Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toevallig een uur geleden gebeld met de servicelijn en kreeg een vrouw aan de telefoon die volgens mij nieuw is daar. Ik vroeg haar dus of ze me kon vertellen of ze nou eindelijk al eens begonnen zijn met de reparatie en het blijkt dat mijn xbox er nog steeds gewoon staat en ze zijn er nog steeds niet aan begonnen. Ze vond het zelf ook raar dat ie er al 'n tijdje onaangeraakt ligt en vroeg zich af of dat wel normaal was en belde daarvoor even iemand anders op, na even gewacht te hebben vertelde ze mij vrolijk dat ze bij microsoft nog even de tijd hebben om ermee bezig te gaan en dat ze waarschijnlijk pas maandag eraan beginnen als ik geluk heb |:- . Ik baal hier enorm van, ze nemen die 15 dagen iets te letterlijk als je het mij vraagt

2. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is woensdag de 24ste Okt opgehaald en staat vandaag 25ste Okt Teruggezonden naar verzender?

Type:pakket
    Status:Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op:25/10/2007
    9:50 's morgens
    Geretourneerd aan:WEITERSTADT, DE
    Getekend door:ERK
    Service:confused:TANDARD

wat bedoelen ze met Status:Teruggezonden naar verzender dat kan toch niet in 1 dag of is er iets mis?

3. Kwintenc

Kwintenc British Armed Forces

Leuk Bevonden:
    0
    M$ maakt order -> M$ is verzender
    Wil zeggen dat je xbox in DE ligt te wachten op reparatie

Edit: Heb mijn 360 vandaag weer teruggekregen, +1 maandje XBL
    Altijd mooi meegenomen ;)

Verder hebben ze het moederbord vervangen, en mn faceplate gemold (het usb-klepje vanvoor is weg :mad: )
    Nou ja...
    Ook voor de eerste keer aangesloten op mn hd-tv beneden, in 720P
    Man toch, is me dat een beeld _O_ Echt zalig \o/

Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zelfkastijding: hoe lang was ie weg....?

5. Kwintenc

Kwintenc British Armed Forces

Leuk Bevonden:
    0
    Exact 14 dagen...

6. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was ie ook precies 2 weken weg

7. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    mij hebben ze ook gezegd 10 dagen dus 10 werkdagen zijn ook 2 weken :d ben benieuwd hehe maar ik had een 1ste versie die was uit 16 feb 2006 doen ze dan ook het Moederbord en de Drive vervangen omdat deze enige Problemen had Ivm krassen? en herrie hehe voor de rest was ik best tevreden todat die maandag het loodje legde. zwart beeld E74 op beeld en 1 Rood lichtje

/ \
    \ /

Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  8. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge volgens mij is dit topic over 5 jaar nog steeds actief .
    Wat een negatieve / waardeloze / goedkope Xbox 360 heeft Microsoft toch gemaakt.
    Ik vind dit echt niet meer normaal voor een gameconsole die al 2 jaar op de markt is.

9. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik de rare vraag stellen hoe je dit dan weet dat ze dit hebben gedaan? 8)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zit meestal een briefje bij met uitgevoerde repairs ;)

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Serieus? Dat zat bij mijn 7 reparaties er niet bij :eek:
    Al was mijn laatste wel in november vorig jaar geweest. Kunnen ze ondertussen veranderd hebben. :)

12. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Da's dan weer netjes... :thumbs: (als ze eerlijk zijn). Zouden ze tegenwoordig standaard de drives vervangen (door stillere?) bij de eerste lichting of wordt daarin geen onderscheid gemaakt?

Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Netjes? Mwoah, ik vind het niet meer dan normaal. Als jij je tv ter reparatie aanbiedt bij een dealer wil je toch ook weten wat ze er aan gedaan hebben? En als ik dan lees dat niet iedereen het te weten krijgt, slechte zaak....

mbt wat ze gaan vervangen is er geen pijl op te trekken.

14. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik dus netjes, want wat WIJ vanzelfsprekend / normaal vinden; wil niet zeggen dat dit helaas standaard gebeurt door de bedrijven :cool: En daarnaast of ze wel eerlijk zijn wat ze vermelden ;)

15. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo, ik heb een vraag! ik keek Laatst de film the descent op xbox360, in het begin deed die het normaal en op een gegeven moment viel die naar het dashboard ik dacht niks aan de hand, ik start het weer op 2 minuten later, doet die het zelfde, maar toen begon het hij rondje midden van de AAN-knop (die met dat streepje erdoor aan de onderkant) te knipperen. ik deed men xbox uit, en toen weer aan, toen zette ik de dvd weer aan, toen viel die na een tijde weer naar het dashboard en en was die aan knipperen, toen legde ik me xbox horizontaal (Want hij stond verticaal toen ik aant kijken was ) en toen deed die het een tijdje en toen ging de weer naar het dashboard en begon die te knipperen toen deed ik men ik xbox uit en weer aan en daarna heb ik der geen last meer van gehad. Maar ik wil wel even weten wat het is? kan iemand mij helpen? Alvast bedankt

16. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/Hij is weer terug...Vorige week maandag opgehaald, dus dat zijn 9 werkdagen, best wel snel:D...

(Sorry Def:'-()

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ach joh beetje kwijnen in zelfmedelijden is ook wel eens lekker ;)

Maar serieus, wat ik me afvraag is wat ze dan uberhaupt met mijn 360 aan het doen zijn :confused:

(zit nu dus op 15 werkdagen)

18. Dayuum

Dayuum Guest

Als ik nu de xbox helpdesk bel krijg ik "Wilt u de verbinding vebreken en het door u gekozen nummer herhalen"

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hun lezen ook heus wel de verhalen dat jij een PS3 wilt hebben hoor. Dus ze houden 'm alvast bijzich! :+

20. iriney

iriney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is terug, precies 2 weken nadat hij is opgehaald op 12 oktober.
    Ze hebben het moederbord en de dvd drive vervangen.

Kreeg keurig een brief van microsoft erbij + een maand gratis xbox live ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina