1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 vanaf de launch, erg vaak in gebruik, nu nog dagelijks wel paar potjes pes 6, en ik kijk dvds ook via hd-dvd speler van mn xbox. maar 1x een vastloper en voor de rest geen enkel probleem. Wat heb ik toch een geluk ;)
     
  2. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    pffffffffff heb nu een aantal daagjes de xbox terug van reparatie... het moederbord was vervangen. Nou gebeurt het volgende bij Forza 2: bij de professional series in de R2 serie bij de LAATSTE race (de 6e in die serie) krijg ik allemaal zwarte vlakken te zien in het circuit.... de weg is dan zwart en je ziet bijv wel de dingen eromheen. Ook het laden voor deze race ging tergend langzaam waar hij bij andere races veel minder lang laadt. Ook de bomen als je er langs rijdt gaan gek doen en op een gegeven moment loopt heel de xbox vast. (geen blokjes) maar gewoon een vastloper. weet iemand wat dit zou kunnen zijn????? ik word hier echt gek van...waarom kan dat ding het niet normaal doen |:-
     
  3. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een probleem met je drive. Geen krase of vette vlekken??
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je ingodsnaam nou zoveel dingen hebben gekregen ?
     
  5. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het me ook af haha mischien een zenuwachtige beller die heel de dag aan de lijn hangt?
    Die van mij is er nu 2 weken vandoor,is rot maar ja ik wacht rustig af....
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina