1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    People, I need your help! Mijn Xbox is op 04 November ingepland voor reparatie.. Maar wanneer krijg ik hem nu terug (als we de normale procedure volgen)?

2. Olic90

Olic90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien of je Xbox ingepland staat voor reparatie ?

3. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je bellen

Maar uhm:

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    bellen, of service.xbox.com
    maar ingepland voor reparatie zegt niets, die status kan het wel 2 tot 3 weken hebben :mad: "ïn reparatie" dan zijn ze echt met je xbox bezig! :'-(

5. daafiej

daafiej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ROD

ik heb GVD!!! vandaag me xbox gekocht ik ga spelen: CoD4 en ja hoor waar ik al zo bang voor was de Ring of Death.. ik dacht dat dat de wereld uitgeholpen was bij de nieuwe xboxen? of is dat niet zo?

6. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat beweren sommige mensen wel ja, maar of die beweringe objectief zijn of op feiten gebaseerd................afijn jij hebt het tegenovergestelde waargenomen.

Maar niets aan de hand, morgen terugbrengen naar de winkel en een nieuwe of je geld terug vragen.

Laat je niet afschepen met "hij moet terug naar Microsoft" eerste 2 weken is de winkel voledig aansprakelijk en mag je ruilen/geld terug.

7. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je nog geen 65-nm chip in je xbox 360 zitten (de falcon versie). Pas begin 2008 zal de falcon versie op elke geproduceerde xbox 360 zitten.

8. Olic90

Olic90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn status is ''Geen uitstaande reparatie '' , wat houd dat in?
    Ik kijk nu naar mijn status van mijn garantie , en daar staat dat mijn garantie in 2008 verloopt , terwijl ik mijn Xbox pas afgelopen oktober heb gekocht, en ik dacht dat de garantie 3 jaar geldig was.
    Zal ik morgen voor de zekerheid naar Microsoft bellen?

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  9. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik zeker doen ja

10. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    ???

11. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde het precies 2 volle weken voordat hij van de status: ingeboekt voor reparatie naar in reparatie ging ;) het ging dan ook niet echt snel

12. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is bij iedereen verschillend, dus is er niks over te zeggen. Als we de normale procedure volgen is het binnen 15 werkdagen...

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bestaat er de mogelijkheid je geld terug te krijgen als je xbox kapot gaat?

14. Olic90

Olic90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die binnen 15 dagen kapot gaat , dan heb je recht je geld terug te krijgen.
    Krijg je je geld niet terug , dan heb je recht op een waardebon.

15. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Via Microsoft heb je de geen recht om je geld terug te krijgen, ze mogen eerst proberen je xbox te repareren. Gaat het achter elkaar stuk dan heb je wel recht op geld terug, de vraag is alleen of Microsoft daarin meewerkt...

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kl#$%^& h^#!@$ers! Ik zou echt uiterlijk morgen mijn 360 terugkrijgen en dus vandaag gebeld voor mijn trackingnummer terug. Maar nee hoor hij is NIET onderweg en ook de eerste lijn kon me NIET helpen.

Ik word weer teruggebeld door de 2e lijn binnen 24 uur. Ik was ik echt giftig. Haalt natuurlijk geen fuck uit, maar ik ben echt pissig.

ppfffff net teruggebeld door de tweede lijn (leuk doen ze het tenminste een keer wel) en moet weer 1,5 week wachten, dan is ie echt terug.....

Heeft iemand hier in dezelde situatie gezeten en effectieve stappen ondernomen?

17. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Yes, PRECIES zoals mij is overkomen. Die 1,5 week is onzin, dat roepen ze om je weer 1,5 week stil te houden. Dit verzin ik niet, dit is mij later zo uitgelegd door MS Nederland.

Advies: NIET meer via Xbox Support communiceren. Alleen nog via MS Nederland (contact gegevens op microsoft.nl). Daar een klacht neerleggen (kort en bondig hoe keer op keer beloftes niet worden nagekomen), melden dat je het vertrouwen in Xbox Support opzegt en ervan uitgaat dat MS Nederland je wél serieus neemt.

Nadat ik bovenstaande doorliep had ik met een paar dagen een nieuwe console.

Wel heel belangrijk: de termijn die Xbox Support aanvankelijk noemde moet verstreken zijn en liefst een paar fikse beloftes verbroken, dat maakt je case sterker bij MS Nederland.

Succes! :thumbs:

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijne ook kaduuk, geen rod, maar de laatste tijd veel unreadeble disc bij GOW, en heel veel lichte krasjes erin. Heb tot december garantie, dus dacht ff na laten kijken kan geen kwaad. Zou 15 werkdagen duren volgens de zeer behulpzame mevrouw bij de helpdesk. Ben benieuwd, dit is mijn 2e keer al....

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Alle afspraken aangehaald en de verstreken termijn aangehaald. Ik kreeg een volwassen kerel aan de lijn die duidelijk aangaf er werk van te gaan maken. Het zal me benieuwen. Tnx voor de tip!

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jij hebt ook altijd pech hè Kevf! Eerst met je PS3, en nu dit weer.
    Hoop op een goede afloop!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina