1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kooiker84

    kooiker84 Helaas weer dood....

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja zolang hij maar goed terecht komt;)
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb wel een aardige buurvrouw maar als je dat niet hebt...Net weer even gebeld naar ms morgen effe brengen.
     
  3. Yuco

    Yuco Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox hebben ze 3 dec opgehaald en vandaag heb ik hem al weer terug. Heb hetzelfde exemplaar terug gekregen met een aangepast moederbord. Wat mij betreft niets dan lof over de afhandeling van mijn probleem.
     
  4. C4SP3R

    C4SP3R Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    blijft aan je knagen:p

    iemand vandaag problemen met insignen?

    Voor mij is het het afgelopen uur onmogelijk in te signen (ik zit dan op live maar kan geen enkel spel spelen krijg fout meldingen)

    Als deze xbox kapot gaat (is mijn vierde al) ga ik vragen voor vergoeding ik bedoel dat is bijna anderhalve maand zonder hun product......
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar is het probleem ook echt opgelost bij mij ook perfect binnen de tijd (1week) maar het probleem was niet opgelost.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    hoop dat de mijne ook ergens deze week nogkomt, hijs vorige week donderdag opgehaald en savonds was ie al in germany, dus hoop morge of maandag
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je het zeker wilt weten moet je gewoon de xbox helpdesk bellen, als ie klaar is geven zij je een ups code voor de terugweg, zodat je het pakket kunt volgen :thumbs:
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    kzie hem wel verschijnen, maar waarom moet je dan bellen? is de code die je heen stuurt anders dan de gene die ze hebben voor het terug sturen
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yep, je ups code wordt afgesloten zodra hij aankomt, aangezien hij dan niet meer in handen is van UPS. Er komt dus weer een nieuwe zodra UPS je 360 weer heeft.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouw dan weet ik dat ook weer.
     
  12. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb gister weer gebeld, en hij gaat nu voor de derde keer naar Duitsland. Maar ik krijg dit keer wel een nieuwe 360, Spoedprocedure, en ter compensatie krijg ik Forza 2.

    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je het compensatiespel krijgt?
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    vervelend dat ups... zou gister komen, maar gingen naar verkeerd adres... zou vanochtend vroeg worden opgehaald... bel ik maar rond half drie van waar blijf je? ja we zijn er voor 4 uur... bellen ze net we zijn er tussen half 5 en 6 uur... waarschijnlijk krijg ik rond 5 uur een telefoontje dat ze hem over 2 weken komen ophalen... zit je dan 2 dagen de hele tijd uit je neus te vreten... ... ... ... .. .. .. . . . .
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    GvB, tegen mij is gezegd dat je compensatiespel mx. 15 dagen kan duren. Lijkt me overigens wel erg lang :)
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je dat??
     
  16. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het omdat ik hem nu voor de derde keer achter elkaar op moet sturen.
     
  17. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb xbox360 ook weer terug. De grote bruine "pantserwagen" kwam voorgereden.
    Net even geprobeerd en werkt perfect! ook stillere fans gekregen en natuurlijk een maandje live.
    Tot nu toe niets dan hulde over de service!
     
  18. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    De UPS wagens zijn inderdaad erg groot :):)
    Wanneer was je 360 opgehaald?
     
  19. kooiker84

    kooiker84 Helaas weer dood....

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik wil wel eens weten wat de gemiddelde reparatie tijd is nu ( kan ik er een beetje rekening mee houden)
     
  20. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox vanmiddag opgehaald een uurtje geleden, afwachten hoe lang alles gaat duren.

    Ik heb nog even verder gezocht, maar na 3 keer hetzelfde defect te hebben gekregen heb je recht op een nieuw apparaat of het ontbinden van je koopovereenkomst. Dat houd in dat je een gedeelte van de aankoopsprijs terug krijgt 1/3..ongeveer.

    Heb het gelezen op een forum van consumentenbond weet niet of alles 100% klopt! Wie zelf wilt kijken: http://www.consumentenbond.nl/forum/showthread.php?t=788

    Succes!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina