1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat je een reparatie nodig hebt voor 3 rode lampjes, krijg je een jaar extra garantie. Bij andere reparaties niet.
     
  2. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook op de 18e aangekomen in duitsland, heb gisteren nog gebeld met de helpdesk om te vragen of ze er al mee bezig waren en toen werd me verteld dat hij er nog lag en dat ze nog 11 dagen hadden om eraan te werken, ben benieuwd...
     
  3. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja inderdaad mijn eerste reparatie was ook voor de 3 rode lampjes en kreeg toen ook die garantie extra, het ging echt supersnel 7 dagen ofzo.
    Hopen dat het nu ook snel gaat sneller dan vorig keer kan nu niet meer ::)
    Maar moet zeggen dat er tot nu toe niets is op te merken aan de service van microsoft.Maarja ze moeten wel:)
     
  4. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vannochtend nog gebeld en ze vertelde mij dat ze er zondag aan begonnen waren en dat het totaal 15 dagen kan duren meer konden ze me niet vertellen, vind het ook echt irritant dat mijn gegevens op service.xbox nog steeds niet bijgewerkt zijn. Ze staan nog steeds op status van eerste reparatie. =(
     
  5. Reteketed

    Reteketed Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus niet waar, wat je hier zegt je krijgt alleen dat jaar extra garantie, zoals ik iets eerder al aangaf wanneer je reparatie voor 3 rode lampjes is. Anders niet en dan blijft je reparatie dus op 2 jaar staan.

    Is je xbox uit de reparatie en moet ie gerepareerd worden, betaal je hier voor en betaal je ook voor een jaar garantie.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iaw het blijft gezeur en afwachten met een console die ook nu na de reparaties nog vaak uitvalt en daar heb ik geen zin in. Devil May Cry, MGS, Assassins Creed, Half Life, Ratchet and Clank, CoD4, Uncharted, Haze en zo nog wel een paar gaan leuk genoeg worden.
     
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp volkomen dat je er zo over denkt. Het is jammer maar als het zo gaat heb je weinig keus, je wordt zowat gedwongen over te stappen op de PS3.
     
  8. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/

    Morgen wordt mijn X360 weer afgeleverd, na exact 2 weken en 1 dag.
    UPS is met mn pakketje net voor de middag al eens langsgeweest, maar ja, school = niet thuis dus...
    Nou gaan ze het morgen op aanvraag afleveren bij mn grootvader (die zit toch hele dagen thuis :D) en dan kan ik er 's avonds omrijden (maar een kilometertje of 6).

    En dan eindelijk, the fight finishen (niet co-op, maar alleen deze keer }:]) met Masterchief, en daarna FM2, PGR4, en TDU

    De herfstvakantie zal alleszins gevuld zijn :thumbs:

    Btw: Topservice van M$: snel en vriendelijk
    Nou maar hopen dat mn 360 nu een langere levensduur beschoren is...
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ironisch :+
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is idd erg ironisch, hebben ze niet goed over nagedacht ;)

    Kwintenc is trouwens nummer zoveel die hem eerder terugheeft.

    @ Liquid: ach gedwongen, tis maar een console, maar ik wil gewoon lekker kunnen gamen.

    (en merk nu zonder console trouwens ook dat het best wel een erg grote hobby van me is :p)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga je nog steeds missen op oldskool game avonden ;)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hebben elkaar elke keer misgelopen idd helaas :confused: maar goed ik dwaal af

    Zijn er hier ook mensen die service.xbox.com achteraf aan de praat hebben gekregen?
     
  13. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik even een domme vraag stellen... mijn doos heeft het vanaf de release gedaan en zojuist (pas?) begeven... Moet ik hem (zelf) in een doos stoppen als ze hem op komen halen?
     
  14. PurifieR

    PurifieR New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, gewoon een neutrale doos gebruiken en goed verpakken met wat krantenpapier of plastic...iig niet de originele doos gebruiken :)
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    nee na dat ik al mn gegevens heb ingevoerd krijg ik in rode letters een of andere critical error. Dan staat er ook nog dat je je helpdesk moet bellen en dat gedaan kreeg ik te horen dat ze niet eens van het bestaan van de site afwisten. :D
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    zouden ze dan in Duitsland ook op zondag aan de slag zijn?

    lijkt me echt sterk hoor
     
  17. gansje

    gansje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het voor je , heb vandaag pes2008 gekocht en ja hoor na een half uurtje spelen de ring of death is al de 3e keer in anderhalve maand tijd ben hem allebei de keren 2 weken kwijtgeweest en allebei de keren was het na 4 dagen raak. fijn hoor ms
     
  18. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft overigens een wel erg vreemd fenomeen met z'n nu 1 maand geleden gekochte 360.
    Hij heeft er meteen een extra draadloze controller bijgekocht btw.

    Als hij zn console aanzet via de ene controller (of manueel) start ie probleemloos op.
    Als hij zn console aanzet via de andere controller komt er zomaar een RRoD op :eek:

    Het vreemde is, dat de console gewoon uitzetten, en daarna handmatig of via de andere controller aanzetten WEL weer werkt.

    Vreemd vreemd vreemd...
     
  19. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xdoos vanaf de release datum en meteen had ik al RROD, maar na nog een keer proberen deed ie het weer :p

    Daarna (bijna) probleemloos gegamed en sinds vorige week is ie voor het eerst opgehaald door UPS.

    Ik ben mijn Xdoos nu 8 dagen kwijt...

    - Drive gaat vaak niet open
    - Krassen op CD's
    - Loopt vaak vast

    Hoe groot is de kans dat ik mijn eigen gerepareerde Xdoos terugkrijg? Wordt mn moederbord ook vervangen?
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat klopt niet helemaal wat je nu zegt...

    Ik heb de site ook bij beide reparaties van mij gevolgd en werkte prima.
    Heb bij de tweede zelfs gevraagd aan een dame bij de helpdesk of de info die er gegeven werd actueel was .. en zij wist me te vertellen dat ze wel op de hoogte was van de site en dat de info zeker actueel was.

    Vreemd blijft echter wel dat het niet bij iedereen werkt...

    Maargoed zo ging dat ook een tijdje met die labels, de een krijgt ze wel keurig optijd in z'n email.. de ander moet lang wachten... of ze doen het niet (de link naar ups)..

    Microsoft zit bom vol verassingen... of de klant er beter van word is alleen de vraag :+

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina