1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan dit niet met zekerheid zeggen. Maar ik neem aan wanneer Microsoft de xbox binnen heeft. Dus niet wanneer UPS het heeft opgehaald.
    En 15 werkdagen is toch 3 weken? Ze werken daar 5 dagen in de week? of is het 6?


    Nieuwe RRoD stijl bij de Falcon 65nm Xbox 360's
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  2. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe RRoD stijl bij de Falcon ziet wel grappig uit, natuurlijk zou ik pissig worden als ik het bij mijn eigen xbox zou zien, maar in een filmpje van youtube vind ik het wel grappig eruit zien.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  3. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik heb vanmiddag Red Ring Of Death gekregen... ups komt hem nu ophalen. Maar moet je de kassabon laten zien/meegeven wanneer je het pakket inlever met je xbox360 erin??

    BVD, \o/
     
  4. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor...kassabon hoef je niet mee te geven..daar kan UPS toch iets mee...alhoewel kwijtraken misschien ;). UPS bepaald de garantie niet...dat doet MS. Zolang je binnen de garantieperiode zit en je hebt de kast nooit opengemaakt is er niet aan het handje _0/
     
  5. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    ah oke, tnx.. maar hoe weten zij nou wanneer mijn garantie afloopt? ben namelijk mijn kassabon kwijt omdat die erg nat was geworden in me zak 8) sta zeker geregistreerd ofzo bij hun?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Jij misschien niet, maar je 360 wel ;)

    Trouwens heeft elke Nederlandse 360 nog gewoon garantie, het is nl nog geen twee jaar na de release :)
     
  7. roypeijen

    roypeijen Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet mn god nie :p hahaha :p ik was zon oliebol om mn serial nie over te schrijve mar ik heb nu n modelletje uit 2006 mar mn WK-faceplate hebbe ze trug gezet :) en hij werkt :) dus NHL 08 :D:D:D:D:D

    /Mod Let een beetje op je spelling en interpunctie 8)
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    En is dit een nieuwere xbox dan je al had? Lol, ik had alle gegevens opgeschreven en had zelfs met een benzinestift mn faceplate enzo kenmerkend gemaakt :9
     
  9. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had 1 probleempje met een CD van forza 2, *Bundle copy *ik had hem er staand in gedaan! en hij liep vast bij het spel!! :p + Het is een nieuwe xbox 360 :confused: later bleek dat de CD niet goed was... maarjah :confused: is staand nou erger dan zittend ? want ik heb zo weinig ruimte..
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt niet veel uit. Mijn staat altijd recht en doet het super zo.
     
  11. sjoertje

    sjoertje Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen zomer is mijn xbox gerepareerd van de ring of death, je weet het wel de drie-kwart oplichtende rode lampjes, maar nu gebeurt het weer!; Kan dit ?
     
  12. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan dit, mijne was gerepareerd en een week later ging hij weer kapot. Hij is nu nog steeds in reparatie.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow weet eens gebeld, cod 4 ligt voor me neus en ben chagerijnig dat ik niet kan spelen. HET spel waar ik op wacht, heb je hem is je xbox voor de 2de keer dood en opgestuurd voor reparatie.

    Na een lang gesrpek over de belaberde service (ik had aangegeven dat ik het niet normaal vond dat je als je voor de 2de keer problemen hebt niet sneller behandeld wordt, maar gewoon het reguliere proces ingaat.) en ik zei hoe doen jullie dat met LIVE ik heb jaarabbo en nu een maand geen gebruik van kunnen maken. Nou krijg ik ter compensatie een maand LIVE bij me xbox (wederom belachelijk dat je er zelf om moet vragen). Goed nieuws hij was vandaag in reparatie genomen, EINDELIJK!

    Hieronder de status van mijn reparatie:

    27-10 Gebeld
    29-10 Opgehaald door UPC
    30-10 Aangekomen in Duitsland reparatiecentrum
    31-10 Ingepland voor repratie
    09-11 In raparatie

    Dinsdag terug bellen over de status, maar hij gaaf aan dat het nog wel week of anderhalf tot 2 kon duren.

    Ik denk dat ik hem wel eerder heb, waarschijnlijk volgende week, wat denken jullie, als de status nu is "in reparatie".

    Ik ga nu even ergens op bezoek, mijn frustratie wegdrinken, dat ik geen COD kan doen. :D
     
  14. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gek, die van jou was op 31-10 ingepland voor reparatie en die van mij al op 26-10 ingepland voor reparatie. Die van jou is vandaag in reparatie en die van mij was gisteren nog steeds niet in reparatie. Zal ik microsoft weer eens bellen???

    Net gebeld: ''Ons systeem ligt eruit, ik weet niet of we ons systeem vanavond nog gerepareerd kunnen krijgen, probeer het op een later tijdstip nog eens of anders morgen.''=(
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  15. Olic90

    Olic90 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je status van je Xbox zien?
    Als ik mijn tracking nummer invoer , dan kom ik niet verder dan dit:

    FRANKFURT,
    DE 30/10/2007 10:08 's morgens RETOUR NAAR ZENDER
    30/10/2007 7:02 's morgens WORDT AFGELEVERD
    FRANKFURT,
    DE 29/10/2007 11:47 's middags AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 29/10/2007 8:51 's middags VERTREKSCAN
    BRUSSELS,
    BE 27/10/2007 1:03 's morgens HERKOMSTSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 26/10/2007 5:55 's middags HERKOMSTSCAN
    26/10/2007 1:37 's middags AFHAALSCAN
    DE 25/10/2007 7:51 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN


    Mijn status staat op ''Teruggezonden naar verzender '' , maar dat staat al een week zo.
     
  16. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan blijft voor jou het trackingnummer hetzelfde. Als jouw xbox gerepareerd is zal hij onder dit trackingnummer weer terug naar jou huis gaan. Gewoon op UPS blijven kijken of er iets met je pakket gebeurd en dan weet je of hij al weer naar huis gaat. ;)
     
  17. Olic90

    Olic90 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke bedankt.
    Ik had afgelopen maandag de klantenservice gebeld, en die zeiden tegen mij dat mijn Xbox nog in de maak was, en dat ik aanstaande dinsdag kon gaan bellen om te vragen of mijn Xbox al de deur uit was.
    Ik hoor mijn Xbox uiterlijk donderdag te krijgen , want dan zijn de 15 werkdagen om.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    15 werkdagen gaat in vanaf de dag dat hij ingepland wordt voor reparatie!

    En track & trace nummer is de heen zending en geld niet voor de terug zending, daarvoor kijg je nieuwe nummer zodra die terug wordt gezonden. En retour gestuurd naar afzender komt, omdat MS de ontvanger is en tevens afzender. Dus zodra hij is aangekomen in Duitsland heb je niets meer aan je track & trace nummer!
     
  19. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox ging op 25 november raar doen door de bekende rode lichtjes weer te geven, ik heb hem af laten koelen en stekkers erin en eruit etc. Daarna deed hij het weer maar elke keer herhaalde zich het door weer de Ring of Death te geven en op 1 november ging hij helmaal niet meer aan:'-(

    Ik heb gelijk Microsoft gebeld en ze kwamen hem dezelfde dag halen, wat eigenlijk niet de afspraak was omdat hij de labels via de post zou versturen en dat zou 2 tot 3 werkdagen duren:confused: Afijn mij 360 is op 5 november afgeleverd en ik heb nog niks van ze gehoord=( Gisteren heb ik gebeld maar toen lag het systeem eruit iets wat vaker bij ze gebeurd volgens velen hier.

    Ik hoop dat ik hem snel terug krijg en dat ik mijn eigen 360 terug heb want ik wil niet een ouder model:'-(
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het excuus ' ons systeem ligt er uit' begint heeeeeel geloofwaardig te worden :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina