Had het ding ook net 2 weken terug, ik had een krassende DVD-drive, haal m uit de doos, stond er aangelruisd dat ze het moederbord hadden vervangen....WTF!
Ik dacht: ze zullen het verkeerde vakje wel aangekruisd hebben, maar nee, gisteren opeens tijdens het spelen van assassin's creed: disc unreadable...
ik kijken: weer krassen, en nog veel meer dan dat hij eerst (voor de 1e reparatie) maakte
ik meteen weer teruggebeld en het hele verhaal uitgelegd, gast aan de telefoon was wel vriendelijk, hij zei meteen: daar maken we een DOA van (Dead on arrival) en ik krijg een versnelde procedure.
Ik dacht: oh toch nog een meevallertje...ik vraag: hoe snel is die versnelde procedure dan? hij: 15 werkdagen
Toen ik 'm zei dat ik 'm laatst had opgestuurd en het toen ook 15 werkdagen duurde zei hij dat de normale wachttijden nu al rond de 25 werkdagen liggen...:{
M'n pa vond dit ook een slechte gang van zaken, hij heeft toenstraks de winkel gebeld waar ik de xbox gekocht had (Dynabyte) en die zeiden dat ze het hoofdkantoor van microsoft gingen bellen en kijken wat ze konden doen.
Ben benieuwd, ik wacht nog heel even met opsturen...
ik heb de labels trouwens nog niet, is al 1 dag geleden, bij m'n eerste reparatie had ik ze na een uur al, vreemd....Klik om te vergroten...