1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    arcade games en/of content waar je al voor betaald heb ken je gewoon weer (gratis) downloaden.

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    wat je download staat op je harde schijf he.

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik wel hoor, maar het is zo dat microsoft gedownloade content beveiligd heeft zodat je het niet kunt kopieren etc. Maar dit heeft als nadeel dat als je een andere console krijgt en je sluit je huidige hardeschijf er op aan dat deze content alleen toegankelijk is als je online bent. Dus als je offline bent dan zijn de arcade games in demo mode en heb je bijv Oblivion dan kun je de uitbreiding Shivering Isles ook niet spelen...

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ok. vaag. Maarja als je op xbl zit dan is het online wezen toch ook niet zo'n probleem lijkt me?

5. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Wel als het internet er bij je thuis uit ligt of als xboxlive down is. Het lijkt me zelf wel een probleem aangezien ik het raar vind dat als je iets hebt gekocht toch afhankelijk bent van live. Mocht er over 10 jaar geen live meer zijn dan wil ik nog steeds de mogelijkheid hebben om het te kunnen spelen.

Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  6. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het iserg gewoonweg... Mijne is al weg van 19 ptember!!! verklaar dta maar eens!

Heb zo een dikke drie uur gebeld tot nu toe, en same shit as you! Eerst vinden ze die niet, dan zeggen ze me drie weken terug dta ze er aan bezig waren, dan een week terug vertellen ze me dat die maar 1 oktober gebatched is... WTF!!! zoals gewoonlijk vertelden ze me dat ik op versnemlde service zat! versneld noemen ze dat! bijna zes weken al weg!!! wat ben ik dan met 1 maand XBL

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Joehoe... de mijne is weer retour gemaakt en al..

Gelukkig geen andere .. was wel blij met mn nieuwe drive

Repair Status: Device Shipped to Customer

Nu maar afwachten hoelang die het weer gaat doen en wat ze vervangen hebben

Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  8. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPS doet niet aan leveringen in het weekend (zaterdag) ofwel?

Denk dat mijn 360 maandag terug is.

Staat nu: no pending repair, betekend dit dat ie al verzonden is naar mij...??

9. Kwintenc

Kwintenc British Armed Forces

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd... Ik zat daarnet naar de xbox support lijn te bellen om de status van mn 360 op te vragen in het repaircenter.
    De vrouw aan de lijn zei me dat ze me even "in de wacht" ging zetten, om naar een collega te bellen die dan het interne systeem ging nakijken om mijn 360 op te sporen.
    Maar ipv het muziekje krijg ik een 20tal seconden "tuut tuut tuut tuut ..." te horen, voor de lijn automatisch verbroken wordt :confused:
    Is het nou de bedoeling dat zij MIJ terugbellen of is er gewoon iets fout gegaan?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Het is wel fijn als je even vermeldt hoe lang het gehele proces nu geduurd heeft. :thumbs:

service.xbox.com heeft het bij mij nooit gedaan btw |:-

Sterker nog mijn zelf geregistreerde xbox staat er niet meer bij......

11. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is een 360 precies geregistreerd? Ik kan er een overkopen van iemand, en die heeft alleen een account gemaakt. Nu kan ik dus nog wel op de garantie claimen, toch?

12. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Donderdag 11 oktober hier weg gegaan en nu weer onderweg terug.. dus een week ongeveer

13. PatersNL

PatersNL GET A LIFE :P

Leuk Bevonden:
    0
    Dit probleem heb ik elke dag wel een keer:confused:
    Wat moet ik doen?

14. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn Xbox is ook 11 oktober opgehaald... betekend dat dat ik waarschijnlijk ook maandag me Xdoos terug heb? (en waar kan ik dat checken?)

15. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Mick check hier even:

https://service.xbox.com

Als er bij staat Repair Status: Device Shipped to Customer dan is/gaat hij weer retour naar jouw... op deze pagina vind je ook je nieuwe trace nummer voor UPS :)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope totaal niet, die van mij is de 5e opgehaald |:-

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wow, m'n Xbox is al in 2 weken weer teruggebracht. Best snel.. Ze hadden 5 weken gezegd. :9

18. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt een beetje ingewikkeld met die service.xbox.com bij mij :D
    let op: Toen ik dus net me xbox had gekocht, gamertag maken enzo, heb ik als emailadres die van me ma gedaan (me eigen ging verkeerd, wilde graag spelen dus snel die van me ma gedaan). Maar als ik inlog met me ma dr email doet ie niks.

Maar hij is door die gast van de helpdesk geregistreerd onder mijn eigen (nieuwe)email adres. Maar als ik die invul, moet ik nieuwe gamertag enzo maken, moet ik dat gewoon maar doen en dan kijken? (snappen jullie?)

19. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Een Xbox 360 is pas geregistreerd als je op xbox.nl je spelcomputer hebt geregistreerd, dus je gegevens en serialnummer van je xbox hebt ingevuld. Ook wordt je xbox geregistreerd als je de helpdesk belt en je xbox bijv moet laten repareren. Zolang diegene zijn serialnummer dus niet heeft bekend gemaakt aan Microsoft is het een ongeregistreerde xbox.

Wat heeft dat voor gevolg? Loopt ie dan vast? Als je er problemen door ondervindt zou ik de helpdesk bellen...

20. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet op xbox.nl mijn xbox geregistreerd, maar ik vodn het raar omdat dat eigenlijk al gebeurt was (gedaan door de helpdesk man, en nu wil ik mijn serial nummer invullen en dan doet krijg ik een error.... en dat is het enige wat ik nog moet doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina