Hallo,
Neus hier al enkele jaartjes rond en heb me vandaag maar eens geregistreerd.
Prima site en interessant forum
Nu zal ik eens mijn ervaring met Microsoft en UPS uit de doeken doen.
Het zit namelijk zo:
Enkele weken geleden de legendarische Ring of death leren kennen,(aangenaam is iets anders)maar was er al op voorbereid dankzij dit forum
Microsoft gebeld op 23oktober
24oktober UPS voor de deur en hupsaké xbox de deur uit
Gisteren toch maar eens gebeld naar Microsoft(15 werkdagen waren verstreken), zeer vriendelijke medewerker aan de lijn die mij wist te vertellen dat UPS het pakket al had afgeleverd op 13 november!
Duh, euhm..., zeg dat ik niets ontvangen heb.
Kerel is zo vriendelijk om even na te checken bij UPS.
Heeft UPS mijn xbox aan de verkeerde persoon en verkeerd adres afgeleverd!
Dan maar dadelijk zelf naar UPS gebeld en daar zeiden ze dat het deze week nog inorde gemaakt zou worden. Tssss (geloof er niet veel van)
Vandaag terug naar UPS gebeld, en niets inorde. Ze zouden mij nog bellen!
Heb gezegd dat ze mij beloofd hebben deze week alles inorde te brengen, maar die kerel zei heel droog dat hij niets verder kon doen. Heb gezegd dat het heel plezant is dat iemand anders mijn xbox nu in zijn bezit heeft!
Zeer frustrerend!
Iemand ooit soortgelijke ervaring gehad?
(wat een eerste post
)
Klik om te vergroten...