1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de eerste tekenen dat ie gaat sterven..rustig verder spelen tot ie z'n laatste adem uitblaast;)

    @ Arjan, zou er zowiezo een klacht over indienen.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  2. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo, ik heb een vraag! ik keek gisteren avond the descent op xbox360, in het begin deed die het normaal en op een gegeven moment viel die naar het dashboard ik dacht niks aan de hand, ik start het weer op 2 minuten later, doet die het zelfde, maar toen begon het hij rondje midden van de AAN-knop (die met dat streepje erdoor aan de onderkant) te knipperen. ik deed men xbox uit, en toen weer aan, toen zette ik de dvd weer aan, toen viel die na een tijde weer naar het dashboard en en was die aan knipperen, toen legde ik me xbox horizontaal (Want hij stond verticaal toen ik aant kijken was ) en toen deed die het een tijdje en toen ging de weer naar het dashboard en begon die te knipperen toen deed ik men ik xbox uit en weer aan en daarna heb ik der geen last meer van gehad. Maar ik wil wel even weten wat het is? kan iemand mij helpen? Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Heb ik dus ook gehad deze week. En sinds gisteravond start hij helemaal niet meer op na een aantal keer proberen. Dat wordt voor jou opsturen waarschijnlijk.

    Moet ik dat ding weer helemaal openschroeven :mad:
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijkbaar hebben ze te horen gekregen dat ze gewoon snel mobo's moeten vervangen zonder echt kwaliteitschecks uit te voeren. Alleen wel vreemd dat de een het wel en de ander niet snel geholpen word. Ik had 'em iig laatst (2 weken terug ofzo?) binnen 7 dagent terug.
     
  5. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    goed, mijn xbox was dys weg van 19 september, ik had die nog niet weer. Heb zo tien keer betaald gebeld (gsm, heb geen vaste lijn) ze wisten me soms te helpen, meestal niet... Nu is hij weg van 22 oktober, ik zla diedus elke dag gaan ontvangen/// 19 sept - tot 24, 25 okt? maakt meer dan een maand, wat ben ik met die XBL maand gratis!!!???? Niks toch! Al die GSM kosten, al die tijd onder consool!!! Dit kan toch niet?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Grifter: Je valt een klein beetje in herhaling.....klein beetje maar.....
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  7. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn is de 15de opgehaald en de 16e in Duitsland aangekomen.... Had ook de 3 rode lampen.
    Dus als het net zo snel als Arjan zal gaan dan moet hier zo de deurbel gaan klinken.

    @def
    Hoe is jou status nu?


     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    5 oktober opgehaald, meerder keren gebeld en al veel referentienummers verder.

    Laatste telefoontje was vrijdag met ene Marinho oid die me een spoedprocedure beloofde, uiteraad kon hij me niet vertellen wat dat nou eigenlijk inhoudt.

    edit: ben me bewust van het feit dat ie nog 'maar' 2,5 weken weg is, echter het feit dat andere mensen hem eerder terughebben en elke callcentermedewerker compleet radeloos lijkt te zijn als ik mijn serienummer opnoem wekt flink wat irritatie.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  9. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je hem begin volgende week weer terugkrijgen want ze hebben het nu over 15 werkdagen....
    Komend weekend kan je weer flink los _O_
     
  10. ThomasFresh

    ThomasFresh Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg bij mijn xbox geen beeld meer, maar wel geluid. Hij is de 10de opgehaald. Op 15 oktober stond er; retour naar afzender. Sinds de 15de is het alweer 8 dagen later. Heeft iemand een idee wanneer die kan komen. Ik denk dat ik gewoon rustig moet wachten en dat ie deze week (hopelijk) wel komt? :p
    Wat denk jij?

    Gr, Thomas
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb hem weer retour gekregen vandaag met nieuw mobo.. volgens de brief hebben ze hem 2 uur lang getest (aan een pc o.a.). Het zal me benieuwen hoelang deze het weer doet.
    Wat me wel opviel is dat de xbox360 meer lawaai maakt dan het vorige mobo
     
  12. ThomasFresh

    ThomasFresh Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed en slecht, Positief x negatief is negatief;)
    Ik hoop dat ie het lang volhoudt. Veel plezier met je xbox;)

    EDIT: Stingray, kan je zeggen wanneer je Status op retour stond, en wanneer je hem had op laten halen?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  13. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet hij niet minder lawaai maken?
     
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Geen idee.. vorige was stiller maar die deed het maar 2 week ongeveer
    En mijn eerste had meer herrie... maar ander half jaar geen problemen gehad

     
  15. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    360 net opgehaald door ups...ben benieuwd hoe lang het gaat duren..de vorige keer 3 dagen ofzo, zal nu wel langer zijn.

    k sprak die man nog even van ups en hij zegt dat het niet normaal is hoeveel defecte xboxen hun tegenkomen :)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zelfde zei dat ook tegen mij. Hij zei dat hij er al 4 in de auto had liggen en het was pas rond 12 uur ofzo dacht ik.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    same here, kerel had zijn wagen ook vol liggen....zou ups ze gewoon steeds slopen? Dikke handel voor ze :+
     
  18. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst de ring of death gehad, toen weer gespeeld , nu is ie voorgoed naar de klote, krijg alleen maar ring of death nu.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zou je wat meer info kunnen posten? Dus datum van de 360, heb je al eerder een stukke gehad etc...
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu weer de Ring of Death!

    Hij is regelmatig vastgelopen vandaag, tot dat ik hem net aan zetten, en de Ring of Death gaf.

    Net een klein maandje terug en nu al weer hetzelfde gezeik :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina