1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag waren er 24 werkdagen verstreken, dat mijn X-box in Duitsland staat. Maar weereens gebeld, 5 minuten wachttijd, nummer wel diverse malen in gesprek. Na gegevens check, konden ze mij niet meer vertellen dat het nog maximaal 15 dagen ging duren, maar het kon ook 1 dag zijn. :mad:

    Dus nog niets, netjes laten blijken dat ik het geen stijl vond en het allemaal veel langer gaat duren dan de beloofde 15 dagen op 1 juni. Vervolgens om compensatie gevraagd, dit moest hij even overleggen. Uiteindelijk kon ik kiezen uit diverse hardware en wat games. Ik heb maar voor Gears of War gekozen, rest had ik al. Forza 2 zat er trouwens niet bij, ondanks andere berichten van andere forum leden :confused:

    Helpdesk medewerker was trouwens super vriendelijk en erg behulpzaam, jammer dat ie mijn X-box niet kon maken. Nog over de verlengde garantie gehad, dit geldt alleen voor R.O.D. Leds.

    MFR Date: 2006-01-04
    Probleem: 3 rode leds, Ring of Death
    Overlijden 360: 1 juni 2007
    M$ gebeld : 1 juni, reparatie tijd 15 dagen
    Gebeld en opgehaald UPS: 4 juni
    Afgeleverd M$ repair centre : 5 juni
    Ontvangst mail M$ : 15 juni
     
  2. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat toch heel duidelijk dat je em moet uitprinten, vouwen op de lijn, het 2e formulier ook printen en dan UPS bellen.
    Je kan alvast je Xbox in een doos inpakken...

    Succes!
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    FRANKFURT,
    DE 06/07/2007 10:09 's middags DEPARTURE SCAN
    06/07/2007 8:42 's middags ORIGIN SCAN
    DE 05/07/2007 12:01 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

    Vraagje: Hoe kan 10:09 en 8:42 in godsnaam 's middags zijn en 12:01 's morgens??:confused:
    Dit is in ieder geval net geupdate door UPS als ik mijn xbox traceer op hun site. Kans is dus groot dat ik hem morgen terug heb in mijn handen? Of zit ik er nu heel erg naast?
     
  4. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    EINDLIJK is mijn status verandert naar No Pending Repair. Maar ik heb nog geen mailtje gehad dat ik mijn console terug kon verwachten. Dus ik kan mijn console niet terug verwachten voordat ik het mailtje heb ontvangen dat mijn xbox terug naar zijn baasje komt?
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, tja ik wil geen slechte hoop geven. Maar vastlopers en raar geluiden. Dan ziet het er niet rooskleurig uit :{
     
  6. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben vandaag ZELF gebeld naar me. Met de "leuke" mededeling dat ik nog tot 16/07/2007 mag wachten op mijn console. Ik mocht ook een game kiezen (ze hebben het zelf aangeboden ik moest er niet eens om vragen).Die wacht tijden zijn toch niet meer normaal. Mijn xbox is 25/05 stuk gegaan. En op 30/05 geeft UPS hem daar afgeleverd.
     
  7. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net mijn compensatie binnen gekregen.. Had een wireless headsetje besteld en ik krijg er één met snoer.. probeer de service lijn te bellen maar ik krijg een ingesprek toon.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Had ik eergister ook, helpdesk was gewoon niet te bereiken hoorde gelijk tuut tuut tuut. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
     
  9. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Vind je het gek met zo'n naam..:9

    Mijne maakt krassen maar geen fatale, zodra dat gebeurt is het byebye Microsoft..
     
  10. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Goedemiddag,

    heb net gebeld met de helpdesk en meneer aan de telefoon heeft beloofd dat hij verstuurd is heb zelfs een trackingnummer gekregen alleen als ik deze invoer op de UPS site dan herkent hij het nummer niet. Is het mogelijk dat dit een tijdje duurt of word ik weer in de zeik genomen? Alvast bedankt
     
  11. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Blijven proberen, was gisteren ook continu, het is erg druk, door o.a de berrichten in de media over 3 garantie
     
  12. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn compensatie binnen gekregen, een wireless controller, daar ben ik wel blij mee en mijn Xbox 360 moet maandag bezorgt worden volgens de trackingsite van UPS. Dus ik wacht met spanning af :9
     
  13. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Trackingnummer gaat het vanzelf na een dag of 3 doen, ze hebben meestal vroeg van te voren een trackingnummer gereed maar het pakketje is dan nog niet opgehaald en ingescand door UPS om naar Nederland getransporteerd te worden. Als je een paar dagen later kijkt zal hij het vanzelf doen.
     
  14. HardGamer

    HardGamer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit even met een probleem, heb het defect Ring of Death maar mijn verzegeling is verbroken en er is een firmware flash gedaan, kan ik dan de Xbox 360 gewoon naar Microsoft opsturen? zonder dat er verdere consequensies van komen?
     
  15. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Bedankt voor je snelle reactie! Scheelt weer een uur bellen
     
  16. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit je inderdaad met een probleem. Voorwaarde van Microsoft is: zegel mag niet verbroken zijn... Dat gaat je dus gewoon € kosten :mad:
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat je dan pech hebt, denk dat ms niet blij is dat je 360 niet meer origineel is.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kost je geld, afhankelijk van het probleem €125, maar je kan het proberen :9
     
  19. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-03-07
    Error code :
    Signaal RoF :0102
    Probleem omschrijving :Afgelopen keren dat ik de console gebruikte viel het mij op dat hij vastliep tijdens afspelen van een disc. Dit patroon herhaalde zich totdat de 3 gevreesde lampjes de code 0102 gaven.

    Alle kabels uit console gehaald en powerkabel uit stopcontact gehaald, harddisc losgehaald, hielp helaas niet, ook niet na herhaalde pogingen. Dit is inmiddels mijn 3e console sinds 1-12-2005, op naar de 4e dus maar.... zucht.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik gok dat er op het zegel staat dat het zegel niet verbroken mag worden. :lol: Ik zou het logisch vinden als MS je console niet repareert. En tja, dat is het risico van ombouwen en illegaal games kopieren heh... _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina