1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Falcon project... niemand van gehoord... nee ik ook niet. tot vandaag, ik ben te weten gekomen via Insidegamer.nl dat MS alle Xbox 360 die kapot zijn voorziet van nieuwe technologie: de 65nnm chipset, de extra koeling, de gehele console wordt volledig gereviseerd van binnen en wordt voor zien van deze items. voor meer info www.insidegamer.nl

    overigens zit ik in mijn 3de wachtweek. maakt em niet uit wanneer ike m terug heb als ik hem maar voor halo3 terug heb en hij nooit meer kapot gaat;) dit is dan ook wat onze grote vriend Peter Moorre ons verteld ze zullen niet meer kapot gaan/
     
  2. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    zie eerdere posts van mij : zo begon het bij mij ook...steeds vastlopen...op een gegeven moment ook een soort van witte stippellijnen en blokjes in beeld....heeft ca. een week geduurd toen....red light district !


    hoe lang duurt het trouwens voor je je toegezegde compensatie krijgt ?

    ps. heb mijn 360 nog niet binnen....(sinds 25 mei weg) wel een email van MS dat ie terugkomt en het tracking nummer doet het ook al, alleen nog maar gefactureerd.....maar deze week eindelijk terug.
     
  3. Dariuz

    Dariuz Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds 4 juni mijn xbox kwijt en vandaag dan eindelijk een nieuwe terug, hij was nog helemaal verpakt en er zat nog overal folie op dus ik mag aannemen dat ie nieuw is, MFR date is september 2006, de nieuwe dus. Hij is stiller dan mijn vorige en de dvd lade gaat veel soepeler open. Tot nu toe ben ik zeer tevreden, nu maar hopen dat ie het ook een aardig tijdje volhoudt. :thumbs:
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Net gebeld. Niet goed, moest mijn harde schijf eruit halen en opnieuw proberen maar liep weer vast. Dus nu krijg ik binnen 3 dagen een mailtje en dan moet ik UPS bellen. Hopen dat ze hem nog net voor vrijdag ophalen, want dan ga ik op vakantie en dat scheelt dan weer 14 dagen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nevermind...
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand de URL waar je een tracking code kan invoeren van een compensatie? Heb mailtje van MS gehad dat 'de door mij bestelde xbox onderdelen' worden verzonden, incl. een Deutsche Post tracking code. Alleen kan ik op de site van DP meerdere formulieren vinden voor tracking :)
     
  7. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mede "old-skooler", mij is ook een compensatie toegezegd, maar heb nog geen email gehad, hoe lang duurde het eer je die email kreeg na telefonische toezegging ? heb jij je console al terug ? want het zou kunnen dat je de compensatie pas krijgt als je console weer thuis is...en de mijne is onderweg maar nog net niet thuis.....greetzzzz
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hello :)

    Woensdag 4 juli kreeg ik de compensatie aangeboden, vandaag rond 17.00 kreeg ik het mailtje.........

    Nu nog de console terug... :'-(
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zit het trouwens met mijn live-abbo? Ben ik dat geld kwijt of kunne ze dat stopzetten ofzo? Vergeten te vragen|:-
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Er schijnt een code voor 1 maand Live mee retour te komen.
     
  11. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dat is snel ik heb niet afgelopen vrijdag, maar de week daarvoor op vrijdag gebeld en toen compensatie gekregen.....

    update : gelijk maar effe een email naar MS gedaan waar mijn compensatie (wireless controller) blijft....achter hun gat aan blijven zitten...net effe gecheckt...mij is 30 juni die compensatie al toegezegd !
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    ow ok. Ik ga nog wel een keer mailen erover.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lade gaat soms niet goed dicht als ik een spel erin doe, ik moet er dan een heel klein duwtje aan geven. Heeft iemand anders dit ook en is dit erg/ kan dit iets ergs worden ?
     
  14. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Terwijl ik vanmiddag aan foon hing met een van de helpdeskmedewerkers ging de bel van de voordeur... UPS... met de Xbox (geen mail gekregen). Ik heb mijn eigen Xbox terug. Benieuwd :{
    Maakt in ieder geval minder herrie en er is tevens een andere dvd ingezet.

    Ik krijg in ieder geval nog een compensatie toegestuurd.

    Probleem nu alleen dat het simpelweg online (wireless) nu opeens niet meer zo gemakkelijk gaat als destijds. Maar goed de doos is terug en nu maar aan de slag om de boel weet kabelloos te maken.
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    en wanneer had je hem opgestuurd dan ?

    mijn 360 is nu sinds de 22-6 daar in duitsland en heb nog steeds geen mail gehad niks ..vrijdag zijn er 15 werkdagen voorbij zoals mij gezegd is.

    kan ik dan ook bellen naar MS om te vragen waar die blijft en evt een compesatie proberen te krijgen ?
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  16. JJM

    JJM Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg ook om 17:00 het emailtje. meestal duurt het tussen de 2 a 3 dagen.
    Hoop dat ze dit keer wel een wireless headset opsturen inplaats van een headset met snoerO-) .......
     
  17. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken dit. Een vriend van mij had dit ook (ik heb die van hem nu geleend omdat mijne ook op vakantie is in duitsland) Ik heb de xbox toen mee naar huis genomen pas geleden, plat neergezet (zoals ik m altijd neerzet) en de lade gaat nu gewoon weer goed open. Misschien dat dat het dus is. En anders moet je gewoon ff een wandelingetje door t park met 'm gaan maken, misschien helpt dat... ;)
     
  18. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    echt alles lijkt ook tegen te zitten........9-7-2007 mijn xbox opgehaald door ups bij MS in duitsland, staat er op het trackingscherm van UPS: planning gewijzigd......nieuwe afleverdatum geen 10-7-2007, maar 11-7-2007......ongelooflijk....met mijn xbox ophalen was ie er in 1 dag....
     
  19. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, nouja 1 dagje langer wachten kan er ooknog wel bij:):

    Edit: maar wel interessant wat ik nu zie:

    EINDHOVEN, BEST,
    NL 10/07/2007 7:07 's morgens WORDT AFGELEVERD


    Edit2: oh cool, het is van 11juli naar 10juli verandert \o/

    Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 10/07/2007.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  20. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    haha hier hetzelfde :
    Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 10/07/2007.


    Trackingnummer: ---------------------
    Type: Pakket
    Status: In transit
    Vastgestelde aflevering: 10/07/2007
    Verzonden naar: -----, NL
    Verzonden of
    gefactureerd op: 09/07/2007
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    is dat nog eens leuk !!! gelijk een halve snipperdag genomen zit al vol smacht te wachten nu ...laat maar komen !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina