1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 heeft vanavond de DVD van Assassin's Creed bekrast. Hierdoor kan ik op een bepaald deel van het spel niet verder...

De Xbox 360 zelf maak ik mij geen zorgen over, die kan gewoon verstuurd worden naar het reparatiecentrum, maar ik vraag me wel af hoe ik nou een nieuwe DVD kan krijgen...

Hebben jullie hier enig idee over?

En: Heeft het nog zin om naar de winkel te gaan waar ik mijn Xbox 360 gekocht heb, of zullen zij me gewoon doorsturen naar de Support van Microsoft zelf?

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  2. AudiRS4NL

AudiRS4NL AudiRS4NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb je je 360 gekocht? Nog maar net? Die van mij gaf slecht beeld of helemaal geen beeld zo'n twee weken nadat ik 'm gekocht had, ben terug gegaan naar de Free Record Shop en op een drukke dag ben ik flink gaan zeuren; dat hielp. Ze hebben m omgeruild voor een andere.

3. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n 2 maanden geleden. Ik ga zeker proberen om een nieuwe te krijgen bij de winkel, maar ik vraag me vooral af hoe ik nu aan een nieuwe Assassins Creed dvd kom...

4. AudiRS4NL

AudiRS4NL AudiRS4NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Microsoft eens bellen om te vragen of je niet voor compensatie in aanmerking komt, volgens mij doen ze daar niet echt moeilijk als je 360 je dvd bekrast heeft.

5. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik zal morgen maar eens bellen dan..
    Maar nog een vraagje: Toen jij hem terugbracht bij de winkel en een nieuwe kreeg, moest je toen ook je Harde Schijf inleveren? :{

6. AudiRS4NL

AudiRS4NL AudiRS4NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Zelfs mijn controller, echt alles moest weer zo ingeleverd worden als dat ik m gekocht had. Maargoed, dat was niet echt een probleem want ik had nog maar 2 games gedaan waar ik niet echt ver mee was.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en even, even dacht ik dat ik eindelijk mijn 360 weer terug zou zien....maar nee. Voor de mensen die net 'inzappen': mijn 360 is nu zo'n 7 weken weg en het is vanaf dag 1 fout gegaan. Ik ben nu 10 beloftes, oneindig veel ticketnummers verder enzovoort.

Ik werd een paar uur geleden weer eens gebeld door mijn grote vriend Bas van de tweede lijn. Ik spreek Bas onderhand vaker dan dat ik mijn eigen vriendin over de telefoon spreek, maar dat ter zijde. Bas belde mij om te vragen of ik vandaag mijn 360 ook had ontvangen, want hij was afgeleverd door UPS. Ik was aan het fietsen terug naar huis van mijn werk en ben op het nippertje aan een wisse dood ontsnapt omdat van verbazing ik bijna van mijn fiets viel en onder een bus terecht kwam ;)

Uiteraard wel aan Bas gevraagd of hij me wel een uurtje later zou terugbellen om het 1 en ander te bevestigen. Thuis aangekomen lag er idd een briefje van de post op de mat, ze hadden het bij de buren afgeleverd!! Hup hup naar de buren toe en hup hup met een dikke doos weer terug. Samen met een kameraad de doos opengescheurt en wat kwam daar tevoorschijn?!?! De 5kg whey-eiwitten die ik gisteren had besteld!

Compleet in shock de emmer geopend, half verwachtend dat misschien daar de 360 in zou zitten :+

Nog een keer naar het briefje gekeken en die bleek van TNT en TNT is geen UPS. De enige overeenkomst is de afkorting van drie letters.

Een kleine 20 minuten belde Bas weer. Helemaal vol zelfvertrouwen en in de blijde verwachting dat hij een min of meer tevreden klant aan de lijn zou krijgen. Bas thought wrong. Nadat ik hem had verteld wat een stel ongelooflijke fuck-ups ze met zijn allen bij elkaar zijn (zonder enige stemverheffing overigens) hem toch even gevraagd wat de UPS volgens hem gedaan heeft.

De UPS heeft de 360 afgeleverd en ene mw Koning heeft er voor getekend. Ik KEN geen mw Koning en ben al bij beide buren langs geweest, zonder resultaat. Het mooie is, is dat ik ook nog eens geen enkel briefje van UPS heb. Het zou trouwens niet de eerste keer zijn dat iemand anders met twee 360's zit. Volgens mij liep er een tijdje geleden hier ook iemand op het forum rond die er per ongeluk 1 ontvangen had.

Wat dat betreft is M$ zeer zeker consequent. Op dag 1 kreeg ik de verkeerde labels en zelfs de laatste stap in het proces weten ze totaal te verkloten. Wat een ongelooflijk stel..........

Komende maandag gaat Bas me weer bellen en mocht hij niet met een antwoord komen wat er is gebeurd, dan ga ik keihard pleiten voor het zsm opsturen voor een gloednieuwe console. Krijg ik toch niet en waarschijnlijk komt deze ooooooit wel weer eens terecht, maar echt wat een .......

8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kevf, Het is echt niet normaal hoe erg hun in jouw geval aan het blunderen zijn.

Ik vind dat je als klantenservice van een product na een paar fouten en na 4 weken wachttijd voor de klant, Je je eigen af moet gaan vragen of je niet beter een gloednieuwe xbox naar je klant kunt zenden om dan rustig je fouten recht te zetten zonder dat je klant er de dupe van word.

Maar blijkbaar vinden hun van niet.

Hoe dan ook ik ben echt blij dat ik ervoor gekozen heb om meteen na het niet meer op speelbaar zijn van mijn oude xbox, Ik een nieuwe gekocht heb, want ik ben ergens bang dat ik hem gewoon terug krijg zonder dat ie gerepareert is.

Hoe dan ook ik hoop voor je dat je volgend weekend weer een xbox thuis hebt staan, En anders dan zou ik als ik jouw was eens flikke stappen gaan ondernemen (consumentenbond enzo) Maar volgens mij had ik hier al gelezen dat je dat al van plan was.

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kevf, ik zou meteen maar een elite eisen als ik jou was, wat een gelul daar. Hoop dat het met mijne beter gaat.

10. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Kefv is er bij jou wel iets goed gegaan? En is dit je eerste kapotte X-box? Als ik microsoft was had ik maar snel een heel mooi pakket gestuurd want dit kan echt niet.

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 17/11/2007 6:00 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 17/11/2007 2:46 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 16/11/2007 11:31 's middags AANKOMSTSCAN
    DRACHTEN,
    NL 16/11/2007 7:30 's middags VERTREKSCAN
    16/11/2007 6:39 's middags HERKOMSTSCAN
    16/11/2007 4:23 's middags AFHAALSCAN
    DE 16/11/2007 10:33 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Tering, dat gaat (tot nu toe) snel!

Gisteren om 13.30 ongeveer opgehaald, nu al in Frankfurt!

In Frankfurt wordt hij gerepareerd? Of doen ze dat ergens anders?

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat doen ze daar, verwacht hem niet te snel terug, voor ie aan de beurt is ben je weer 2 weken verder.

13. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijne was er ook binnen 3 dagen maar is gister volgens de microsoft gerepareerd:)

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel tijd zat er tussen? :)

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Reken er maar op dat het zeker 1,5 a 2 weken duurt voor die aan de beurt is.
    UPS mag dan snel zijn, MS daarentegen is wat trager.

16. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij was daar 4 november en hij is 16 november gemaakt volgens microsoft.

17. redlegion

redlegion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb eindelijk goed nieuws... heb net xbox support gebeld, die gast zei dat die woensdag al in reparatie stond... dus er zijn al 3 werkdagen voorbij... moet vrijdag nog een x terug bellen.:thumbs:

18. Darkbird

Darkbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld en heb het trackingnummer gekregen :p

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    welke datum was jouwe opgehaald door UPS?

20. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En het goede nieuws is? :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina