1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had al gebelt. Morgen word hij opgehaald. Maar hoe verpakken jullie de 360? Moet ik hem eerst inrollen met wc papier of iets dergelijks en dan in de doos? We hebben hier geen bubbeltjes plastic of iets. Wat doen jullie?
     
  2. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb doosje #5 op het postkantoor gehaald, dan blijft er nog een cm of 5 aan ruimte aan weerszijden over. Opgevuld met proppen krantenpapier, zodat er niet teveel speling in zit. Werkt perfect.
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Kranten. Dat had ik gebruikt. Goed er rodn steken niet teveel. Vanboven beetje je xbox bedeken. Zolang ze hem maar vinden.
     
  4. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    De wireless headset is vandaag aangekomen, nu de console nog...
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is het niet alleen de partij van mei, maar ook die van juni die 6-8 weken duren :mad:
     
  6. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Een klote - forza2 ervaring is nog beter als geen gelijk mij ..
    Het enige ervaring die ik ermee heb is de demo van 10 maanden geleden :mad:
     
  7. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Best genaaid ik heb forza voor me verjaardag gehad en dag er voor ging ie kapot :p
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Sukkeltje toch...
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nu al sinds 5 juni te wachten tot dat ie weer terug komt.. schiet ook echt niet op en ze zijn al over de 25 werkdagen heen |:- stelletje prutsers :x.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    GVD IK HEB ZOJUIST VOOR HET EERST IN MIJN 360 LEVEN DE RING OF DEATH GEKREGEN!!!!!
     
  11. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Steek ! :b:
     
  12. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/Welkom bij de club\o/ :b:
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een Mazzel !

    van mij staat ook sinds 22-6 daar maar tot op de dag van vandaag nog niks gehoord !
     
  14. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff gebeld voor de status, staat er volgens UPS sinds de 26e. Daar willen hun niets van weten. Hun systeem klopt en dat van UPS dus niet. Verder kan er niet gezegd worden hoelang het gaat duren, of ie gemaakt wordt of dat ik een andere krijg, wat er mis mee is. Ze hebben er dus nog niets mee gedaan, ligt waarschijnlijk op een hele grote stapel :p En vind ook wel dat de toon van sommige klantenservice medewerkers wel wat beter mag. Deze Rudy was niet echt aardig. had een eerder met een dame gesproken en die was heel netjes en beleefd ;) Kan dus wel....
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb dat lichtjes 2,3 en 4 branden waarvan 2 en 3 licht rood branden en 4 fel rood brand:confused:
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn stelletje mongolen daar de helft spreekt geen zinnig woord nederlands de ander is gewoon dom. En idd de toon is van sommige vrij onbeleefd, ik had dan ik voor eerst belde zou je verwachten wat is u naam ( bij het gegevens geven) maar nee hoor hij zei alleen maar : Naam ?! . Ook heb je er geen hol aan als je belt want mijn vorige kapotte 360 duurde langer dan 2 maanden en heb steeds gebelt naar de helpdesk en ze lullen allemaal wat anders. Ik heb toen contact op genomen met hoofdkantoor van de intertoys ( ja ik heb daar me 360 gekocht :9 ) en die hebben er voor gezorgt dat er een neiwue xbox 360 kwam. Als ik de mijne na 15 werkdagen nog niet terug heb neem ik weer contact met hun op , ik weet dat ze nu 25 werkdagen vragen maar die man zei eerst tegen mij 15 werkdagen maximaal en dat is dan een afspraak vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    ik krijg nu helemaal geen beeld meer... en 1 lampje is 3 lampjes geworden :eek:

    M$ opgebelt.. zou goed aan de kabel zelf kunnen liggen... krijg een nieuwe kabel opgestuurd.

    als het daarna nog niet werkt... tripje naar Duitsland, kan ik weer op 25 dagen rekenen :confused: maar dat werd ook niet bevestigt, aangezien ik hem pas 4 dagen weer terug had

    probeer morgen wel een kabel van een vriend ;) weet ik tenminste of het helpt!
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb ook E74
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    idd ik heb eerst 10 minuten gewacht en kreeg toen een limburgs trutje aan de lijn die egt onverstaanbaar was8)
    ik moet nu de harde schijf eruit halen
     
  20. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met 1 van de 2 van m'n wireless controllers. Vers uit de verpakking met bijbehorende batterijen op m'n vers uit de verpakking xbox 360 "aangesloten". De 1 doet het prima, maar als ik de ander wil gebruiken, blijft dat cirkelvormige lampje knipperen en verder gebeurt er geen hol. Kan m'n 360 er dus ook niet mee aanzetten.
    Heb ook al m'n vers opgeladen batterij van m'n verse quick charge kit erin gehangen, maar dat mocht ook niet baten.

    Kent iemand dit probleem? Of word het zo'n x aantal keer met microsoft aan de lijn hangen en dan met twee maanden een nieuwe controller ontvangen verhaal?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina