1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    geldt dit nummer ook als je vanuit belgie komt 0800 023 3894? zoniet want moet ik anders intoetsen
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de afgelopen week weer een aantal vastlopers gehad met m'n 360. Als het gedonder maar niet weer gaat beginnen (voor de 4e keer). Anders is de oplossing heel simpel. Kevf weet er alles van. :)
     
  3. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    vroeg of laat gaan al die xboxen kapot, ik heb mijne ook sinds de launch en ik dacht mijne gaat niet kapot! Dus wel, ben mijne nu al 2 weken kwijt!

    Ondertussen heb ik nu ook een ps3 gekocht die ps3 wordt ook wel fucking warm!
     
  4. G@mer69

    G@mer69 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 sneuvelt

    Jaja beste gamers.Mijn 360 is ook gesneuvelt,dood; De ring of death brandt!
    Ik heb hem 25-10-07 opgestuurd en is die zelfde dag ook aangekomen:).
    Ik heb nu net een nieuw game gekregen en ik wel er meteen op spele. Maar dat gaat helaas niet omdat mijn 360 in de repair centre is in duitsland.
    Weet een gevorderde gamer mischien wanneer ik 360 terug kan verwachten??
     
  5. G@mer69

    G@mer69 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle hardware fouten moet je in belgië 0800 7979 0 belle.
     
  6. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mijn 360 had ik op een woensdag opgestuurd, en de week daarna op vrijdag had ik hem alweer terug. Dat is dus een week en 2 dagen ;)
    Toen ik mijn 360 terug had, gelijk halo 3 gaan spelen en toen precies een week later, vorige week vrijdag, ging hij weer kapot. Code E71 en RRoD. Nu wordt hij weer gerepareerd. Ik verwacht hem terug volgende week woensdag.;) Mooi balen in de herfstvakantie.:mad:
     
  7. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Verdomme zeg. De mijne is nu ook verrot, heb hem sinds maart ofzo, en speel niet so superveel. Nou kreeg ik steeds van die disc read errors. Steeds tijdens een spel pleurde hij hem eruit. Microsoft gebelt en ze komen hem via UPS aanstaande maandag halen. Zal mij benieuwen hoelang dit zal gaan duren. Ze zeggen hoogstens 15 werkdagen. Ik zie wel, kan ik eindelijk weer eens verder met world of warcraft :p
     
  8. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe xboxen met hdmi uitgang hebben standaard een BenQ drive ingebouwd en een moederbord met een extra heatsink ofzo, is er al iemand die hier problemen mee heeft of zijn deze xboxen misschien wel "onsterfelijk"?
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet nog niet of die al gelevert worden, of bedoel je de Xbox 360 Elite?
     
  10. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel de Elite niet, een kameraad van mij heeft vorige week een 360 aangeschaft en die is volgens de site waar hij hem besteld heeft de nieuwste die er op dit moment is. Het betreft de normale xbox premium, maar hij wordt nu geproduceerd met een hdmi uitgang, extra heatsink ofzo en andere drive. De xbox is in ieder geval een stuk stiller dan die van mij en hij is ook veel koeler.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke dat moet dan de nieuwe falcon serie zijn. Ik heb nog niets gehoord over problemen wat betreft die serie. Ik hoop iig dat Microsoft de kapotte 360's die je opstuurt vervangen met de nieuwe serie. Dat zal die van mij wel niet zijn want die wordt volgende week verwacht ofzo, maar als het zou gebeuren zou dat heel mooi zijn.
     
  12. G@mer69

    G@mer69 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat was de fout bij je eerste reparatie; harware fout:de ring of death of problemen met je ingang?
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow zit ik lekker potje Halo te spelen met een maatje, wij effe pauze inlassen ik ga effe met me hondjes wandelen. Kom terug boot me xbox en meteen BAM BAM roode lampjes, echt man zomaar out of the blue, geen voortekens niets zomaar ineens, xbox uit -> xbox aan, BLAM!!!!@# ROOD.

    Zuigend want dit is al de tweede waarmee het gebeurd. Dus ik weer vol goede moet de supportlijn bellen van onze matties @ MS HQ, ik schonk maar wat koffie in want ik ging er gemakshalve van uit dat ik uurtje aan de lijn zou hangen, dit om terleurstelling te voorkomen. Maar na schrik niet 12 min, gerommel, hoor ik de iemand aan de andere kant. "Hello someone there???!!".

    Ik denk uhm WTF engelsman, najah ik begin tegen hem aan te praten, en vraag hem of ik niet de nederlandse helpdesk had gebeld, maar perongeluk de engels of amerikaanse. Nee zei de man, hij viel in bij de Nederlanders aangezien ze lage bezetting hadden. Ik denk bij mezelf okee mij best maar veel mensen zouden er niet uit komen in het engels. Gesprek verliep vlot, tot ik het adres moest doorgeven haha. City -> 's-Hertogenbosch -> uhmmmm -> shall I spell it? -> look like a good plan -> haha beide moesten even gniffelen.

    Einde goed al goed, alles geregeld, begin van de week komen ze hem halen, kijken hoelang het duurd, hoop niet te lang in verband met COD4 en Assassin's Creed. Hij gaf in ieder geval aan, max 15 wekdagen, maar kon nu ook met een week geregeld zijn. We zullen zien, ik baal in ieder geval hard.

    Mijn error code:

    0020 (Not yet known, possibly overheating)

    Party Hard!!!!! :{
     
  14. Mathijsjuh332

    Mathijsjuh332 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Maximaal 15 dagen m'n reet! Zeiden ze ook tegen mij... nou 't is vandaag dag 15 voor mij en hij ligt zelfs nog in het reparatiecentrum!:confused:
    Nou boeit ''t me ook niet meer want nu is de vakantie toch voorbij!:mad:

    Sorry maar dit is bijhoorlijk frustrerend!
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ken het gevoel, mijne is ook nog steeds niet terug. Mooie spoedprocedure ook van de helpdesk "het duurt vanaf nu nog max 15 werkdagen"

    "maar dat is de standaardtijd voor iedereen?! En ik wacht al 15 dagen"

    "eehh ja dat klopt"

    :confused:
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag kan het niet dag 15 zijn. Ze zeggen 15 Werkdagen. Dat is maandag tot vrijdag. Weekend telt niet mee.
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    idd dat is dus 15 wekdagen == 3 weken == 21 dagen!
     
  18. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de drie bekende roodje lichtjes. Het motherboard was kapot.
     
  19. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben zo en zo niet standaard een Benq drive, Ik heb zo'n nieuwe xbox en daar zit zo'n hitachi drive in.
     
  20. Dayuum

    Dayuum Guest

    Kun je gewoon bellen naar de helpdesk met je referentie nummer en vragen naar de status van je 360?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina