Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zodra hij is verzonden.
     
  2. boeliethemaster

    boeliethemaster Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er nu van afgeleverd aan het repair. Nu is mijn vraag na hoeveel dagen beginnen ze met reparen. En wat staat er dan bij je status.
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    MS gebeld :)
    Ze gaf me de status door, maar ik vroeg of ze een trackingnummer voor me had zodat ik het zelf in de gaten kan houden.



    Ps. Helaas weer tijd voor een nieuw deel!?
     
  4. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    wow gek!! hoe kan dat zo snel?
    Bij mij is dit hele proces de 12e begonnen.. krijg ik hem dan ook misschien morgen ofzo?!?!?
    Dat lijkt me wel supersnel!_O_ denk het niet , bjou is natuurlijke speciale service fzo, dis me 1e keer , kben nog newbie in xdoze naar duitsland sturen;)
    nog een amateurtje:p groente!!
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij is gister in Frankfurt aangekomen...Nu maar weer 2-3 weken op z'n minst wachten.

    GVD, ik wil COD 4, Assassin's Creed en nog veel meer spelen. Kakzooi.
     
  6. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    dan koop je een tweede, zoals wel meer mensen hier doen :p

    Al zou ik erg in de slappe was zitten zou ik dat ook wel doen, maar heb pas onlangs van m'n zuurverdiende spaarcenten m'n eerste xbox kunnen kopen, dus een 2e zit er niet in voorlopig ;)
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld is geen probleem voor mij op dit moment. Alleen vind ik het onnodig om 2 Xbox 360's te hebben. In feite geef ik geld aan de mensen die in eerste instantie verantwoordelijk zijn voor zo'n gebroken product...

    Hoe duur is een Core op dit moment eigenlijk? 250 euro dacht ik...Mja als ik dan AC en COD4 er bij koop, is dat 370-380 euro. Da's een beetje veel om in 1 keer aan gamen uit te geven.
     
  8. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is vandaag teruggekomen :p
     
  9. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer is die opgehaald bij jouw thuis?
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eergister me xbox eindelijk trug, draait goed voor wat uurtjes ,knal'm net aan... ZELFDE SHIT ALS VOOR DE "REPARATIE"!

    Daar gaan we weer...
     
  11. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    waar kan ik de status bekijken van mn xbox die in reparatie is?
     
  12. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is vandaag overleden , de drie rode ringen, dus dat word weer opsturen en wachten. Dit is de 4e keer.
     
  13. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1

    dan heb je miss ook wel antwoord op mijn vraag:+
     
  14. Sherman

    Sherman Guest

    Jahoor, het is raak na 9,5 maanden. :p Ik heb errorcode 74. met sectie 4 die rood brandt. Maar ik heb een vraag: ik heb mijn faceplate groen geverfd. Gaan ze hier over zeiken, dat het mn eigen schuld is dat hij defect is gegaan?

    Alvast bedankt. ( anders moet ik een nieuwe faceplate kopen voor mn defecte xbox 360 :confused: )
     
  15. cgok

    cgok Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    da's balen, maar is MS nou niet verplicht jou een nieuwe te geven? is er geen wet die de consument beschermt tegen zulke dingen
     
  16. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Met je faceplate mag je doen wat je maar wilt, de rest van je xbox is een ander verhaal. Als UPS hem straks ophaalt ter reparatie geef je de faceplate gewoon niet mee.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je al een andere AV kabel geprobeerd?

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable. If the cable is known to be working then there is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip connected directly to the AV cable) in rare cases it is the GPU.
     
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan moet je eerst een nieuwe kabel kopen om te kijken of je oude het nog doet? (even ervan uitgaande dat je geen mensen in je omgeving kent met een xbox)
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    4de keer.toch niet meer normaal zoiets.mijne is nu een week weg.volgende week vrijdag is naar ms bellen.als ik hem nog niet terug heb
     
  20. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeiden zelfs tegen mij dat het 20 a 25 werkdagen ging duren maar nu hebben ze voor mij dat het 10 a 15 werkdagen gaat duren. Ze boden niks aan als compensatie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina