1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mick,

Dat heb ik ook, mijn xbox is al lang geregistreerd zowel via xbox.nl als via de helpdesk. Maar als ik mn status wil checken dan krijg ik ook een error... erg vreemd.

2. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval kan ik hem dus gewoon 2ehands kopen (met bon) en recht hebben op garantie?

3. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kon jij wel gewoon zelf je serial invullen? want als ik dat heb gedaan en druk op opslaan krijg ik een error.... dus nu maar gewoon wachten tot ik op een mooie herstdag UPS zie verschijnen?

4. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als ie niet geregistreerd is kan Microsoft niet zien dat ie 2e hands is, dus heb je garantie.

Dat bedoel ik, kan dus ook niet mn serial nummer invullen, krijg dan net zo'n error. Idd maar wachten op die mooie herfstdag :) Ach zo lang ik hem maar weer terug heb voor dat Mass Effect uit is hoor je mij niet klagen.

5. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Waar kan ik de status van mijn Xbox dan zien, of begrijp ik jullie nu verkeerd en kan dat helemaal niet?

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    https://service.xbox.com

Op deze site kun je de status van je xbox zien, maar dit werkt niet bij iedereen. Mick en ik krijgen bij het invoeren van de serial nummer een error.
    Verder kun je via UPS zien wanneer je xbox op het reperatiecentrum is aangekomen.

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Aha, maar dan moet je dus wel je serial nummer weten en die staat toevallig alleen op mijn Xbox die bij onze oosterburen zit. Of is er nog een andere manier om erachter te komen?

8. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    De enige manier om hier achter te komen is om ff naar de helpdesk te bellen aangezien zij je serialnummer hebben genoteerd.
    Ik heb het zelf van te voren opgeschreven omdat ik dan straks kan controleren of ik mn oude xbox terug krijg, Een nieuwe vind ik helemaal top maar hopelijk geen gerefurbished.

9. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal echt, heb 3 weken geleden een xbox premium pack gekocht bij en na 3 dagen spelen al krassen (samsung drive) op mijn bioshock dvd, mnf date was eind 2006. Als ik 2 weken had gewacht met het aanschaffen van een 360 zoals een kameraad van mij, dan had ik nu 'n gloednieuwe xbox gehad met benq drive en met een nieuwere moederbord|:-. Meteen opgestuurd naar microsoft repaircentrum, maar hoe groot is de kans denken jullie dat ik 'n BenQ drive krijg? en vervangen ze de moederbord ook meteen of doen ze dat pas als je daar problemen mee hebt?

10. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er maar net aan wat jouw problemen waren en of je als een van de eersten werd gerepareerd, ik zou er niet op rekenen in ieder geval.
    Reken maar op maximaal 14 dagen, mijne was precies op de 14e dag terug.

Ik heb namelijk een totaal nieuwe met vervangen moederbord en Ben-Q drive, maar hij maakt een broemend geluid, wat steeds erger wordt.. Oh my god -.-'

Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Callcentermedewerker liet bij mij ook vallen dat ik ws een refurbished terug ging krijgen. Ik moet echt persé een aantal verbeterpunten zien:

- een behoorlijk nieuwere 360 of mijn eigen terug
    - de benq drive
    - verbeterd/vervangen moedermord
    - minder lawaai
    - een dvd lade die altijd open gaat.

12. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Marruk, onze xboxen lagen in hetzelfde busje weet je nog:9...Maar wat is jou UPS status nu?? Want die van mij staat nu al 5 dagen op afgeleverd in weiterstadt...

13. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn nogal wat verbeterpunten, ik had met mijn xbox naast die E74 error helemaal geen problemen, de dvd drive maakte een beetje lawaai maar dat was voor mij niet storend. Ik heb de callcentermedewerker nadrukkelijk gevraagd wat ik straks terug kon krijgen en zij zei dat ik mn eigen gerepareerde xbox terug zou krijgen, ik ga hier dus ook van uit. Een nieuwe xbox vind ik ook prima maar mocht het een refurbished zijn dan ga ik daar niet mee akkoord.

14. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt niets te willen als je een refurbished terug krijgt!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idd als je een refurbished terug krijgt dan heb je gewoon pech en mbt het aanvoeren van veel verbeterpunten, laat ik het zo zeggen. Ik had een lijst aan klachten:

- dvd lade ging vaak niet open
    - extreem veel herrie
    - dvd's crashten, iig zo klonk het
    - krassen op de schijf
    - unreadable errors

die problemen moeten gewoon opgelost worden. En zelfs dan ben ik er nog niet uit of ik de 360 hou :+

16. PatersNL

PatersNL GET A LIFE :P

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is dus waar ik zo'n hekel aan heb, je xbox 360 is niet goed, dat ligt (meestal) aan microsoft en dan heb je gewoon recht op een nieuwe en niet op een 360 die van iemand anders is en van buiten helemaal verrot eruit ziet!!!

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet normaal, wat een problemen met de 360. :{

Ik heb die van mij nu anderhalf jaar, weinig problemen meegehad. Alleen de DVD-lade gaat soms niet open, klein zetje geven en dat probleem is opgelost. Verder geen vastlopers, wel veel kleine krassen op PES6, maar dat komt omdat ik uit vreugde/frustratie, wel eens tegen het bureau aanstoot. Op andere games geen krassen.

Maar ja, als je zo leest dat 33% van de 360's doodgaan, heb je toch weinig vertrouwen erin dat het nog lang goed gaat...

Mijne is van 05-02-2006. Zijn toen de 'betere' 360's geproduceerd?

18. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    mijne is uit 2006-02-17 maare ik moet hem opsturen! weet iemand of ik het chrome gedeelte dus de CD lade en de EJECT knop ook eraf moeten zoja hoe haal je die EJECT knop los !!!

error E74 en maakte af en toe krasjes op Spellen!
    Gisteren overleden :mad:

/ \
    \ /

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom zou je die onderdelen eraf willen halen?

20. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest alles eraf halen incl faceplate blah blah maar nu weetik niet of ik ook dat chrome eraf moet halen.

ik moest hem Kaal opsturen want ze gingen hem Misschien repareren en zoniet een Nieuwe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina