1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anthraxxis

    anthraxxis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben gewoon een slecht systeem|:-

    kdacht gister trouwens ook dat die weer kapot was, tijdens Gears of War. drukte toen ik dood was op Y. liep die vast. ik opnieuw opstarten en meteen ff aan vriende gevraagd. die wiste meteen wat ik fout gedaan had. gelukkig maar:p
     
  2. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon vandaag nog eens terugbellen;) Tenminste, tegen mij zeiden ze dat ze hun systeem vandaag weer gemaakt zouden hebben.
     
  3. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat had je fout gedaan dan? Mag je niet op Y drukken ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  4. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    nu krijg ik alleen maar piepen, straks weer proberen.O-)
     
  5. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , IDD wil ik ook wel weten
     
  6. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Y is de uitknop, je weet toggg...
     
  7. anthraxxis

    anthraxxis Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist et niet..
    :p
     
  8. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo de uitknop??? Als ik op y druk gaat mijn xbox 360 echt niet zomaar uit hoor? Kan iemand mij dit uitleggen?:confused:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Niks uitknop, als je dood bent met Gears of War, dan switcht jouw camera naar een andere speler. Als je dan op Y klikt krijg jij diegene z'n Gamercard te zien. Waarschijnlijk liep zijn guide gewoon vast. Een Y knop om je Xbox 360 uit te doen, bestaat dan ook niet.
     
  10. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op de Xbox knop drukt (die grote in het midden) en dan op Y ga je van het spel naar je dashbord :p
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je gaat niet meteen naar je dashboard. Wanneer je je guide indrukt en op Y drukt, vraag hij je eerst nog of je naar je dashboard wilt. Dus moet je wel omlaag + A indrukken.
     
  12. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk, mijn xbox 360 is gerepareerd. Aanstaande maandag (morgen) zijn de 15 werkdagen precies voorbij. Aangezien hij waarschijnlijk dinsdag of woensdag komt, heb ik recht op compensatie. Ik kreeg nu alleen nog geen compensatie, omdat ik beter kan wachten totdat ik mijn 360 binnen heb, want hoelanger het duurt, hoe meer compensatie ik krijg;)
     
  13. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft het 15 werkdagen geduurd vanaf het ophalen of vanaf dat hij in de reparatie planning stond? En telt Zaterdag ook mee.:confused:
     
  14. Olic90

    Olic90 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf het ophalen denk ik.
    En zaterdag telt niet mee.
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn Xbox werd vorige week opgehaald door de "UPS"... Was echt raar. Een witte bus, een marokkaanse man (no offence) zonder bedrijfskleding aan... Ik kreeg in eerste instantie geen bewijs van afname.

    Gaat het bij iedereen zo onproffessioneel? Ik gaf het pakket niet met een lekker gevoel uit handen. :{
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Had dus net zo goed een Turk kunnen zijn? Zeg dan "buitenlander."

    Anyway, was net 1 minuut bezig in rumblepit -Halo 3 met 2 vrienden, loopt m'n 360 plotseling vast. Restart ik 'm, huppa Ring of Death. Voor de 3de keer is mijn 360 kapot?! Wtf is dit voor 'n wan product. Je zou toch zo een PlayStation 3 gaan aanschaffen?
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij track en trace staat al een paar dagen dit :
    FRANKFURT,
    DE 08/11/2007 10:18 's morgens RETOUR NAAR ZENDER
    08/11/2007 7:02 's morgens WORDT AFGELEVERD
    08/11/2007 6:15 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 08/11/2007 3:06 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 07/11/2007 11:39 's middags AANKOMSTSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 07/11/2007 8:25 's middags VERTREKSCAN
    07/11/2007 7:53 's middags HERKOMSTSCAN
    07/11/2007 4:12 's middags AFHAALSCAN

    Klopt dat gewoon of schiet het zo niet echt op?
     
  18. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0

    UPS rijdt toch altijd in bruine wagens en het personeel heeft volgens mij wereldwijd hetzelfde pakkie aan.
     
  19. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het zit zo, eerst had ik een mevrouw aan de lijn en die zei dat de 15 werkdagen ingaan vanaf het moment dat mijn xbox 360 ingeboekt is voor reparatie. Maar vandaag kreeg ik een man aan de lijn die zei dat de 15 werkdagen ingaan vanaf het moment dat UPS hem ophaalt. Daar was ik wel blij mee:9
    En trouwens, zaterdag is geen werkdag, maar microsoft repareert wel op zaterdag (niet op zondag).
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  20. boeliethemaster

    boeliethemaster Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. 3 of 4 weken geleden heb ik fifa 08 gekocht. Dus ik hem spelen maar hij maakte steeds krakende geluiden. Nu zitten er lichte krassen op de dvd maar wel best veel. Maar ik heb ook Halo gekocht en daar heb ik het probleem niet mee. En de andere spellen die ik heb daar heb ik ook geen problemen mee behalve met gow daar zitten ook wat krasjes op. Nu was er gisteren een vriend bij mij die had cod 4 mee dus wij die spelen hoorde ik ook soms wat krakende geluiden. Wat moet ik nou doen hem gewoon op laten sturen of niet? En hoe gaat dat dat precies in zijn werk? Alvast bedankt voor de reacties.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina