Na een een jaar toch maar weer besloten een xbox360 te kopen.
Heb de arcadepack aangeschaft ivm de hdmi uitgang die erop zit, en op een lcd is dat toch wel aardig
Na drie weken(gister) begon gister mijn beeld vol met artifacts te raken, ik heb mijn vorige xbox verkocht nadat hij drie maal terug is gegaan naar microsoft had ik het een beetje gehad.
Ik was dus meteen aan het balen en het idee daar gaan we weer.
Na alle kabels na gelopen te hebben bleef het beeld en ben ik gaan bellen.
Het schijnt dat microsoft een nieuwe omruil regeling heeft normaal was dit 2 weken tegenwoordig is dat 4 weken.
Ik naar de winkel gebeld welke me eerst weg stuurde ivm die 2 weken, overgegaan naar het hoofdkantoor en zei vertelde me dat er inderdaad een nieuwe regeling was.
Heb gister dus een nieuwe xbox in de winkel gekregen.
Het belangrijkste wat ik dus nog niet vermeldt heb, is dat beide arcade packs falcon xboxen waren.
Hoe weet ik dat, natuurlijk via het lotnummer, NIET via de adapter want deze is 203watt, MAAR door het zaklamp trucje werd snel duidelijk dat het een falcon is (te zien aan de 2 rondjes ipv drie op het moederboard)
Conclusie, iedereen is opzoek naar falcon xboxen ik heb nu mijn tweede en helaas geloof ik nu dus niet meer in het verhaal dat de falcon beter is.
Mischien heb ik gewoon pech deze ronde en is het een fabricagefout wie zal het zeggen.
Wil de dit verhaal even delen, en ben nu weer blij met de tweede xbox in 3 weken. hou dit dus in de gaten binnen een maand heb je omruil garantie in de winkel!!
Klik om te vergroten...