1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    4 dagen geleden gebeld ze zouden label sturen maar nog steeds niks ontvangen?

    Sturen zij die label of moet ik UPS bellen zelf dat zij hem sturen??
     
  2. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een een jaar toch maar weer besloten een xbox360 te kopen.
    Heb de arcadepack aangeschaft ivm de hdmi uitgang die erop zit, en op een lcd is dat toch wel aardig :)

    Na drie weken(gister) begon gister mijn beeld vol met artifacts te raken, ik heb mijn vorige xbox verkocht nadat hij drie maal terug is gegaan naar microsoft had ik het een beetje gehad.

    Ik was dus meteen aan het balen en het idee daar gaan we weer.
    Na alle kabels na gelopen te hebben bleef het beeld en ben ik gaan bellen.

    Het schijnt dat microsoft een nieuwe omruil regeling heeft normaal was dit 2 weken tegenwoordig is dat 4 weken.

    Ik naar de winkel gebeld welke me eerst weg stuurde ivm die 2 weken, overgegaan naar het hoofdkantoor en zei vertelde me dat er inderdaad een nieuwe regeling was.

    Heb gister dus een nieuwe xbox in de winkel gekregen.

    Het belangrijkste wat ik dus nog niet vermeldt heb, is dat beide arcade packs falcon xboxen waren.
    Hoe weet ik dat, natuurlijk via het lotnummer, NIET via de adapter want deze is 203watt, MAAR door het zaklamp trucje werd snel duidelijk dat het een falcon is (te zien aan de 2 rondjes ipv drie op het moederboard)

    Conclusie, iedereen is opzoek naar falcon xboxen ik heb nu mijn tweede en helaas geloof ik nu dus niet meer in het verhaal dat de falcon beter is.
    Mischien heb ik gewoon pech deze ronde en is het een fabricagefout wie zal het zeggen.

    Wil de dit verhaal even delen, en ben nu weer blij met de tweede xbox in 3 weken. hou dit dus in de gaten binnen een maand heb je omruil garantie in de winkel!!
     
  3. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 35 min aan tel zitten wachten krijg ik een amerikaan aan de lijn die de hoorn erop hangt :confused:
     
  4. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is het een gratis nummer. Maar wel rot voor je.:'-(
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij MediaMarkt heb je half jaar winkelomruilgarantie..
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn xbox begint ook weer kuren te vertonen hoor. Nadat hij op 29 mei van dit jaar kapot was gegaan begint hij nu ook steeds vast te lopen. Hier was ik al bang voor aangezien de xbox van een vriend van mij de vorige keer precies 2 weken voor die van mij kapot ging ook kapot ging. Nu is zijn xbox vorige week ook weer kapot gegaan dus ik ben bang dat ik nu ook weer aan de beurt ben. Ik heb in het laatste half uur al 4 vastlopers gehad. Hij loopt sowiezo de laatste paar weken al niet helemaal lekker meer. Ik krijg veel disc is unreadable meldingen en dat ik deze disc in een xbox 360 moet stoppen om hem te spelen. Ook heeft hij mijn hele bioshock disc bekrast die nu onspeelbaar is. Ik hoop nu gewoon op die 3 rode lichtjes zodat ik een nieuwe krijg en weer normaal kan gamen.
    Ps. Sinds het typen van dit bericht (wat nog geen 5 minuten duurde) is mijn xbox alweer 2 keer vastgelopen. Krijg van die groen grijze blokjes in me scherm bij een keer.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ook de falcons? Vreemd en bizar verhaal :{
     
  8. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn toch geen Falcons dan, die hebben 175 watt voeding.
     
  9. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het in dit forum moet, maar gisteren viel hier de stroom ff 3 seconden uit. En mn broertje zat natuurlijk te xboxen, de stroom kwam er weer op.. en gelijk een rode ring op mn xbox. Dus ik zet de xbox uit en daarna deed die het weer goed.
    Maar nu zat mn broertje te klagen dat xboxlive het raar doet. Ook had hij net dat het hoofdmenu van de xbox het niet goed deed. Er stonden letters door elkaar heen.. heel apart.
    Heeft dit te maken met die stroomstoring of is dit xboxlive wat niet helemaal goed is?
     
  10. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    Ik heb men 360 Elite nu al een ruime week, en vandaag toen ik Halo 3 afsloot en terug in het menu kwam kreeg ik eventjes later een freeze. Ik wou juist naar "account management" gaan.
    -Moet ik me zorgen maken??
    Hierna hem dan uitgezet, minuutje gewacht. Zet ik hem terug aan en laad hij marketplace, xbl Live en Games niet
    Had ff op google al gezocht en daar lees je dat het door de lenteupdate komt.

    Anyway, het bleef maar laden. Dan Halo3 maar opgestart... rondje online gespeelt, terug naar het menu en toen deed alles het weer... oef.


    Heb zonet weer gehad... ik start 360 op en hij blijft gewoon de tabbladen Games, xbLive en Marketplace laden ... 3minuten gewacht en ging terug.
    Kan iemand zeggen hoedat dit komt... ik erger me er namelijk aan.
    ty
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    En nu is mijn 360 dus echt kapot. Ik kreeg net eindelijk die 3 rode lampjes. Fijn dat ik dat niet vanmiddag kreeg want ik kan morgen zeker geen helpdesk bellen? Of kan dat wel op zondag? Hij heeft het precies 5 maanden en 20 dagen volgehouden. Dat is tog niet normaal meer.|:- Stel eikels daar bij microsoft, je mag toch wel verwachten dat als je al een nieuwe xbox 360 terugkrijgt dat hij niet nog een keer kapot gaat. Nu maar opsturen binnenkort en dan hopen dat hij snel weer terug is. Is de reparatietijd nog steeds 2 weken?
    Het enig pluspuntje hieraan is dat ik nu volgende week in alle rust kan leren voor mijn proefwerkweek.:emo:
     
  12. exin

    exin Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijn Xbox voor de 2de keer kapot (rod). Hij heeft het 2 maanden volgehouden. Nu moet ik, omdat ik er geen garantie zegel meer op heb zitten, de kosten zelf betalen. Terwijl dit bij de eerste reparatie geen geen probleem was. Valt dit niet onder een reparatie-garantie oid?
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hij wil Forza 2 niet meer laden, hij blijft maar in het scherm "Saving Game Data" Weet iemand hoe dat komt?
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    OK net weer even geprobeerd mijn xbox op te starten en hij doet het weer. Ik vertrouw het nog steeds niet. Zou ik hem alsnog op kunnen sturen?
     
  15. NightHawk NL

    NightHawk NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    het schijnd dat Live een paardagen al raar heft gedaan. (zie www.majornelson.com) hij zegt ook dat het niet helemaal soepeltjes liep;)
     
  16. TheGuru

    TheGuru Guest

    daar hek ook last van :| hij blijft maar laden het houdt niet op, gaa ik een potje fifa doen tegen een maat ga ik terug naar dashboard, is hij gestopt met laden maar dan staat er connect to xbox live :^) hmm wazige shit ouwe, hoop dat het snel wordt gefixed.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn he, mijn xbox is pas gemaakt, en om de zoveel tijd heb ik een unreadeble disk. Zeer frustrerend. Zeker als je een topper als Mass Effect aan het spelen bent. Ik begin stilletjes ziek te worden van de brakke hardware van Microsoft. Ik wil hier genieten van de beste game van het jaar, en dan heb je dit aan de hand, onbegrijpelijk! Dit heeft echt een barst gemaakt met Microsoft. Nu ja, binnenkort stuur ik hem gewoon terug opnieuw op, anuwel ik geen ring of death heb ofzo. Maarja, als je xbox zo begint te kraken, en dan de disk niet meer kan lezen, tja, fijn is het niet...
     
  18. NightHawk NL

    NightHawk NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne kan soms ook geen dvds lezen.. heel raar.. maar hij maakt geen krassen.. bijv. gears of war.. ofoblivion.. kon hij niet meer lezen.. warschijnlijk omdat hij alles continu van de dvd afleest en dan een keer mis leest en de bestanden niet kan vinden?! raar shit..
    Ik hoop dat ik mijn doos snel terug krijg.. hij is maandag opgehaald..
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, mijn 360 zou (3e keer kapot in anderhalf maand!) nu na 10 werkdagen weer bij mij terug zijn. Vrijdag was de 9e dag, nog geen 360. Even gebeld, blijkt dat ze de mijne gewoon zijn vergeten te repareren!

    Leuk die beloftes.. Wacht nu al bijna 2 maand om weer eens fatsoenlijk te kunnen spelen..
     
  20. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden begon mijn 360 al raar te doen met Dead Rising.. veel haperen en NPCs die totaal uit hun verband gerukt waren (lange balken uit hun lijf ipv armen).. vanmiddag zat de vriend van m'n zusje ff AC te spelen, zelfde verhaal.. 3 x een freeze en weer die rare NPCs..

    Moet ik bang zijn voor een RoD ofzo? Zowiezo bel ik woensdag/donderdag even naar Microsoft..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina