1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit altijd een plastic beschermlaagje over de dvd-drive als je xbox gerepareerd is. Dit was bij mij in iedergeval wel zo, kreeg mn eigen xbox weer terug, de moederboard was vervangen. Aan de dvd-drive was niks gedaan, was ook niks mis mee, maar er zat dus ook een plastic beschermlaagje overheen.
     
  2. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent echt no-life gast, je gaat toch niet alle berichten opzoeken waarin iemand vraagt wanneer de 15 werkdagen in gaan. En inderdaad, dit zou in de startpost moeten staan.
     
  3. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo no-life?

    Dat staat inmiddels zowat op elke pagina.. :)

    Maar ach, boeit mij ook niet zoveel :9 Wil gewoon mijn 360 terug! :9
     
  4. jordtie

    jordtie Xbox360!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb mijn 360 vandaag terug gekregen :) Het is een gloednieuwe met een harde schijf! Ik heb nu 2 harde schijven :) Ik heb het idee dat hij wat minder lawaai maakt, dus ik zal wel een nieuwe versie hebben. Voor de mensen die hun 360 nog niet terug hebben, sterkte! ;)
     
  5. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn is al terug onderweg naar hier dus het is minder erg als tijdens de zomer :)
    Ik heb 2dikke weekjes moeten wachten avlt wel mee ook al is het den 2de keer
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Even een vraagje aan iedereen die een nieuwe Xbox heeft teruggekregen. Heeft deze dan ook meteen een HDMI poort? Of heb je dan een nieuwere t.o.v. je oude kapotte maar dan zonder HDMI?
     
  7. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 8-11 mijn 360 afgegeven bij UPS....zaterdag was ie in Duitsland...en vandaag weer thuis @ Eindhoven...dat zijn dus 6 werkdagen..top!\o/
     
  8. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, da's echt snel! :)
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heeft de 360 met HDMI niet een andere voeding als de 'oude' 360?
     
  10. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmpf, hebben ze dus m'n moederbord gerepareerd terwijl ik duidelijk heb gezegd dat de dvd-drive krassen maakte :mad:

    Ben er op aan het letten, tot nog toe geen krassen op de dvdtjes dus ik kijk het nog even aan...
     
  11. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    No-life gast??? Ik vind wel logisch om ff de berichten te doorzoeken, er worden in het algemeen zoveel onzinnige vragen gesteld terwijl ze meestal 1 of 2 pagina´s terug al beantwoord zijn. De meeste vragen die hier op het forum gesteld worden kunnen meestal ook zelf gevonden worden door bijv ff te googlen. Waar denk je dat de mensen die de vragen beantwoorden hun informatie vandaan halen?
     
  12. bakkerj

    bakkerj Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    4 keer een kapotte xbox (ROD) en nu eindelijk goed service.:D
    werd doorverbonden met de tweede lijn die zeiden 10-15 werkdagen en je mag compensatie kiezen (12 mnd live).

    14 NOV xbox kapot, gebeld
    15 NOV labels gehad en opgehaald door UPS
    16 NOV in Duitsland
    21 NOV 12 mnd live code in m'n mailbox
    \o/ net gebeld, krijg vandaag m'n xbox weer terug \o/
    nu nog wachten tot UPS voor de deur staat.

    edit: net binnen, ze hebben m'n moederboard vervangen. en nog een maand live
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb geen flauw idee, vandaar mijn vraag hier! :)
     
  14. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    De Elite heeft alleen een HDMI poort, niet de gewone 360.
     
  15. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn x-box is er nog steeds niet en zou gister al komen maar ze gaan al 2x naar het verkeerde adres toe, ik heb al 4x naar microsoft gebeld en 3x naar UPS en er is nog niets veranderd. :mad:
     
  16. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ik heb gebelt en krijg erg snel contact ( ik schrok er van was al helemaal weg gegaan want laatste keer duurde het een uur ofzow8)) maar ze komen hem op halen. dus ik moet maar kijken of ik voor die paar weken een sociaal leven kan krijgen;)
     
  17. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar. Ook de huidige premiums worden uitgeleverd met HDMI sinds een paar weken. |:-

    Maar goed... afgelopen vrijdag een gerepareerde xdoos360 terug gehad en 1 dag later constateer ik dat ie het niet goed doet. Morgen wordt ie voor de 2e keer opgehaald onder het mum van "dead on arrival", ze zeggen dat ze hem met prioriteit gaan repareren en krijg een gratis game. Dat laatste vond ik niet interessant, want had ze allemaal al, heb liever een werkende doos - zucht -. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  18. GrandDestroyer

    GrandDestroyer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is dus ook dood aangekomen, ze moesten de dvd drive en het moederbord repareren, mijn dvd drive is inderdaad vervangen maar me xbox 360 geeft nog steeds RROD dus denk dat ie weer op retourtje duitsland mag... Nog steeds geen AC.

    Trouwens, me foutcode is volgens de startpost 0102 dus hij weet zelf ook niet wat er is...
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Meerdere mensen krijgen een nieuwe terug....vind persoonlijk dat ik daar eigenlijk ook wel recht op had :9
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop juist dat ik geen nieuwe krijg, maar een gerepareerde. Alle nieuwe gaan ook een keer stuk. Ik heb al 2 nieuwe gehad, alletwee stuk gegaan.
    Een gemaakte hebben ze extra nagekeken en mankementen verholpen, dat doen ze bij een nieuwe niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina