1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Halo 3 disc van de limited edition was bekrast :mad:
    Nu 15 dagen geleden op de post naar Engeland gedaan (aangetekend). Weet iemand wanneer ik hem terug kan verwachten?
     
  2. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne moest vandaag komen maar ik was er niet. :mad:
     
  3. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Op tweakers.net ook al iemand die 'm vandaag terug heeft gekregen, ook een gloednieuwe :)

    Ik ga nu naar huis, zal straks posten of die van mij ook een nieuwe is
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je nu dus ook een HDMI poort?
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg vandaag ok nieuwe binne die om de zoeel tijd zegt disc unreadable tijdens het spelen:confused:

    of zou het met de tijd te maken hebben die niet goed stond? (lijkt mij niet maar je weet het niet)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanaf wanneer gaan die 15 werkdagen eigenlijk in, vanaf dat ups hem ophaalt, of vanaf de dag dat ie op het repaircentre staat?
     
  7. skatingmark_99

    skatingmark_99 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het met de xbox360 arcade?
    Dit is een nog redelijk nieuwe versie van de 360, dus wel kans dat er een BenQ in zit. Ik wil ook een 360 aanschaffen, maar ik ben toch wel een beetje bezorgd als ik al die reacties lees over kapotte 360 en krassen.
     
  8. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Korte vraag: zijn de problemen inmiddels opgelost? of loop ik nog steeds grote risico's als ik een nieuwe 360 koop?
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    De supportlijn vertelde mij dat het maximaal 20 werkdagen zou duren, inclusief het ophalen en versturen door UPS :)
     
  10. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier the same problem.

    Hoop ook een nieuwe te krijgen. En dan maar hopen dat er geen problemen opduiken :)
     
  11. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    heey ik heb dus - General Hardware Failure :mad: klote zooi maar ik begrijp niet echt wat ik moet doen kan iemand het me een beetje in het nederlands uitleggen?
     
  12. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier dat de meeste een nieuwe xbox hebben gekregen, van 1 of 2 maanden oud. Hebben jullie dan ook een HDMI poort erin?
     
  13. Ranger

    Ranger I bleed blue.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn licht-krassende en slecht werkende Xbox 360 ingeleverd bij Bart Smit na een week, ik kreeg al mijn geld terug en ze checkten even snel de doos en in de inhoud en die was compleet. Ze vergaten echter Forza 2 en Viva Pinata te vragen, die ik bewust al ergens anders had gestopt (in mijn rugzak) en die heb ik dus nog. Dus gewoon volgende week of zo ergens een aanbieding spotten met Halo 3 pack of zo en dan heb ik lekker 3 games gratis. :)

    Oké, even balen zo zonder console, maar ik hoef niet via UPS op te sturen en vanalles.
     
  14. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ik weet niet maar ik denk dat ik het snap ik dekn dat ik GPU overheating heb wat kan ik hieraan doen?
     
  15. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn status na adres wijzigingO-)
     
  16. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    De 15 werkdagen zijn op het moment van binnenkomst in het repaircenter, dus niet met de levertijd van UPS erbij.

    niet in een afgelsoten ruimte zetten bijvoorbeeld in een kast ofzo, dan kan de hitte nergens heen; je zou misschien van die coolers kunnen proberen maar volgens mij wordt je Xbox daar alleen maar lawaaieriger van...


    ik heb trouwens gewoon mijn eigen XBox teruggekregen, zat een brief bij en ze hadden het vakje "Moederbord" aangekruist, dus dat m'n moederbord vervangen zou zijn...dit vind ik vreemd omdat ik 'm had opgestuurd omdat de dvd drive krassen maakte!
    Ik dacht dus: hmm leuk een nieuw moederbord maar daar heb ik 'm niet voor opgestuurd :mad:

    Toen ik 'm echter uit had gepakt, zat er wel zo'n plastic beschermlaagje over de dvd-drive heen, aan de voorkant dus, dat zilveren gedeelte.
    Dus volgens mij hebben ze inderdaad de dvd speler verwisseld en gewoon met hun stomme kop het verkeerde vakje aangekruist? (het blijven duitsers he...}:])

    Enige nadeel: Burnout is beschadigd door die k****-dvdspeler :mad:
    Achja hij kost 17 euro in de Mediamarkt dus daar kom ik wel overheen :)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    En zeg ik iets anders? Hij gaf 2 dagen voor het verzenden en 2 dagen voor het retourneren. Dat is volgens mij 4 + 15 = 19 werkdagen.. Dus reken dan ongeveer 20.

    Vanaf het moment dat het is opgehaald.. en je hem weer thuis hebt..

    anyway, die vraag is inmiddels al 86 keer gesteld, misschien iets voor in de starterspost?
     
  18. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat moet je vooral hier vragen...
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    zo labels zijn alweer onderweg, prettig...
     
  20. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    @ ijskonijn

    ik heb hem voor fentilatoor gezet is dat een goed idee:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina