Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet het standaard stofzuigergeluid.
    Dat geluid, komt met stoten zegmaar. Net of tie hem af en toe ergens raakt ofzo tijdens het lezen.

En m'n sig, ja je moet toch wat he.

Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  2. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is afgelopen week opgehaald. Problemen met de dvd-drive. Vaak disc unreadable en stilvallen tijdens spelen. Ook vind ik dat hij ontzettend heet wordt, dat maar meteen gemeld in de hoop op een nieuw moederbord met heatpipe.

3. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xdoos doet dat ook bij call of duty 2 waar een diepe kras in zit en dan wordt het aan het eind disc unreadable. Ook vraag ik me af of ik me xbox op kan sturen puur voor het mega stofzuigergeluid waar ik me zeer aan irriteer(heb een launchconsole)

Grt Bart

4. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Voor stofzuigergeluid kan je hem niet opsturen.

5. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    LOL mijn xbox verkropt het om mijn games te lezen, er zitten gelukkig wel geen krassen op.
    De vorige keer dat ik mijn xbox heb terug gekregen is nog maar 2maanden geleden:{

6. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu al een tijdje kapot en de garantiezegel is eraf omdat ik hem opengeschroeft heb. Dit om te proberen hem zelf te repareren omdat mn garantie toch al verlopen was. Dit is niet gelukt. Heeft iemand ervaringen met reparatiebedrijven of particulieren op speurders.nl of iets dergelijks?

7. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs terug na een afwezigheid van anderhalve week.

Woensdag (bijna twee weken terug) opgehaald door UPS voor 12 uur en nu zojuist net na 12 uur weer netjes thuisgebracht.

E74 verholpen (moederbord vervangen) en nieuwe DVD-drive erin.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en weer 1 die hem eerder terugheeft.....die van mij is nu weg vanaf 5 oktober :mad:

9. grifter

grifter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de mijne van 19 september!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zou zeggen bel, en zeg dat dit niet kan en dat je een vergoeding eist. Ik hoorde Kevf dat die van jou nu een spoedgeval ondergaat?

11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies gewoon bellen. dat had ik de vorige keer ook gedaan en kreeg een draadloze controller als compensatie.
    die van mij is nu voor de 5de keer onderweg naar het reparatiecentrum, als ik hem echt binnen 15 werkdagen terug heb krijg ik hem vlak voor de toetsweek terug :+

12. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik geluk gehad die van mij was 15 dagen weg ( ja dagen en egen werk dagen) :)

13. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik de mijne ook nog ergens deze herstvakantie terug krijg....:thumbs:

14. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Aangezien die van ons te gelijk zijn opgehaald.. denk ik haast dat je hem net zo snel weer hebt als mij.

Die van mij is weer op de terug weg, maar wil je het zeker weten dan kun je Microsoft altijd even bellen. Dan krijg je ook een UPC trace code

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mbt bellen: zit al op vijf keer bellen en vind het wel even best zo......

Het heeft er ws ook mee te maken dat ze die van mij kwijt zijn. Maar leuk is anders.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon blijven bellen. }:]

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nu al 6 kapotte xbox 360s gehad maar dat maakt niet uit...ik wil een adapter voor me xbox 360 zien te fixen. Weet iemand een sterk verhaal hoe ik hem kan krijgen bij microsoft?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :confused: dat heet ook wel 'oplichten'

19. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt proberen dat ie kapot is gegaan en er geen lampje meer brand (normaal moet ie oranje zijn als ie in het stopcontact zit), maar bij jou geeft ie dus helemaal geen licht.

Moet lukken dan, suc6.

20. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Bullshit. En ook al is dat "oplichten", wat MS doet is ook achterlijk. Geen nieuwe console en nog niet eens je eigen gerepareerde console terug. Je krijgt dus gewoon zooi van iemand anders die volgens MS "gelijkwaardig" is aan jouw eigen exemplaar. Ik heb inmiddels ook al 4 keer m'n 360 moeten terug sturen en toen ik voor een kapotte headset belde was een vervanging niet mogelijk omdat ze vonden dat het mijn eigen schuld was dat de speaker kraakte en regelmatig weg viel. Alsof ik hem onder water gehouden heb ofso...damn. Dus...van mij mogen ze lekker "opgelicht" worden, het zal me een worst wezen. M'n huidige 360 is ook alweer aan het sterven, aangezien gewone retail DVD's constant blijven hangen en ik om het half uur "disc unreadable" krijg te zien. Frustratie? Nee toch! |:-

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina