Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne is vandaag ook 2 weken weg :mad:
    hoop dat ik hem deze week binnenkrijg , als jij hem al hebt meld het even, dan kan ik de mijne ook verwachten rond die tijd:)
     
  2. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken nooit meer hier te hoeven posten |:-

    :'-(

    Tis toch wat he met die machines... Krijg er ontwenningsverschijnselen van 8)

    Iemand 360 kopen?? :x
     
  3. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de omschrijving wel ja, en zal je microsoft moeten bellen.:{
     
  4. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    ???
     
  5. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, ik heb hem ook, maar liefst 2 dagen nadat ik een gerepareerde xbox360 met nieuw moederbord terug heb gekregen.. :mad::mad::mad:
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn stofzuiger is terug!! Snap er niks van, maar mijn buurman stond ineens met het pakketje voor de deur. Was net vanmiddag bezorgd. Ik vermoed dat het verkeerde adres wel eens hun opslagcenter kan zijn geweest, hoe kan ie anders nu weer zijn bezorgd? Maakt ook niet uit, 360 doet het en ik kan hem nu eindelijk met een gerust hart verkopen :+
     
  7. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, verkopen zegt ie...
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yep, aangezien hij een Playstation 3 heeft gekocht, en hij sick is van al z'n kapotte 360's. Hoeveel waren het er Kevf? :+
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Valt wel mee hoor. 'Slechts' twee. Echter voor mij al een niet acceptabel aantal dit icm de slechte afhandeling was de druppel. Daarnaast loopt over twee weken mijn gewone garantie af en heb ik geen zin om een risico te lopen.

    Vergeet ik bijna mijn statistieken!

    Oude console was van november 2005, deze is van oktober 2006.

    Opgestuurd: 3 oktober, ontvangen 19 november. Ik zat dus in de zevende week.
     
  10. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurde het bij jullie voordat de labels via mail binnen waren?

    Ik heb gister rond half 5 gebeld, en heb nog geen labels ontvangen, terwijl je toch zou verwachten dat het versturen van een mail niet zo veel werk zou kosten...
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! Had ik de mijne maar.. Vandaag was de 1e dag dat hij in Frankfurt is.. (Officieel)

    Labels had ik binnen 12 uur geloof ik..
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    kunnen jullie wel op service.xbox.com jullie status bekijken? ik kan dat niet namelijk. Bij mijn vorige kon ik het wel.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt ook je trackingnumber invoeren op de UPS site, om de status te zien. :)
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja klopt, maar dan zie ik alleen dat ie aan is gekomen daar. Maar niet of ie in reparatie is ofzo.
     
  15. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook naar zijn grootje, heb vandaag de helpdesk gebeld (best een aardige vent daar) en de labels zou die versturen, ik zou ze binnen 48 uur moeten ontvangen. Als alles zo goed gaat als die vent vertelde zou ik over 17 dagen weer kunnen xboxen, maar als ik alle verhalen hoor zal het wel wat langer zijn, of heel wat langer.
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoeft helemaal niet, het merendeel krijgt hem wel op tijd terug. Maar je kan altijd pech hebben.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals vragen: Geld het extra garantiejaar voor zowel ROD als de drive problemen? Of geldt het alleen voor ROD...?
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het extra jaar, dus 3e jaar geld alleen voor de ROD. Op de rest zit 2 jaar, dus ook op de drive.
     
  19. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom pech, ik heb de laatste tijd nogal veel pech met xbox en internet enzo. en doet alles het eindelijk gaat die xbox kapot
     
  20. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben mijn xbox vanaf gister 15werkdagen kwijt en ik dus bellen en komen ze elke keer van jah er is iets met het systeem we kunnen er niet in:confused: maar kan ik me xbox niet zoeken waar die ik hoorde bij service.xbox.com maar daar moet je serienummer intoetsen wat is dat? ik kreeg alleen maar referentienummer en dat is het niet dat had ik al ingevoerd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina