1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat kan knap verschillen.
    De een heeft z'n 360 met een goeie week weer terug, een ander kan 3 weken wachten, als ie geluk heeft.
     
  2. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb garantie gekregen op PES2008 bij de MediaMarkt! Ik weet niet waarom, aangezien het aan de 360 ligt die de krassen maakt, maar ik ben in ieder geval wel blij mee! -O_
     
  3. Run or die

    Run or die O_o

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je je games ook weer laten polijsten btw?
    ik heb namelijk met oblivion dat er een stuk of 30 kleine krasjes op zitten allemaal van ongeveer 4mm lang, ook heb ik er een paar op halo3 zitten maar ik ben meteen gestopt met spelen van halo toen ik merkte dat hij kleine krasjes maakte... Maar gears of war is in tegendeel nog helemaal gaaf en heeft nog geen enkel krasje.
    Annyways ik heb dus geen garantie meer op oblivion en opsturen naar 2K networks voor disc replacement heb ik ook geen zin in, aangezien ik de game dan een lange tijd niet meer zal zien...:{
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    yep er is repairspray voor cd's, kan je ook voor games gebruiken. Echter ik weet niet hoe goed dit werkt.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    net gebeld. Mijn 360 zit vanaf de 23ste in de reparatiecyclus. Maar hij zit nu nog niet eens in de testfase. dat betekent dat hij dus al 5 dagen onaangeroerd staat.

    wel werd me verzekerd dat je met of zonder reparatie hem na 15 werkdagen in huis hebt. Oftwel dan heb je kans op een nieuwe.
     
  6. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    onze x-bos 360 is nu al 2 weken weg.
    Weet iemand hoe lang dit kan duren??
    Dit is al de zoveelste keer ik ben de tel kwijtgeraakt.
     
  7. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begrijp je me verkeerd, me 360 is vorige week woensdag al aangekomen in Duitsland en toen ik vandaag belde, zeiden ze dat mijn 360 ingepland is om gerepareerd te worden. Hij wordt dus nog gerepareerd. Nu mijn vraag: hoelang duurt het om van de status ''ingepland voor reparatie'' naar ''in reparatie'' te gaan?

    Alvast bedankt,
    Tim
     
  8. gansje

    gansje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    reparatie volgen


    misschien een stomme vraag maar welke site is dat , dat je de reparatie kan volgen??
     
  9. gansje

    gansje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen de 1e twee keer als ie kapot gaat dat je moet rekenen op 25 dagen de derde keer 15 dagen(spoed) maar de 1e 2 keer had ik em na 14 dagen al terug (alleen jammer dat ie allebei de keren ook weer na 5 dagen dood was). hij is nu voor de derde keer weg de mijne is 26 10 opgehaald.
     
  10. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    http://service.xbox.com
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik kan me console niet registreren :confused:

    A problem occurred, and your request cannot be completed.
     
  12. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je console al eens gerepareert of vervangen? Zo ja, heeft microsoft die geregisteerd.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jep hij is alleens gerapareerd/vervangen dus nu is hij niet meer te tracen?
     
  14. Emanon

    Emanon Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel apart dat sommige lang op hun gerepareerde xbox moeten wachten. Ligt er misschien ook aan wat er moet gebeuren (alleen moederbord vervangen of moederbord vervangen + dvd drive). Vorige week dinsdag 23-10-07 is mijn xbox opgehaald en vandaag is ie weer teruggebracht (30-10-07). Precies een week weg geweest dus. Alleen het moederbord is vervangen/gerepareerd. Het kan dus ook heel snel gaan...
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  15. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, maar aan de andere kant is de mijne al sinds de 18e in Duitsland. Toen ik vorige week vrijdag belde was er nog helemaal niets mee gedaan. Er werd mij verteld dat ik hem uiterlijk op 8 november terug zou hebben, hoewel ik hem waarschijnlijk deze week al kon verwachten. Nou ja, ik hoop maar stilletjes op deze week nog
     
  16. Run or die

    Run or die O_o

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ha mijne ligt dus ook sinds 18e in duitsland zou je ff kunnen posten als jij hem terug hebt? dan kunnen we miss ff datums verglijken...
     
  17. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook de 18e in duitsland aangekomen en heb hem maandag weer teruggekregen.Maarja hij moet toch weer terug:'-( maarja dan krijg ik wel een andere er voor terug is mij verteld._O_Dus UPS vandaag bellen en wachten maar:{
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    lol, die van hem is opgehaald op de dag dat de mijne al voor reparatie stond ingepland en is dus al eerder terug.

    mijne moet alleen een aanlopende koeler of iets dergelijks worden vervangen...
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb ik al eens vermeld dat die van mij vanaf 5 oktober weg is? :+

    Ga ze zometeen even bellen en ben nu mijn geduld goed kwijt.
     
  20. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed, ik ga waarschijnlijk overmorgen nog eens bellen. Dan verwacht ik toch wel dat ze iig eraan begonnen zijn, hoewel Kevf ook al tijden zit te wachten dus je weet het nooit.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina