Na 'n doorverwijzing naar dit topic heb ik besloten om m'n post maar hierin te zetten
:
Ik heb pas Lost Planet gespeeld. Mijn broertje had die gekocht en we speelden toen op onze tv beneden. Daar waren een hoop textures (vooral sneeuw) erg wazig en vol met "ruis". Ik dacht dat het wellicht door de non-HD tv kwam.
Nu heb ik echter sinds pas m'n Dell 2407WFP in huis en speel ik alles op FullHD. Forza, DoA4, N3, VirtuaTennis3 en een hele lading aan demo's werken uitstekend. Totdat ik vandaag ff de demo van Deadrising had gedownload en speelde... Wederom de vern**kte textures in zowel cinematics als ingame... Ik ben bang dat het m'n graphics kaart is en dat ik 'm op zal moeten sturen
Iemand hier ook ooit iets van gezien? Wellicht iets van 'n optie of wat dan ook (lijkt me sterk, maar toch). Hoop dat 't zo op te lossen valt, heb weinig zin om 'm op te sturen, maja als 't moet dan moet 't.
"
---
Wat Pegas als reactie gaf was "wellicht de hitte". Ik heb mijn X360 open en bloot op m'n bureau staan... Dus z'n hitte zou -ie in normale omstandigheden gewoon kwijt moeten kunnen.
Iemand nog ideeën of ervaringen?
Klik om te vergroten...