1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha weet ik maar het is wel irritant ik heb echt al lang niet meer op LIVE en uberhaupt niet op me xbox gespeeld hahah.Vind het raar dat ze daar dan niets aan hebben kunnen doen als hij naar duitsland is geweest.
    Gr
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Even de disc tegen een fel licht aan houden en dan nog eens kijken.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand die mij wat verheldering kan brengen, met rood aangegeven staat dat het pakket terug verzonden is naar verzender. Dat ben ik toch :? maar ik zie in de lijst eronder niet dat hij weer weg is gegaan. Snap ik het nou als enigste niet?

    [​IMG]
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vraag is al tientallen keren beantwoord ;)

    Verzender is M$, verder staat er ook duidelijk dat ie is aangekomen in Frankfurt ;)
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jah maar er staat terugverzonden dat is toch raar dan :)

    met andere woorden hijs nu alleen aangekomen bij de reparatiecenter. nu gaat het wachten beginnen? :)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    yep! Ik denk dat ze (even krom denken) met de verzender degene bedoelen die er in de 1e instantie de 360 bij jou 'afgeleverd' heeft. :)
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    aha mkay tnx voor je info, nu ga ik toch maar stilletjes balen dat ik naar alle waarschijnlijkheid een tijdje moet wachten op de retourzending! :'-(
     
  8. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kevf en fardo ik ben net gebeld door een Duitse dame die grappig Nederlands sprak. En die vertelde mij dat ze me toch maar een nieuwe opgaan sturen. Netjes toch die service van M$, moet natuurlijk wel me oude opsturen en dus nog even wachten op de labels van UPS.
    Gr
     
  9. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nieuw / wat was er aan de hand? Klinkt wat mooi om waar te zijn... Je krijgt toch een "revised" versie terug (van een ander) of je eigen gerepareerde? Nieuwe consoles zijn volgens mij toch niet aan de orde? (overigens: helaas)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is idd erg netjes! :thumbs:

    Als ze mij nou eens uberhaupt iets opsturen :+
     
  11. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0

    Zal het even voor je uitleggen.
    Heb eerst ROD gehad, daarna kon ik niet meer op LIVE dus heb weer gebeld en laten ophalen. Gisteren teruggekregen maar nog steeds hetzelfde probleem. Zou teruggebeld worden, vandaag gebeurd. Die vrouw had me verteld dat ik dus mijn console moest opsturen en dan een nieuwe zou krijgen ze zei er niet bij of het nou om een "revised" ging _O_ Hou jullie wel op de hoogte hoor. Dus ben benieuwd, nu dus aan het wachten op de labels :x
    Gr suc6 kevf :): jij wacht ook al lang ofnie?
     
  12. Joeses

    Joeses Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen van Xboxworld!

    Mijn Xbox heeft vrijdag ook het loodje gelegd 3RLOD met code 0102 ja dat was balen met al die goede games die uitkomen in November. (Assassin's Creed, Mass Effect, COD4 en Naruto Rise of a Ninja)
    Dus ik ging ff op internet kijken en toen zag ik deze geweldige site :thumbs: ging ik ff doorleze en ben lid geworden.
    Maar weer ff terug naar mijn Xbox ik heb dus Zondag gebeld naar de Xbox Helpdesk en ze zeiden dat UPS hem kwam ophalen een van deze dagen.
    Maar ze stonden gisteren al voor de deur en ik had nog en eens mijn Xbox ingepakt dus nu moeten ze vandaag komen.

    Ik hoop in ieder geval wel dat ie voor Assassin's creed terug is.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor xbox nieuws en zelfs nieuws mbt andere consoles en handhelds zit je hier idd prima en met een dergelijke avatar helemaal :thumbs:

    mbt je xbox: balen dat ie stuk is, maar zoals je leest ben je niet de enige. MS is op dit moment vaak erg snel met het repareren van de 360's. Hou ons een beetje op de hoogte van vorderingen rondom de reparatie. Altijd wel interessant om te lezen en zo kunnen er een 'beetje' trends ontdekt worden.
     
  14. Joeses

    Joeses Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe thanks voor die compliment van die avatar de jouwe mag er ook wezen :thumbs:

    Mijn Xbox staat nog steeds klaar om opgehaald te worden, goed ingepakt in een neutrale doos met allemaal plastic eromheen en met de sticker van UPS.

    Hoop wel dat hij een beetje snel terug is ik mis hem nu al :'-(
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    schrijf het achterste plaatje even over!

    Dus serienummer
    productiedatum etc
    en check even welke drive je in je 360 hebt

    altijd handig om straks te vergelijken als je je 360 terug hebt.
     
  16. Joeses

    Joeses Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn serienummer opgeschreven en de productiedatum.
    Maar ik weet niet wat voor drive erin zit, maar kan ik dat misschien zien aan de productiedatum, want ik heb hem nu al helemaal ingepakt.

    Nou hij is om 16:15 opgehaald hopelijk zie ik mijn Xbox gauw terug.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  17. Run or die

    Run or die O_o

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, hoe lang zeiden ze bij jou dat het nou zou duren? Ik heb 3 keer moeten bellen voordat ik eindelijk dat label binnen kreeg de 1e keer zeiden ze dat het 25 dagen zou duren de 2e keer 15 dagen en de 3e keer weer 25... Ik vat het nu dus echt ff niet meer...:confused:
     
  18. Joeses

    Joeses Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zeiden ze dat het maximaal 15 werkdagen lang zou duren voor ik hem weer terug hebt.

    Dus ongeveer 3 weken.
     
  19. Run or die

    Run or die O_o

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok ^^
    Ik hoop voor je dat je m dan beetje snel terug hebt ;)
     
  20. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoelang je moet wachten voordat je 360 wordt gerepareerd als je 360 ingepland is voor reparatie?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina