1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waspybog

    Waspybog Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaat nergens op toch :confused:..mensen die hem pas in de eerste 2weken van juni hebben verstuurd krijgen hem nu al weer terug!
     
  2. anton22

    anton22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, zou betekenen dat ik ook een nieuwe krijg :D. Mijn serienummer begon met 518 en nu begint die met 323. Ik gaat er niet van uit maar het zou wel leuk zijn. Hoop niet dat het een hele oude is, mijne was van 2006-02. Heb vandaag trouwens ook een mail gehad dat de 360 tussen 2 en 5 dagen zal aankomen.
     
  3. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook maar even gebeld:

    xbox 1: MFR date: 05/12/2005 (launch)
    14-5 xbox 1 kapot en afgeleverd door UPS
    23-5 ontvangen op repaircentre
    25-5 weer terug verzonden
    29-5 xbox 2 thuis ontvangen: een nieuw serienummer......

    xbox 2 : MFR date: 24/06/2006
    14-6 na twee weekjes weer kapot...(jahoor het was een nieuwe, tuurlijk :) )=(
    19-6 afgeleverd door UPS
    20-6 afgeleverd volgens helpdesk M$
    28-6 ontvangstmail repaircentre ontvangen

    "Nee sorry ik kan niks voor u doen..."
    Ja, maar......
    "ik zal even voor u gaan vragen"
    "Wilt u morgen even terugbellen want ik kan niemand nu vinden die erover gaat... :{ "
    Oja, en wat er tussen 20-6 en 28-6 gebeurd was wist ze ook niet. En de status is nu nog steeds alleen dat ie ontvangen is......

    Grrrrr het is vakantie en ik wil nu Forza 2 spelen |:-
     
  4. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Mazzelaar, ik ben hem sinds 8juni kwijt en heb nog geen mailtje gehad dat ik hem terug kon verwachten, ik ga strx maar eens bellen denk:x
     
  5. Williams

    Williams Williams99

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Nog steeds geen mailtje, morgen zijn de 15 werkdagen voorbij . Dan zal ik eens gaan bellen. Tis m`n 2de xbox die opgestuurd is. Als ik het goed heb gelezen hier heb ik nu toch wel recht op wat compensatie. Heel m`n Forza 2 ervaring is iig al naar de klote. Al m`n maten hebben `m al tussen de 50 en 100 % uitgespeeld :{
     
  6. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dus ook dat ik een refurbished model terug krijg. Hoe kan je zien of je een nieuwe of een refurbished hebt gekregen?
     
  7. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt! ik wilde vet graag forza spelen, nou daar ben ik nu wel mooi over heen zeg...Misschien koop ik hem nog wle maar dat kan nog wel even wachten...Wat zijn jullie ervaringen met hoe snel jullie je xbox terug kregen nadat je de mail had gekregen? Vandaag de mail gehad en op de UPS tracking staat dat ie gister is opgestuurd ofzo? Kan het goed zijn dat ik hem morgen al terug heb??
     
  8. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Refurbished or not? Geen idee. Wat ik wel ga doen is (zodra die van 'mij' terugkeert) ergens een merkje zetten. Als hij dan weer gaat hemelen zal ik in ieder geval het forum hier op de hoogte brengen waar het merkje zit. Benieuwd hoeveel keer deze 'nieuwe' dan de ronde doet.

    Als ik deze maand een 'nieuwe' terug krijg zal ik op het forum mijn oude registratienummer bekend maken.
     
  9. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmiddag teruggebeld door iemand die ik een keer WEL kon verstaan. Ik had namelijk een refurbished console terug gekregen die beschadigt was(krassen). Het gesprek begon gelijk goed met "onze excuses, u krijgt compensatie''. Heb maar een wireless headsetje genomen.. IIG de console wordt weer opgehaald en ik krijg zo snel mogelijk een nieuwe(zal wel een refurbished zijn maja).
     
  10. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn nieuwe serienummer begint met 322
     
  11. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    De reparatie tijd is verlengt van 15 werkdagen naar 25 werkdagen|:-

    Edit: De mijne is opgehaalt op 6juni en heb op 11juni een mailtje gehad dat hij was aangekomen bij de service center. Ik had laatst gebelt omdat ik mijn GoW cd erin had laten zitten en toen werd mij verteld dat ik hem begin juli terug kon verwachten. Ik hoop dus dat ik hem eind deze week terug heb. Maar ik sta er niet van te kijken als ik heb eind deze week nog niet terug heb.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  12. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    word er egt gek van, halo 3 moet zoveel goed gan maken 8)
     
  13. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag e-mail gehad van MS, dat mijn xbox binnen 2 a 5 dagen weer terug heb, dus dat wordt afwachten.
     
  14. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: UPS
    Trackingummer:
    Verzenddatum: 2007-05-28 18:52:46

    :cool:

    kan het ook zo zijn dat ik hem eventueel al morgen heb? ups is wel zo snel. tog? ;)
     
  15. IJ$CO

    IJ$CO Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 heeft eergisteren de geest gegeven.
    Geeft al problemen sinds ik voor forza 2 een upgrade heb moeten uitvoeren.
    mfr date: 2006-10-11
    S/N :3164347 64105.
    Wordt morgen opgehaald door UPS, eens ff kijken hoelang die shit gaat duren. Heb m'n ouwe xbox maar van stal gehaald. iemand zin in potje
    pro evo 5....... takkezooi
     
  16. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS is snel indeed maar dit wil nog niet zeggen dat MS da is :b:
     
  17. Williams

    Williams Williams99

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij mij hebben ze nog toegezegd 10 a 15 dagenm ( vorige week dinsdag zelfs nog ), eerste week van juli hooguit.

    Dus als ze dat niet halen....vandaag ga ik weer bellen !
     
  18. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nu 16 werkdagen voorbij maar ik heb al een mailtje gehad gisteren dat het 2-5 dagen duurde totdat ik hem terug had. Mijn vraag is nu kan ik nog steeds bellen voor een compensatie want mij is 15 werkdagen dus geen 25 vertelt.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ligt er een beetje aan hoe je het aanpakt, als je gaat flippen zal je weinig uithalen. Je zou het misschien netjes kunnen bespreken.
     
  20. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe dat kan.... en ik vindt het supr voor je en ik gun je het natuurlijk ook maar het blijft raar dat er nog steeds mensnen zijn die al wachten vanaf 23 mei en ikzelf wacht al vanaf 7 juni..... hoe kan het dan toch voorkomen dat mensen die em later opsturen em eerder terug krijgen.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina