1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kooiker84

    kooiker84 Helaas weer dood....

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat er mensen zijn die hem 1 keer kapot hebben en die hem daarna niet meer kapot hebben, en dat er mensen zijn die maar door kunnen reparen en op diezelfde dag nog kapot gaan.

    Dus ik hoop dat mijne het nog lang volhoudt
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem binnen 4 dagen terug... en hij werkt perfect.... jaloers?! HAHAHA wat een service props
     
  3. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het doet moet je het goed doen mijn foutcode 0102 oftewel unknown error.

    Net de helpdesk gebeld maar daar hebben ze ook een error, het systeem ligt eruit morgen terugbellen. Zeker Vista? :confused:
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat die van mij het een tijdje zonder problemen heeft gedaan, is ie nou voor de derde keer moeilijk aan het doen. Eerste twee keer ring off dead en nou me disc-reader.
    Ik heb van de week weer is Oblivion uit de kast gepakt, kon wel spelen maar hij viel regelmatig uit met de boodschap disc unreadble. Zaten wel wat krasjes op de cd dus dacht van zal wel aan de disc liggen. Krijg ik net Assasins Creed te leen, krijg ik hetzelfde gezeik. De disc is nog helemaal goed, dus dan ligt het aan de Xbox lijkt mij. Verder heb ik ook nog problemen met het openen van me drive. Het is net alsof ie vast blijft zitten, zelfs als ik me faceplate eraf haal gaat ie regelamtig niet open.
    Ik heb trouwens die Samsung drive. En heb em met de launch gekocht, doen ze dan moeilijk met garantie?

    Ik neem aan dat ik hier ook gewoon voor kan bellen?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  5. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb zojuist ook de Ring of Death gekregen. Heb hem al een half jaar ongeveer en dit is de eerste keer dat hem me overkomen is. Echter lees ik net dat als de garantiesticker verbroken is hij niet meer teruggenomen word. Is dit een zekere zaak of zijn er uitzonderingen. Mijne is namelijk ook verbroken maar alleen omdat ik er een andere bodycase (Black Knight) erop heb gezet. Iemand die hier een antwoord op heeft of ik hem nog terug kan zenden nadat ik de orginele, premium bodycase erop terugzet heb?
     
  6. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 11? 41 Pagina's? Al die reacties?
    Weet nou echt niet meer of ik wel een Xbox 360 moet halen, wist niet dat het ZO erg gesteld was!
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mwah, ik denk dat de Nieuwe xbox 360's wel meevallen, die gaan niet zo stuk als ik het goed heb.


    Hopelijk krijg ik me Xbox 360 morgen, had hem op 11 December opgestuurd en ik vind het nu al te lang duren :+

    en ik heb me Serial Number ook niet ofzo opgeschreven ergens, omdat ik het niet wist dat je op Service.xbox.com je status kon bekijken.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0

    Alweer?! Gebeurt ook vaak!
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    niet te geloven dit :) hij blijft het doen, na 3 keer!!!! Eindelijk AC spelen zonder bevriezende console! Net 2,5 uur gespeeld en geen vastloper gehad!

    Of komt dat nu omdat het zo koud is buiten :+ nee nee niet te pessimistisch ;) ik ben blij dat hij voor de vakantie toch nog klaar en werkend op mijn buro staat!!!!! :b:
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Label verbroken = geen garantie. Ik denk dat je pech hebt.
    Je kunt het natuurlijk altijd proberen.
     
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier hoe het precies met de garantie zit?
    aangezien deze, een tijdje geleden verlengt is.

    Ik wil dit weten aangezien mijn xbox er zo af en toe mee op houdt...
    hij geeft dan ROD (compartiment 1,3,4).
    Maar wanneer ik de xbox dan uitzet en weer aan, doet hij het wel weer helemaal goed.


    Maar als de garantie dus nu maar t/m dit jaar geldig is, stuur ik hem nu al op, anders pas na de kerstvakantie...
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Ik had exact hetzelfde probleem. Je kan gewoon bellen.
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    me Xbox 360 terug, er stond zo op het briefje dat de DVD Drive is gefixt, maar niks anders? :p, hopelijk wel anders zit er een grote kans dat ik hem binnenkort weer moet opsturen.
     
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld, zegt ze dat ff moet proberen zonder HDD. Ik dat ding eraf gehaald krijg ik 5 keer achter elkaar "To play this disc you must put it into a Xbox 360 console". Weer teruggebeld en nou is het wachten op de labels. Heb me xbox al in het doosje van UPS gestopt van vorige keer.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    volgens mij heb ik echt pech, mijna is nu 2 weken weg, maar mense hier hebben al na 1 week terug zonder spoed :mad:
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had zelf niet verwacht dat me Xbox 360 zo snel terug zou komen :+.


    de Xbox 360 gaat veel sneller en ze hebben de DVD Drive vervangen, vorige keer had ik dat het ding nooit openging enzo en wat krassen maakte op me DVD, deze DVD drive gaat veel sneller open en heeft geen problemen lol :+
     
  17. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem terug zonder spoed, donderdag is die opgehaald en woensdag weer binnen, 6 dagen dus.

    Er is vervangen:

    power suply
    dvd drive
    controller ports
    mother board
    other

    Kreeg er ook nog een maand xbox-live bij..

    Netjes verpakt in plastic en alles goed geregeld niks op aan te merken.

    Ook merk ik dat hij zeker stiller is geworden :)

    Al met al een tevreden klant:)

    Mijn probleem was ROD, spel stopte opeens en beeld werd groen, toen uit gezet en toen deed die niks meer.
     
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me stug. Als het goed is staat er een kruisje achter.
     
  19. kooiker84

    kooiker84 Helaas weer dood....

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne doet het nog steeds en hij is aardig stiller maar Ik heb nu ineens een hitachi drive zijn die wel goed tenminste nu dan??
     
  20. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0


    Staat geen kruisje achter maar op mn dvd-drive zat een plastic sticker van dat de driver nieuw is..

    En waarom zou het er anders staan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina