1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit lijkt me een geweldig gevonden smoes van de Support afdeling... :lol:

    "na meerdere pogingen" = Uitleg waar om het zo lang duurde.
    "sturen een andere console op" = Dat doen we eigenlijk altijd al: een refurbished.

    Oftewel, ik gok dat jouw 'niet te repareren' console gewoon gerepareerd wordt t.z.t. en als refurbished naar iemand wordt gestuurd...
     
  2. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    voor degene die hem al terug hebben ontvangen :

    - hebben jullie van MS een email gehad dat je console terug kwam ?

    - kregen jullie je eigen console terug ?

    - indien jullie een andere 360 terug kregen is deze ouder dan je eigen 360 ?

    - enig idee of er heatpipes en heatsinks zijn ingebouwd in je 360 ?

    - hoe lang heeft de reparatie geduurd sinds aankomst van je 360 ?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Ik ga MS maar ff bellen vanmiddag. Ik kom maar niet Online bij die ene site ( Niet UPS ) waar je je Email & Wachtwoord inmoet vullen, raar. Bij UPS staat er al 2 weken dat tie der al is en Microsoft heeft ook al een bericht gestuurd. Maar nu staat er Ontvangen factuur gegevens status. Ik weet niet wat het betekend.
    Dit staat onderin:

    Traceerresultaten verstrekt door UPS: 03/07/2007 3:54 's morgens Eastern Time (EST)/New York Time (VS)

    en dit bovenin:

    Factureringsinformatie werd verzonden aan UPS. Bekijk deze site later opnieuw voor een bijgewerkte status van zending of neem voor meer details contact op met de verzender.
     
  4. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zojuist gebeld door Microsoft dat het ze spijt dat hij weer stuk is (3rde keer). Ik krijg ter compensatie een wireless headset en Crackdown opgestuurd.
    Verder vertelde hij dat het deze week binnen moest komen.
    Ik heel droog.. doe maar rustig aan want de reparatie duurt 25 werkdagen dus ben hem nog 5/6 weken kwijt.
    Dat vond diegene aan de telefoon kennelijk te lang en die stuurt mij over 30 min een label toe waarmee mijn xbox in superspeed gefixxed wordt ipv de normale weg.
    Zo bereik je nog eens wat :)
     
  5. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat mijn 360 niks over komt zeker nu niet in die drukke tijden in de repair centers
     
  6. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiep Hiep Hoera

    Ik heb mijn 360 eindelijk terug. Het is als volgt gegaan.


    op 22-05-2007 ring of death geconstateerd, wilde niet meer opstarten.

    op 24-05-2007 aan UPS meegegeven voor verzending

    op 11-06-2007 na telefonisch contact te horen gekregen dat hij binnengemeld was op de repairafdeling.

    op 19-06-2007 na telefonisch contact te horen gekregen dat mijn 360 in de schedule opgenomen voor reparatie.

    op 20-06-2007 telefonisch contact gehad inzake de lange onnodige wachttijd die zat tussen verzending en het in de schedule opnemen voor reparatie (een maand) hiervoor heb ik in de vorm van de game Viva Pinata compensatie gekregen.

    op 28-06-2007 maar weer telefonisch contact gehad en gevraagd hoe de reparatie ervoor stond. De betreffende persoon kon niets zeggen. Vervolgens gevraagd naar de Supervisor. Met hem heb ik ruzie gekregen, want meneer stelde zich halsstarrig en niet klantvriendelijk op, dit terwijl de wachttijd al niet te pruimen was. Vervolgens gedreigd met het inschakelen van mijn rechtsbijstandverzekering en een officiele klacht richting het hoofdkantoor van Microsoft. Meneer de supervisor was hier niet zo van onder de indruk.

    op 29-06-2007 Telefonisch contact opgenomen met het hoofdkantoor van Microsoft en een officiele klacht neergelegd, naar aanleiding van het bovenstaande.

    op 29-06-2007 's middags teruggebeld door de manager 2e level van de support. Hij betreurde de gang van zaken ten zeerste en bood hiervoor excuus aan. Tevens kreeg ik een tweede compensatie aangeboden in de vorm van de game Crackdown. Hij wist mij tevens te vertellen dat mijn 360 inmiddels klaar stond voor verzending.

    op 02-07-2007 de grote dag mijn 360 is weer teruggekomen. Uiteraard heb ik hem meteen aangesloten en uitgeprobeerd. Wat mij opviel was het hoge piepende geluid dat mijn 360 produceerde terwijl de DVD drive geen werk verrichte. Waarschijnlijk zal dit het geluid zijn van de extra koeling die aangebracht is. Helaas kan ik niet controleren of het nu mijn eigen 360 betreft die ik terug heb gekregen, of een andere, aangezien ik vergeten ben mijn serienummer te noteren voor verzending.

    Nu is het alleen nog wachten op mijn compensatie. Beide games zijn inmiddels wel verstuurd. Ik hoop ze vandaag of morgen in ontvangst te mogen nemen.
     
  7. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom bieden ze mij nooit wat aan. Heb echt meerdere keren gebeld. Weer zo maar een wireless headset en crackdown aan iemand weggeven. Wil ook wel wat na 4 kapotte 360's... ben jaloers...
     
  8. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    De UK kan stroom defecte 360's niet meer aan

    Nieuws | 27 juni 2007 - Het negatieve nieuws rond Xbox 360's die kapot gaan, blijft aanhouden, want nu is bekend geworden dat het reparatie centrum in het Verenigd Koninkrijk de stroom defecte Xbox 360's niet meer aan kan. Daarom wordt er elke dag een lading naar Praag verscheept, om ze daar laten repareren. Voor consumenten is dit extra vervelend, want zij moeten zo nog langer op hun goed werkende spelcomputer wachten.

    Ook wordt er gesteld dat er in het Verenigd Koninkrijk dagelijks tussen de 1500 en 2500 defecte Xbox 360's worden weggebracht. Dat is nogal wat, maar eigenlijk geloof ik het wel. Hier op kantoor, waar zo'n twaalf man een Xbox 360 hebben, zijn er momenteel een stuk of vijf defect. Wij zijn dan ook benieuwd wie van jullie last heeft van het kapotte Xbox 360 syndroom

    Source : http://www.insidegamer.nl/hardware/...UK-kan-stroom-defecte-360s-niet-meer-aan.html


    Echt waar, 360 word steeds erger .
    Ik ga nu zeker een Ps3 halen, want steeds meer nieuws over de 360 is negatief. |:-
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Uh huh... ik zou er niet te veel op rekenen... ;)
     
  10. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    is er dan geen negatief nieuws over de PS3 ?
    *slechte verkoop cijfers
    *te hoge productie kosten
    *qua vermogen kleiner geworden als nintendo
    *verlies van veel exclusieve titels

    ;)
     
  11. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is ook op 11 juni ontvangen in het servicecentrum, dus krijg ik hem dan ook (eindelijk) deze week binnen?? \o/
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Net mailtje dat de Xbox alweer teruggestuurd is vanmorgen om half 7. De 20e van juni heeft UPS hem opgehaald, en de 26e is MS eraan begonnen. 2 weken, valt mee als ik de verhalen van anderen lees hierboven.

    Mvg,

    sjoerd
     
  13. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg mijn UPS label dezelfde dag dat mijn xbox stuk was. (afgelopen zaterdag).
    Nu krijg ik opnieuw een label waarmee het volgens diegene sneller gaat.
    Ik denk neit dat ze extra moeite gaan doen voor me als het geen nut heeft.
    We zien het wel.
    Als hij sneller dan 6 weken is heeft het al effect gehad ;)
     
  14. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0

    wat heb jij een geluk!:mad:

    Edit: Net gebeld ze hebben een storing!!! Kunnen ze niet zien waar mijn xbox enzo is. En ze zeiden ''ja, je moet 25 werkdagen wachten.'' Stront mij is vertelt 15 werkdagen dus meer wacht ik ook niet of ik wil een compensatie!
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb net een mailtje gekregen van Microsoft dat ie shipped is en kan hem in 2-5 werkdagen verwachten. Xbox is opgestuurd op 5 Juni.
     
  16. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference

    Vandaag eindelijk ontvangen:D :thumbs:
    25 mei verstuurd
    29 mei aangekomen (UPS)
    10 juni ingeboekt volgens de vrouw aan de telefoon (op een zondag?:confused:)
    11 juni mail ontvangen dat ie ontvangen is...
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Zo, er worden veel Xbox's nu terug gestuurd he!
     
  18. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ....
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  19. RemkooO

    RemkooO Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, ook ik had rooie ring!

    Zojuist gebeld, krijg ik een meisje met limburgs accent aan de lijn, normaal vind ik bellen met meisje niet erg ;) Maar verstond er gewoon geen flikker van!

    Maargoed. Nu moet ik xbox verpakken in een neutrale doos, en krijg ik via e-mail een label ofzo die ik moet uitprinten en erop plakken... wnnr krijg ik die e-mail? want ze zei wel wat van binnen zoveel tijd, maja verstond het niet!
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is allemaal wel leuk en aardig dat ik mijn 360 5 a 6 weken kwijt ben, maar mijn 12 maanden XBL Gold abbo tikt gewoon lekker door. Ben gewoon meer dan een maand kwijt nu.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina