1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste kun je hem flink heen en weer schudden tijdens het gamen als je krassen wilt hebben... ;)

    Als je ze NIET wilt hebben dan zou ik hem horizontaal zetten.
     
  2. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu da's een vraag die je niet vaak leest ...
    Al zou ik gewoon een stalen schuurborstel gebruiken :thumbs:
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    In weze maak het niet uit, de discs zweven namelijk.
    Liggend is natuurlijk wel een stuk stabieler en waarschijnlijk schokvaster.
     
  4. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je de winkel waar 'ie gekocht is? Da's een mediamarkt, in december 2005, denk niet dat die me kunnen helpen? :)

    Ach, ik hou me voorlopig nog naief, maar zodra de 2e lijn - net als de 1e lijn - termen als "20-25 werkdagen" gaat gebruiken ben ik het zat...
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kan sowieso compensatie eisen nu hé.
     
  6. jeroen92

    jeroen92 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vraag, hopelijk kan iemand hem beantwoorden :)
    Ik heb vandaag Gears Of War gekocht en nadat ik een missie had uitgehaald kreeg ik een filmpje, dat begon te haperen en vastliep. Ik kreeg ook de melding van 'disc is unreadable'. Ik heb ditzelfde gehad met fifa world cup 2006 een paar maanden geleden, maar daar heb ik nu geen last meer van. Ook heb ik problemen met battlefield 2: als ik een bepaalde missie laadt, blijft het laadscherm er staan, zonder dat er iets gebeurt.
    Dus mijn vraag is of iemand weet of dit komt doordat mijn Xbox krassen maakt op de spellen of dat het aan de spellen ligt, en dat ik morgen er mee terug naar de winkel moet gaan.
    Op het schijfje van Gears of War zie ik trouwens ook een soort van witte streepjes zitten, wat volgens mij krasjes zijn.

    Alvast bedankt, Jeroen
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je zo doorgaat ben jij straks de eerste Nederlander met een Falcon :9
    Nee maar klote voor je man, gaat nergens over.

    Mijn 360 heeft genoeg mankementen om hem op te sturen, alleen ik wacht eerst even om te kijken of de wachttijden iets korter worden.
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik al ;) Zie mijn sig...

    Sja, volgens mij zijn er wel meer in mijn situatie :{ Ik wil fockingskijt (;)) gewoon kunnen gamen...|:-
     
  9. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    @ melmic

    Ik zie ook uw sig, dus je hebt geen ontvangstmail gehad van MS ?
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijne is ook gehaald in MM in dec 2005 en ik heb dus al contact gehad met MM hierover. Echter , MM is tot een jaar na aanschaf aanspreekbaar over het product. Na een jaar moet de klant na de fabrikant,in dit geval MS, aangezien de winkelier alleen het 1e jaar aansprakelijk is. Althans dit is mij zo uitgelegd door medewerker van MM. MS wijst dit echter van de hand en zegt dat je bij de winkelier moet zijn. Je kan dus MM bellen maar dit zal weinig voor je gaan betekenen. Verder kun je zoveel eisen bij MS neerleggen als je wilt,maar daar heeft MS geen boodschap aan. De helpdesk weigert je te helpen en zal alleen aanbieden om je console te repareren. Ik heb zeker een uur gebeld met de helpdesk en ook volgehouden dat hun een fout hebben gemaakt. Maar helpdesk blijft gewoon een uur lang dezelfde antwoorden geven en bieden dus totaal geen oplossing aan. In mijn ogen moeten hun nl. een oplossing bieden, aangezien mijn xbox 7 weken in reparatie is geweest en het na 3 dagen weer begeeft. Ik heb ze dus de kans gegeven om de console te repareren en dat is dus niet voldoende gelukt in die 7 weken tijd. Nu verwachte ik een passende oplossing,maar enigste wat ze aanbieden is om de hele reparatie procedure opnieuw op te starten, waardoor ik mijn xbox weer 4-7 weken kwijt ben.
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    @ WizzNL:

    Misschien wordt het tijd om eens je rechtsbijstandsverzekering aan te spreken mocht je die hebben. Want het kan niet zo zijn dat je van het kastje naar de muur gestuurd blijft worden.

    Het vreemde is dat je in Nederland 2 jaar garantie kreeg (is inmiddels 3 jaar geworden voor de ROD). Binnen de garantieperiode is volgens het gewone consumentenrecht, de winkelier aansprakelijk voor defecte goederen. In jouw geval dus MM en niet M$. Met M$ hebben we dus in wezen NIETS te maken en dient de winkelier met een passende oplossing te komen: reparatie binnen een redelijke termijn of een andere PASSENDE oplossing. Hoe die winkelier dat regelt met M$ is hun probleem, NIET dat van jou.
    Zelfs na de garantieperiode heb je nog rechten, dat weten de winkeliers ook wel, althans de meesten, maar dat laten ze liever niet weten en zullen proberen je af te schepen. Je mag van producten namelijk verwachten dat ze het een redelijke termijn doen. Van een apparaat van 400 euri mag je ook na de garantietermijn van 2 jaar verwachten dat-ie het nog doet. Ook dan moet de winkelier dus met een passende oplossing komen.
    Echter: Na de garantieperiode dien jij als gebruiker aan te tonen dat je het produkt normaal hebt behandeld. Binnen de garantieperiode hoef je dat niet en ligt de bewijslast bij de winkelier om eventueel aan te tonen dat je het produkt verkeerd hebt gebruikt.

    Het vreemde met de xbox is dat M$ er meteen tussen gaat zitten en de contacten met de gebruikers afhandeld. Dit zou de winkelier moeten doen.

    Misschien is het toch verstandig om eens te kijken of je een rechtsbijstandsverzekering hebt en het aan hun eens voor te leggen. Wellicht kunnen we daar met zijn allen wel iets aan doen. Een nieuw Topic wellicht?
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope, dat was één van de vreemde dingen volgens deze mevrouw... Al zijn er hier ook wel mensen die geen mail krijgen maar al wel de console terug hebben.

    Yep, ik reken dus ook op zoiets: als ik straks de 2e lijn te horen krijg, dan gok ik dat ze een versnelde procedure voorstellen: 15 ipv 25 werkdagen. En tuurlijk is dat niet normaal, maar ik weet nog niet goed wat ik kán doen hieraan :'-(
     
  13. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt ernstig wat er allemaal met jullie consoles gebeurt.... Ok mijne was ook na 2 weken weer stuk, maar heb m deze keer de 19e opgestuurd, 28-6 ontvangstmail gehad en afgelopen donderdag mail gekregen dat ie terug gezonden is. Als het goed is wordtie morgen bezorgd...Dus dat valt wat dat betreft nog mee. Ben benieuwd of er nog een verrassing in de doos zit...ben bang van niet, behalve een maand xbox live....
     
  14. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    F****** microsoft ik zit al sinds 14 juni op mijn x te wachten en nog steeds niet eens een mail ontvangen.mijn vraag is
    is bill gates niet rijk genoeg of zo om mensen zo te flashen ?
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Klinkt bekend :'-(
     
  16. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren m'n 360 ontvangen, vandaag is ie alweer stuk :mad: wederom ring of death, dit is dus de 3e keer heb echt pech man, gebeld werd doorvebonden naar aparte afdeling ivm spoedprocedure moet 'm opsturen maar zal gegarandeerd binnen 15 dagen een andere 360 terug krijgen een zogenoemde A-kwaliteit console had die jongen het over, ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2007
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Lukeman : thanks voor de info. Ik heb een rechtsbijstandverzekering en was er zelf ook al aan het denken om hier mee aan de slag te gaan. Ik wacht het voorstel van het hoofdkantoor nog af,die horen voor dinsdag mij terug te bellen, en anders gaan we het maar eens goed laten uitzoeken.

    @Gollem: Dan heb je geluk gehad,want mij wilden ze dus niet doorverbinden. Dit was volgens helpdesk niet mogelijk, ook was het niet mogelijk dat die afdeling mij zou terug bellen, althans niet op dezelfde dag. Dit zou volgens de helpdesk toch zeker een weekje duren, maar aangezien mijne net terug was van 7 weken reparatie wil ik niet een week gaan wachten op iemand die mij een oplossing gaat aanbieden. Via het hoofdkantoor duurt het hoogstens 2 werkdagen en niet een week. Helpdesk heb je in mijn ogen dus erg weinig aan,aangezien hun alleen standaard antwoorden uitspuien en niks voor je willen betekenen.
     
  18. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ergste ervan is dat ik nog niet eens the ring of death had maar mijn x opgestuurd omdat ie heel veel krassen op me spellen zette
     
  19. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  20. ahab

    ahab Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hebben ze daar aan gedaan dan? benq drive?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina