1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is raar:confused:
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 heeft vandaag iets nieuws uitgevonden.
    Namelijk tijdens het spelen word ineens het scherm helemaal zwart en is er geen geluid meer (ik denk dat ie crashd maar zeker weten doe ik het niet want de disc in de drive draait gewoon normaal door) dit is al 2 keer gebeurd vandaag en ik ben er niet echt blij om

    Vroeg me dan ook af of ander mensen dit ook wel is hebben?
    En of dit mischien een voorbode is en dat ie over een paar dagen helemaal niks meer doet.
    Want dan ga ik alvast wat geld van me spaarrekening afhalen om een nieuwe te kopen.
    Want ik wil wel lekker Call of Duty 4 kunnen spelen.
     
  3. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt het dat m'n hdmi kabel niet meer naast m'n andere kabel gestoken kan worden, die dikke ( scartachtige ) kabel is gewoon te breed, zodanig dat m'n hdmi kabel er niet naast past? hoe krijg ik em er nu in?
     
  4. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Heb ze aan de lijn gehad. Er was iets fout gegaan in het systeem. Iets dat zogenaamd 'onmogelijk' is. Krijg nu het label via post opgestuurd. Tot zo ver opgelost dus... maar wel mooi weer +4 dagen. :emo:
     
  5. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien eerst je hdmi kabel erin pluggen en daarna de andere pas proberen?
     
  6. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is terug... nu kijken of alles goed is.
     
  7. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan moet die van mij toch echt ook binnenkort terugkomen. Wanneer is die van jou daar aangekomen of daar ingepland?

    Mijn xbox is nog steeds ingeboekt voor reparatie. Die man heeft er gelukkig een melding van gemaakt, zodat hij misschien wat sneller gerepareerd wordt.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  8. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  9. anthraxxis

    anthraxxis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0

    en dan zijn je labels er nog niet:emo:

    als er iets misgaat;)
     
  10. roypeijen

    roypeijen Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    JA :D Mijn xdoos is terug :D hij is opgehaald de 22e en is vandaag terug :)
     
  11. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken de meldingen die je doorgeeft aan Xbox service om je Xbox360 sneller toegestuurd te krijgen? Ik wanhoop een beetje, want ik zou graag binnen de 15 dagen mijn Xbox hebben opgestuurd.
     
  12. Olic90

    Olic90 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het je eigen Xbox, en zijn er nog klepjes kapot o.i.d.?
    Ik lees vaak dat de faceplates kapot zijn, of dat je de xbox van iemand anders krijgt.
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie meer dan 2 keer kapot is gegaan en je hebt 'm al 2 keer opgestuurd, dan zou ik een nieuwe eissen. Klinkt niet als een waterdicht plan ofzo, maar een vriend van me heeft z'n xbox360 ook al 2 of 3 keer terug moeten sturen en toen heeft ie geeist dat ie een nieuwe xbox zou krijgen. Nu heeft ie er twee omdat ze nagelaten hebben zijn kapotte weer op te halen.

    Die van mij is gisteren voor de eerste keer terug gegaan ter reparatie. Ik hoop dat ik 'm terug heb voordat Mass Effect uitkomt. Ik baal wel dat ik geen Halo 3 kan doen :'-(
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  14. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel... ben benieuwd wat jullie hebben terug gekregen, net zoals ik ook je eigen xbox gerepareerd?
     
  15. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, die man had een bericht naar UPS gestuurd dat ze mijn xbox 360 snel repareren, omdat de 15 werkdagen bijna om zijn.
     
  16. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    HOE kan dit!!!!!!!!
    Roypeijen heeft zijn 360 op dezelfde dag laten ophalen als mij en hij heeft hem al weer terug en ik nog niet. HOE kan dit??????
     
  17. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig, ze komen echt niet op hetzelfde moment binnen hoor, ik had hem gisteren binnen gekregen (aangekomen repaircentrum 22 okt) en Dazlindragon had hem al dinsdag terwijl de datum hetzelfde waren.
     
  18. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    maak je toch niet zo druk...is niet goed voor je...hij komt terug als ie terugkomt..
    Je weet hoeveel dagen er voor staan...pas als dit ver overschreden wordt heb je het recht om iets te zeggen. Als je in de file staat ga je toch ook niet lopen schreeuwen als die auto in de linkerrij sneller gaat dan jij?...terwijl hij op dezelfde tijd is weggereden..
     
  19. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, je hebt gelijk. Ik wil alleen 1 ding weten: er staan namelijk 15 werkdagen voor de reparatie ingepland. Maar wanneer zijn die 15 werkdagen ingegaan, vanaf het moment dat UPS je xbox 360 bij je huis ophaald of vanaf het moment dat Microsoft je Xbox 360 heeft gerigistreerd als aangekomen? Of misschien zelfs vanaf het moment dat je Xbox 360 ingepland staat voor reparatie?
     
  20. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit totaal geen logica in, mensen die 'm op hetzelfde moment of zelfs later opsturen krijgen hun 360 soms eerder terug dan een ander, gewoon rustig wachten en hopen op een goed werkend exemplaar die het voorlopig blijft doen is het enige wat je akn doen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina