1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik veel
    shit denk ik want ik heb nog tot nu toe niks gehoord
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat ze die A kwaliteit dan meteen opsturen.|:-
     
  3. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is te triest voor woorden dat ze uberhaupt onderscheid maken in de kwaliteit van Xboxen =(=(
     
  4. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Welnee, dat van de "we sturen een A-kwaliteit console op" is gewoon een smoes om de klant het gevoel te geven dat ze iets extra's doen. Zoethoudertjes, net als het opsturen van compensatie in de vorm van games of accesoires: puur om de menigte rustig te houden.
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang lukt dat nog?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zolang er nog geen menigte met fakkels en hooivorken richting 't MS hoofdkantoor trekt :+ ;)
     
  7. puntmuts

    puntmuts Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 't gehad met microsoft en hun xbox 360. voor mij nooit meer M$ consoles. ongerepareerd retour gestuurd, omdat ie open was geweest. terwijl ik een bevestiging heb gehad dat dat geen probleem zou zijn (van de helpdesk, aan de telefoon.) had ik dat gesprek nou maar opgenomen ..

    sparen voor een ps3 dan maar.
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren hier problemen met mijn 2e 360.

    Hij gaat ongeveer 30 sec, freezed dan en daarna krijg ik hem niet meer aan de praat... Kwadrant 1,3 en 4 branden in het rood.

    Heb al opgestart zonder HD, alle kabels losgemaakt en weer vast, overal eens in geblazen,... Hij is kapot zeker?
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Heideroos. Jep, welcome in the club. Hij is overleden. M$ bellen dan kan UPC je console met een beetje mazzel maandag nog ophalen.

    Als je van het weekend nog wil gamen: console in handdoeken wikkelen, ventilatoropeningen goed afdekken. Kwartiertje aanzetten en lekker heet laten worden met knipperende rode lichtjes. Even uitzetten, handdoeken verwijderen en weer aanzetten. In de meeste gevallen kun je nu weer (even) gamen.
     
  10. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed m'n verhaal bij m'n collega van de game afdeling bij de MM en hij zei dat ik terug had moeten gaan bij de MM en zo een nieuwe had gekregen. MS crediteerd ze waardoor dat kan. Ik heb dus gewoon de dag daarna een nieuwe kunnen krijgen in plaats van dat ding 5+ weken kwijt zijn.
    Zucht... slechte service van MS helpdesk. Als ze consoles crediteren dan mogen ze dat ook wel melden bij die helpdesk van hun. Zo zijn dan niet honderden gamers de dupe van al dit gezeik.
     
  11. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij overigens opvalt is dat het aantal uitvallende Xbox360's de laatste 2 maanden enorm gestegen is, of zie ik dat verkeerd. Alsof er een timer in dat ding zit :p
     
  12. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je altijd een compensatie krijgt weet ik niet. Er zijn er hier een paar op het forum die nop-nada-niets hebben gekregen. Ik zou waarschijnlijk ook niets hebben gekregen als ik niet een klacht had ingediend.
    Ik heb het vooral gegooid op de afspraak dat ik mijn Xbox weer binnen 15 dagen terug zou hebben. Ik heb aangegeven dat ik alle begrip heb voor de problemen waarmee de reparatieclub van doen heeft maar dat ik me daar als consument niet bij hoef neer te leggen immers dat is niet mijn probleem maar dat van M$. Ik heb toen contact gehad met iemand van M$-Nederland die vervolgens weer met de reparatieclub heeft kort gesloten. Resultaat: Zij konden mijn standpunt heel erg goed begrijpen. Men kon mij een compensatie aanbieden. De gebruikelijke opsomming aan games en hardware.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dénk dat er meer games zijn die alle 3 de cores van de xbox gebruikt. Bij de launchgames gebruikte PGR3 er 2 en dat was het meeste. Toen ineens Dead Rising uitkwam hoorde je ook meer mensen over RoD klagen.

    Maar dat is een hele wilde gok.
     
  14. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik GOW speelde bevroor me xbox de heletijd.Daarom is ie nu in de reparatie.En die gebruikt naar mij weet de 3 cores;)
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat daar meerdere oorzaken voor zijn:

    1] Zoals eerder gemeld; de huidige games vergen meer van de console.
    2] Het lijkt erop dat het gewoon een tijd duurt voor de schade zichtbaar wordt. Met andere woorden; elk uur dat je de console gebruikt treedt er een beschadiging of slijtage op. Na verloop van tijd is die schade zodanig groot dat het ding kapot gaat.
    3] De eerste "gerepareerde" consoles zijn feitelijk niet gerepareerd. Ze werkten (meestal) wel weer even, maar de oorzaak van het probleem is niet weggehaald. Dus de meeste van de gerepareerde consoles begeven het vrij snel weer.

    Ik verwacht helaas dat het aantal kapotte consoles de komende maanden alleen maar zal stijgen. Uiteindelijk zal zelfs de xbox van Fardo het begeven. (Sorry Fardo, niet persoonlijk bedoeld, maar ik denk dat jij er nu ook niet meer om heen kunt dat de xbox een serieus probleem heeft)
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40

    De 3 rode lichten worden vaak veroorzaakt doordat het moederbord of de graphic card buigt door de hitte. Uiteindelijk buigt hij dan te ver door waardoor de connecties verbreken. Simpel gewoon geluk hebben dat de koeling goed geplaatst is in je 360 (wat bij heel veel 360's niet echt het geval is).

    EDIT:
    Nee, Gears of War gebruikt nog steeds 2 cores van de processor. Op internet zijn er wel geruchten dat de eerste leveringen van 360's een defecte koeling bevatten, waardoor als de 360 ooit 3 cores gaat gebruiken hij binnen 2 minuten overhit raakt. Ik weet niet of dat nu nog steeds het geval is. (ik ga er ook niet verder op in, want het is een gerucht.)
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2007
  17. Pulkovíc

    Pulkovíc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    3 weken geleden was kwam ik terug van een weekje belgië en dacht savonds nog ff te gamen, totdat mn xbox ineens hele rare geluiden begon te maken, het leek wel alsof t radarwerk binnenin helemaal naar de klote ging.....hmmmmm, maarja het komt er dus op neer dat ie geen enkele cd/dvd/game meer kon lezen. Dus....meteen maar ff microsoft gebeld, hele vriendelijke mevrouw (binnen 2 minuten had ik al iemand aan de telefoon). maandag erop UPS gebeld. Donderdags kwamen ze m ophalen en vandaag kreeg ik een mailtje dat ie in Duitsland gescand is......pff....Gelukkig ga ik over een weekje (weer :) ) op vakantie dus misschien als ik terug kom staat mn console me op te wachten...

    29-6 xbox naar de klote, ms gebeld en label gekregen
    2-7 UPS gebeld voor afspraak
    5-7 UPS haalt xbox op
    6-7 Afgeleverd in Duitsland (volgens UPS)
    15-7 Mailtje van MS dat de xbox "ontvangen" is
     
  18. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik hem net nog eens wou testen deed hij eigenlijk niets meer: gaf geen beeld, maar gaf ook geen rode lichten meer...
    Toch bellen dat hij defect is?
     
  20. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Heideroos: Ben bang van wel. Succes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina