1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, hoe bekijk ik die dan?:eek:
     
  2. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    niemand?!:confused:
     
  3. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou een foute terug gekregen...weer opsturen dus...gebeurt wel vaker hier op het forum als je vorige posts leest...er is ook een naam voor staat er ook nog wel tussen ;)
     
  4. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geschreven door Reteketed: ''Dit beide geld ook voor een xbox die nog steeds stuk is wanneer je hem terug hebt gekregen na een reparatie (een zogenaamde DOA dead on arivle)''

    Zie je staat op pagina 32 ;)
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik dus ook dus gewoon weer opsturen.
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    jammer dat me xbox nog niet terug heb, hopen op maandag en anders eind van de week, ben ik vrij ^^
     
  7. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer heb je hem ook al weer opgestuurd?? Ik heb mijne donderdag opgestuurd dus ik hoop volgende week nog.

    \o/200 post\o/
     
  8. henkiepenkie

    henkiepenkie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    klotezooi....heb net een dag m'n xbox terug is ie weer kapot:'-(, Ik heb weer zwart/wit beeld:confused:, heeft iemand misgien hier ervaring mee. Dit is namelijk al de 2e keer dat ik dit probleem heb:confused:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    GDZR en Kingof360: let er een beetje op dat het geen slowchat wordt ;)
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    wat is slow chat? dat je een gesprek ofzo gaat voeren?

    kingof360:
    vorige week donderdag

    /Mod Je reactie is een vorm van slowchat. Eerste hit op google en je was er zelf achter gekomen! http://themepark.nl/faq/slowchat.htm
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal er op gaan letten :cool:

    GDZR@oke
     
  12. kooiker84

    kooiker84 Helaas weer dood....

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd hoe die nieuwe desktop update van de 360 eruit ziet want toen de update uit kwam ging mijn xbox kapot.
     
  13. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik mijn xbox na de kerstvakantie maar weer eens naar duitsland laat gaan, wordt horensdol van dat stofzuiger geluid, en de laatste tijd krijg ik ook steeds vaker disc unreadable.
     
  14. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan ik het beste een Xbox 360 kopen?
    Lijkt me gaaf er eentje (halo3 pakket) voor kerst te halen... MAAR... ik lees over dead rings, krassen etc....
    Heb me er helemaal niet in verdiept (sinds de serieuse studie heel wat minder tijd voor games etc.) maar ik las laatst iets over ene "falcon" ofzo? Geen idee wat het is, maar het was iets van dat de nieuwe 360's minder snel kapot gingen ofzo? Maar die zouden pas vanaf januari in elke xbox 360 zitten? Of lul ik maar wat? :+
    Help me ;)
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je leest het.
     
  16. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, dus kan het best nog even wachten!
    Jammer, had het mooi gevonden met kerst (aangezien ik een MAAND kerstvakantie heb hehe)...
    Ook jammer dat er geen Guitar Hero III pack bestaat, want om die game er nou ook nog is los bij te kopen voor 90 euro...
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je een vinden op de baz, denk het niet maar ja je weet het nooit. Ik denk dat er nooit 100% garantie op zit er kan altijd wat mis gaan al is het de laatste tijd wel veel.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb sinds die update voor de fall update dat als ik mijn disk erin doe, gaat de dvd-drive status op opening. Ik moet dan wel een paar keer drukken voordat hij de game start. Sinds de dashboard update van laatst heb ik het nu ook in-game dat hij terug keert naar het dashboard en dat de status opening is. Heeft iemand hier ervaring mee? :confused: Ik hoop dat ik hem niet weer op moet sturen. Ik heb net assasin's creed besteld en vorig jaar had ik ook al geen 360 rond kerst (toen was het ROD).
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Eem ik heb wel gehad dat ik heb 5 keer moest opdruken voor die ook echt open ging en weer eens 5 keer voordat ie weer dicht ging.
     
  20. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Fuck hé, ik heb vandaag Naruto Rise of a Ninja geleend. Maar hij loopt echt fucking vaak vast. Het beeld bevriest gewoon en dan kan ik niks doen, ik heb vandaag eerder guitar hero 2 lopen spelen maar die liep niet vast. De disc is gewoon helemaal krasvrij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina