1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben alle 360's eigenlijk dat probleem of alleen degene van 2006 ?

ik wil graag een 360 kopen maar als van al die mense hun problemen hoord denk niet dat het nu et moment is.
    En de elite lijkt me wat duur.
    K hoop dat de 360's die dit jaar gemaakt zijn geen hardware problemen hebben alleen vrees ik ervoor..

2. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens MS hebben alle 11,4 miljoen geleverde 360's een ontwerpfout.

3. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    = dus geen 360 kopen.. ?

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus gewoon met een gerust hart een 360 kopen.
    Je hebt 3 jaar garantie, als ie kapot gaat stuur je 'm gewoon op.

De kans dat ie kapot gaat is uiteraard aanwezig.

5. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dan em voor een maand kwijt zijn leuk..
    en dan met zekerheid dattie nooit meer kapot gaat ?

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee. Maar die zekerheid heb je nooit.
    Alles kan kapot natuurlijk.

7. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geduld hebt, zou ik wachten.

Heb je haast en wil je vette games spelen...................360 kopen

Heb je haast en geld...............zou ik nu(met alles wat ik nu weet) voor een PS3 gaan.

Maar dat is mijn mening............belangrijker voor jou is wat JIJ wil.

8. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Plus alle nog niet geleverde 360's die zijn gemaakt voordat M$ achter de ontwerpfout kwam.

@ Infected: Het is de vraag of of je nu of over een maand weet of je een console koopt met ontwerpfout. Als je een 360 wilt hebben heeft wachten dus niet zoveel zin m.i.
    Wel zou ik harde garanties van de leverancier willen hebben dat wanneer je 360 kapotgaat door die ontwerpfout, je hem in de winkel kunt omruilen voor een andere. Dan ben je hem dus ook niet meteen een maand kwijt. Dit is een redelijke eis, wil de leverancier dat niet, dan ergens anders kopen. Dixons doet het wel weet ik uit eigen ervaring.

9. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Njah dat is natuurlijk wel een goede oplossing
    maar ! dan moet ik 370-400 euro gaan betalen voor een 360 en dan nog eens games kopen.

Ik koop nu bijna altijd alle games en consoles 2dehands om dat het me hopen geld bespaard . Ik heb nu een goede deal gevonde 360 +5 games slechts 250 alleen is de verkoper op vakantie vermoed ik .

de garantie zit er bij dus achya 250 euro za k wel niet over struikelen en van een maand ga ik natuurlijk ook weer niet dood.

Alleen nu te hopen dat de verkoper nog reageerd ^^

10. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kijk maar uit dat ie niet geband is, de 360 bedoel ik dan he....

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Precies, dat zou ik eerst heel duidelijk navragen.
    Zou zonde zijn als je niet op Live kunt.

12. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb tog en budget niet om €15 per maand aan online gaming uit te geven .
    Daarbij zou de 360 boven op mijn kamer staan en de pc staat dus beneden en denk k niet dat ik goeie verbinding zou hebben.

Maja ^^

13. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk ik heb ze vanmiddag opgebeld en ze zeiden dat mijn x binnen 7 dagen binnen is.ik hoop het voor hun anders ga ik de hoofdkantoor bommen
    9-11 style lol

14. PlauNL

PlauNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 'n doorverwijzing naar dit topic heb ik besloten om m'n post maar hierin te zetten :) :

Ik heb pas Lost Planet gespeeld. Mijn broertje had die gekocht en we speelden toen op onze tv beneden. Daar waren een hoop textures (vooral sneeuw) erg wazig en vol met "ruis". Ik dacht dat het wellicht door de non-HD tv kwam.

Nu heb ik echter sinds pas m'n Dell 2407WFP in huis en speel ik alles op FullHD. Forza, DoA4, N3, VirtuaTennis3 en een hele lading aan demo's werken uitstekend. Totdat ik vandaag ff de demo van Deadrising had gedownload en speelde... Wederom de vern**kte textures in zowel cinematics als ingame... Ik ben bang dat het m'n graphics kaart is en dat ik 'm op zal moeten sturen :confused: :mad: Iemand hier ook ooit iets van gezien? Wellicht iets van 'n optie of wat dan ook (lijkt me sterk, maar toch). Hoop dat 't zo op te lossen valt, heb weinig zin om 'm op te sturen, maja als 't moet dan moet 't.

[​IMG]"

---
    Wat Pegas als reactie gaf was "wellicht de hitte". Ik heb mijn X360 open en bloot op m'n bureau staan... Dus z'n hitte zou -ie in normale omstandigheden gewoon kwijt moeten kunnen.

Iemand nog ideeën of ervaringen?

15. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou NOOIT een 360 tweedehands kopen... Misschien is die gebanned, of al tig keer kapot gegaan waardoor de eigenaar er vanaf wil. In jouw geval zou ik gewoon een 360 in de winkel kopen, dan zit je minimaal 2 jaar safe, en 3 jaar w.b.d. 3 red ring of death. Met tweedehands gekochte consoles is het vaak rot geregeld met die garantie, aangezien de console vaak niet op jouw naam staat geregistreerd bij MS.

16. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had zoiets ook. Storing in beeld, groene vlekken. Toen ik hierna mijn console opnieuw opstartte heb ik sindsdien nooit meer beeld gehad (geluid bleef gewoon werken). Mijn console is nu 5 a 6 weken in Duitsland ;)

17. marco-discus

marco-discus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de xboxen die nu in de winkel staan (ik wil er vandaag 1 halen) hebben die ook nog het krassen probleem??

18. D4m4n

D4m4n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan ook nog consoles in de winkel die vorig jaar gemaakt zijn, dus met de krassende dvd-drive. Microsoft stopt zelfs oude consoles in nieuwe pakketten (bv. Forza 2 Premium Pack MRF Date: 2006-12-07 - Met krassen)
    En daarbij komt dat zelfs de nieuwe uit 2007 best nog een krassende drive kunnen hebben.
    Dus... ja.

19. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zo dat een console met productiedatum uit 2006 per definitie een drive bevat die krassen veroorzaakt. Het overgrote deel werkt prima, en zonder klachten.

20. marco-discus

marco-discus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat er op de doos aangegeven welke type drive er in zit?
    en welke drive krast niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina