1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Er was een fout gemaakt met eind mei met de indeling van de xboxen heb ik me laten vertellen door de xbox klantenservice. Waarschijnlijk hebben ze de meest recente eerst afgewerkt zodat niet iedereen zo lang op zn xbox zou hoeven te wachten. Het is wel oneerlijk voor degene die hem toen hebben opgestuurd, erg vervelend.
     
  2. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is vandaag in het busje gevlogen en die vent zei dat ik geluk had dat die zo snel terug was. Geen compensatie. Dus ik kan hem morgen of overmorgen terug verwachten???
     
  3. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Om ffkes over na te denken...
    Als je een nieuwe krijgt, is het dan logisch dat je deze in de officiele Xbox-doos krijgt toegezonden. Voor het noteren van een nieuw reg.nummer hoeft men de Xbox niet uit te pakken. Er zit een klepje in de originele doos waarachter je het serienummer vindt.

    Ik heb afgelopen maandag wederom onze vrienden en vriendinnen van het service-center gebeld. Ik heb opheldering gevraagd voor wat betreft het niet nakomen van de afspraak dat ik binnen 15 werkdagen mijn Xbox weer werkend zou terug hebben. Opheldering waarom een Xbox er 10 dagen over doet om van de voordeur naar een werkbank te komen en er vervolgens nog eens 9 werkdagen over doet om opengeschroefd te worden... (29ste aan de test gehangen). Zo'n test duurt geen dagen... dus dezelfde dag kan men constateren of hij wel of niet te repareren valt. In geval van reparatie weet men mij niet te zeggen hoe lang dat dan duurt.:confused: Dat kan zeker een week duren...
    Kortom de helpdesk kon mij niet verder helpen. Nu is het wachten op een telefoontje (binnen drie dagen...) van iemand die mijn langzaamaan toenemende boosheid gaat wegnemen.:lol: Ik ben benieuwd.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat houd dit in op de UPS tracking site?

    Status: Ontvangen factuur gegevens


    Duurt het dan nog lang voordat de xbox terug is?
     
  5. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    status sinds gisteren op : NO PENDING REPAIR.....en serialnummer verandert...dus krijg gewoon een gerepareerd console van iemand anders terug.

    hier mijn serienummers, misschien heeft iemand de mijne haha :

    360 nr. 1 : 508467554805 (2005-11-23 )

    360 nr. 2 : 612597554305 (2005-10-19)

    360 nr. 3 : 610492660805 (2006-02-22)

    360 nr. 4 : 427183363405 (datum nog onbekend)

    hieruit valt gelijk op te maken dat je aan het oplopende serienummer niet kunt zien dat je 360 ook nieuwer is....dus van welke fabricagedatum mijn vierde 360 is.....ben benieuwd
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Hij komt binnenkort terug, UPS wacht op de papieren die ze nodig hebben en dan brengen ze hem naar je toe.

    18 Juni is die van mij opgehaald:

    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:

    Verzendbedrijf: UPS
    Trackingummer: ...............................
    Verzenddatum: 2007-06-19 14:28:42

    w00t! Alleen ik ben dan op vakantie :CRY:
    Wat dan? Zetten ze het bij de Postkantoor ofzo ? dan moet ik daar heen als ik terug ben ( 14de terug )
     
  7. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je de status info van de verzending enzo via de email?

    Ik heb namelijk het idee dat ze deze niet goed hebben aangezien m'n voornaam fout is geschreven op de UPS sticker :lol:
     
  8. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Ron
    Niet die van mij. Serienummer van de Xbox in repair begint met 502.. (mfrdate 2006-06-12). Heeft maar 6 maanden geleefd.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    UPS heeft niets met TPG Post te maken, dus ik denk niet dat ze dat in eerste instantie doen. Ik zou verwachten dat je een briefje in de bus krijgt, waarop staat dat je telefonisch een afspraak kan maken voor een nieuwe afleverdag...
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Oke, bedankt voor de info. Heeft iedereen nu z'n 360 terug want volgens mij wachten er nog steeds mensen die hem al in Mei hebben opgestuurd op z'n 360 toch?
     
  11. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is op 30 mei opgehaald en wordt vermoedelijk morgen bezorgd wist UPS mij te vertellen, uiterlijk overmorgen (dan ga ik op vakantie, ook leuk). Hij is dus 5 weken weggeweest, hiervoor ontvang ik een nieuwe draadloze controller. Mijn tweede gratis want één controller werkte niet i.c.m. mijn draadloze headset.
     
  12. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nog niet terug ....29 mei in duitsland aangekomen, sinds gisteren wel status NO PENDING REPAIR, maar ja volgens sommige hiero kan dat ook wel een paar dagen zo blijven eer hij verstuurd wordt, dus afwachten, wel een gratis draadloze controller gehad deze keer....ik hoop dat ik een ELITE terug krijg gniffel
     
  13. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet ook maar even weer gebeld voor compensatie omdat iedereen dat zomaar scheen te krijgen, ik mocht gelukkig nu kiezen uit wat spelletjes: gears of war, perfect dark zero, viva pinata, pgr 3 en crackdown, geen forza of een controller dus maar voor crackdown gekozen want gears of war had ik al en de rest vind ik weinig aan...
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    En sinds wanneer ben jij hem kwijt. Want anders ga ik ook nog ff Compensatie vragen :+ Hoelang duurde het bij de meeste members totdat die bij je thuis was vanaf dat je die mail had gekregen dat tie naar je toe zou komen ?
     
  15. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben em kwijt vanaf 25 mei, ik had al es gebeld toen mijn 15 werkdagen voorbij waren maar elke keer veranderden ze het beleid, dan ineens was het vanaf de dag dat ie ingeboekt was etc.:confused: Terwijl andere mensen wel steeds compensatie kregen die hem korter kwijt waren als mij...Dit keer zei die dat ik hem wel heel lang kwijt was en ging ie bellen met een andere lijn voor zoon 10 minuten lang omdat ie daar in de wacht stond...
     
  16. irsan

    irsan Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Console op 22 juni gekocht, Forza pack, en met Samsung drive.
    Sinds gisteren (3 juli) enkele vastlopers gehad tijdens het spelen (forza), en surprise, surprise.. ronde krassen op het schijf.

    Geen zin om een backup te maken van alle saves en dat hele ding sjouwen naar Bartsmit, om toch weer dezelfde samsung drive te krijgen, heb ik MS gebeld. Ik werd redelijk snel en heel goed geholpen, en werd aangeboden om de console te laten repareren. Aangezien het probleem niet erg vaak voorkomt, heb ik besloten om er toch maar even mee te wachten.

    Vanaf eind juli zou de wachtijd van de reparatie terug gaan naar 15 dagen, dus dan kijk ik wel rond die tijd of het in ieder geval nog zin heeft om de console te laten maken.

    Weet iemand misschien of alle xboxen die naar reparatie gaan (ongeacht het probleem) tegenwoordig betere koeling krijgen?
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Console op 29 mei de geest gegeven.
    13 juni opgestuurd
    15 juni aangekomen in duitsland
    23 juni email gehad van m$ dat ze hem binnen hadden in reparatie centrum
    4 juli email gehad van m$ dat ze hem verstuurd hebben met ups en dat ik hem binnen 2 tot 5 dagen weer in mijn handen heb.

    Het enige probleem is dat het trackingnumber dat m$ mij heeft toegestuurd van ups niet werkt. Niet dat dit heel veel uitmaakt want ik krijg mijn xbox toch wel terug en heb geen zin om naar die ***helpdesk te bellen en weer iemand die nauwelijks nederlands kan aan de lijn te krijgen.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Bij mij doet m'n trackingnumber die ze hebben gegefen ook niet :{
     
  19. DaMan

    DaMan Guest

  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bizar: mijn console is ongeveer tegelijk met die van jou aangekomen, en vorige week zei men dat ik nog moest rekenen op 20 dagen, dus nu nog 15 dagen. :confused::confused: Ik ga i.i.g. morgen bellen: morgen vervallen de 15 dagen nadat mijn console is aangekomen volgens de UPS tracking code. Heb nooit een mail van MS gehad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina