou ik hem binnen moeten hebben)

    27 Juni : opgebelt omdat ik nog altijd niks had ontvangen
    krijg te horen dat nog wel 1/5 week kon duren

    2 Juli : weer gebelt, kreeg te horen dat ie eraan kwam (was alleen nog niet door de UPS ingescant) :) voor vrijdag gegarandeerd!! \o/


    EINDELIJK FORZAAAAAAAAA!! :thumbs: tenzij ik DOA krijg 8)

    ---

    hoop voor jullie dat het niet lang meer duurt ;)
     
  7. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is het niet. Er piept gewoon iets.... Soort hoge pieptoon dat eruit komt. Soms is het even weg maar dan is het er weer... Best irritant.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    DVD drive?
     
  9. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht zelf aan de fan?
     
  10. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0

    Verrader ! Ik wil ook eens Forza spelen :9

    btw telkens als iemand hier zijn xbox terug krijgt heb ik zo het gevoel dat hij de lotto heeft gewonne of tenminste een dagwinnaar is :cool:

    ik mis toch de flaming heat van mijn xbox'ke :'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  11. Cyrillius

    Cyrillius Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    At last.......

    Heb vanavond weer even met onze vrienden van Xbox-support gebeld. Dit vanwege het feit dat m'n status was veranderd: 'no pending repair'. Ook zag ik dat ik een nieuw serienummer had. :confused: Wou wel 'es weten wat dat betekent.

    Wat blijkt nu: mijn 360 is (na meerdere pogingen door de technici) niet meer te repareren. Is dus definitief ingeslapen....
    Vrijdag 29 juni is een vervangende console naar mij verscheept. Volgens de jongeman aan de telefoon zal ik 'em morgen of uiterlijk woensdag via UPS ontvangen. :thumbs: Ook m'n compensatie (wireless controller) is onderweg. Zijn er meer mensen die (eindelijk) soortgelijk goed nieuws hebben ontvangen? Ik hoop het maar!

    360 gecrashed: 26 mei
    Opgehaald door UPS: 29 mei
    Afgeleverd bij servicecentre: 30 mei
    Ontvangstbevestiging servicecentre via mail: 11 juni
    Status 'no pending repair': 29 juni
    Shipping to customer: 29 juni

    Wat ik nu in ieder geval kan concluderen is dat als je de melding 'no pending repair' in je statusscherm ziet verschijnen, je de console binnen een paar dagen kunt terugverwachten (of in mijn geval een 'nieuw' exemplaar).
    Wat me tevens opvalt is dat de retourtracking niet via de UPS-site te zien is.

    Ik ga nu in ieder geval alvast de motoren van Forza en Colin McRae starten.... :b:
     
  12. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol you lucky bastard ! eigenaar van een nieuwe console ...

    Mja hopen dat deze niet dezelfde mankementen heeft :x
     
  13. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn serinummer is ook gewijzigd !!!!! dus ik krijg een andere(hoop nieuwe)
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Die statusmelding van no pending repair heb ik al sinds woensdag en hij is nog niet opgestuurd maar toen ik jouw bericht las ben ik eens gaan kijken en ik heb ook een ander serienummer. Morgen dus nog maar eens een keer bellen want hier was mij niks over verteld
     
  15. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb sinds vandaag de status 'no pending repair' en ook een ander serienummer. Ben benieuwd of ik deze week eindelijk Forza 2 kan gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  16. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    lucky gasten zijn jullie ! de mijne is daar 29 mei aangekomen (11 juni volgens MS email) en bij mij staat er : Repair Status: Device Received at Service Center......staat er al die weken al....shitzooi !:mad:8):'-(=(
     
  17. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox op 8 juni aangekomen en ik heb ook op 11 juni een ontvangstmailtje ontvangen. En sindsdien staat mijn status ook op Device Received at Service Center. :emo:
     
  18. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mijn Xbox gisteren terug gekregen ik had het alleen nog niet gepost want het was een drukke dag.

    Xbox al weg van de 29 mei
     
  19. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    't Zou mij niet ongeloofwaardig in de oren klinken als ze ieders Xbox als 'niet te repareren' afschrijven en vervolgens je toch afschepen met de gerepareerde van iemand anders... Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze ieder van ons een nieuwe toezenden. Ik heb het sterke vermoeden dat ze gewoon weer in de oude gewoonte zijn terug gevallen en een refurbished toesturen. Dus aan een ieder veel plezier met mijn 'nieuwe' Xbox. Of ben ik nu te sarcastisch }:]
    Overigens krijg ik telkens een fout-melding als ik mijn status wil opvragen. Zou natuurlijk kunnen zijn omdat mijn serienummer er al is uitgehaald en naar iemand van jullie is geboekt.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    de man.fact.date staat toch ook op de 360's? Want daar ben ik dan wel erg benieuwd naar (mbt de mensen die een nieuw serienummer hebben gekregen).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina