1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maakte ik er gisteren nog een flauw grapje over het feit dat je een exclusieve storing had, heb ik vanochtend hetzelfde probleem gehad :{

    Het gebeurde tijdens het spelen van NFS Most Wanted. Heb geen tijd gehad om andere games te checken. Had jij ook nog drie rods? Ik had nl geen enkel rood lampje.

    Ik hoop dat het probleem niet structureel blijkt, want dit is dus een mooi voorbeeld van schade die niet onder de 'nieuwe' garantie valt.

    Blijkt ie hierdoor te moeten worden opgestuurd dan is het bye bye 360 en haal ik tzt een ps3, want die nieuwe garantie is zeker een stap in de goede richting, maar er zijn nog ontzettend veel andersoortige defecten.
     
  2. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    deze ervaring heb ik ook. iemand verklaringen?
     
  3. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer het tracking nummer gecontroleerd, nu doet ie het opeens wel en staat er dat de Xbox is verzonden \o/ Dat met die trackingnummers heeft waarschijnlijk gewoon te maken met dat ze het een paar dagen van te voren klaarzetten voor verzending met trackingnummer en al maar hem pas later in laten scannen door UPS. Bezorgt UPS eigenlijk ook op zaterdag? Want dan heb ik mijn 360 morgen binnen, en anders is het wachten op maandag.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    :eek:

    Hier ook geen enkel rood lampje! M'n 2e 360 heb ik vorig jaar op moeten sturen.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je gaat/hebt nu dus je 3e opgestuurd? Ik heb 1x eerder eentje stuk gehad en had toen in vier (!!!) werkdagen een nieuwe terug. Mocht dit weer een stukke zijn gaat het vrees ik iets langer duren. Keep you guys informed.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 'm nog niet opgestuurd. Vandaag nog wat testen en als 't zo blijft dan ga ik maar weer aan de bel trekken bij de klantenservice. M'n eerste 360 had ik binnen 1,5 week terug, en m'n tweede binnen 2 weken. Mja, ik heb begrepen dat 't momenteel iets langer zal duren 8)
     
  7. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel sip :):

    je hebt toch zeker wel om een goedmakertje gevraagd?
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn... Misschien kunnen onze consoles nog effe gedag zeggen in het rep.centrum... Maar hopelijk kapt de jouwe er niet mee... :thumbs:
     
  9. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker sip...

    Vanochtend nog maar een keer gebelt. Alhoewel 'ie sinds maandag klaar zou staan voor verzending is 'ie woensdag gelabeled en was de huidige status... tataaa Dat ie gereed staat voor verzending (zucht). Volgende week zou ik 'm toch echt binnen moeten hebben.

    Ik gaf aan dat het aantal werkdagen dan richting de 40 gaat en dat daar toch wel iets tegenover zou moeten staan. Ik heb al eerder compensatie gehad maar kon toen alleen uit zure oude games kiezen. De medewerker was het met me eens dat ik nogmaal recht heb op compensatie, maar de 2e lijn (waar ie toestemming aan moet vragen) is pas na 1100 bereikbaar (ik belde om 0930) dus ik moest terugbellen. Wel maakte hij op mijn aangeven een aantekening van de "belofte" op compensatie.
    Probeer nu weer te bellen, maar krijg na de "3 jaar garantie" mededeling steeds de ingesprekstoon!?
     
  10. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Gister mijn 360 terug gehad

    eentje uit Maart 2006.. veel stiller en word ook een stuk minder warm dan mijn vorige :thumbs:
    het switchen in de hoofdmenu's is ook een stuk sneller :)

    *EN WAT HOORDE IK OVER 3 JAAR GARANTIE O-)
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Hehe, mijn trackingnumber doet het eindelijk. Er staat nu:
    Trackingnummer: ********************
    Type: Pakket
    Status: Ontvangen factuur gegevens
    Verzonden naar: EWIJK, NL
    Verzonden of
    gefactureerd op: 05/07/2007
    Soort service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Traceerresultaten verstrekt door UPS: 06/07/2007 5:50 's morgens Eastern Time (EST)/New York Time (VS)

    Betekent dit dat hij vandaag nog bij mij op de stoep staat of zal het nog langer duren? En weet iemand hier of UPS op zaterdag levert want dan kan ik hem morgen misschien verwachten als hij vandaag niet komt?

    Goed nieuws trouwens over die 3 jaar garantie, beetje raar dat die garantie alleen geld voor systemen met de ROD. Vind dat ze het gewoon bij alle fouten zouden moeten oplossen of een systeem 1 jaar of 4 jaar oud is. Ze behoren een product te leveren dat werkt.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat trouwens een bericht op NOS Teletekst pagina 122 over xboxen.
    Dit bericht:


    Dus als je nu nog steeds blijft zeggen dat er niks aan de hand is ben je de grootste fanboy op de planeet aarde. 1 op de 3 is gewoon belachelijk slecht.
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Lama, was al gemeld :p
     
  15. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hoorde gister van die gozert waar ik mn laser liet fixen dat het geen kont uitmaakt of de 360 staand of liggend gebruitk wordt, omdat de disc evenveel "zweeft", zowel verticaal als horizontaal
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1 op de 3 is een conclusie die NOS heeft getrokken niet Microsoft ... Het blijft inderdaad jammer dat er zoveel xbox'en om vallen. Gelukkig nog geen last van gehad
     
  17. Johnb52

    Johnb52 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is 05-05-2007 ontvangen in Duitsland, maar ik heb tot op heden nog niks terug ontvangen, duurt wel een beetje lang, of niet soms?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is wel lang ja, misschien eens bellen en zeuren om compensatie :)
     
  20. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben de mijne sinds 6 juni kwijt en gisteren kreeg ik te horen dat het nog wel eens 10 werkdagen kan duren....dus ik heb zelf voor de wireless headset gekozen...:emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina