1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Stomme vraag misschien, maaré ik snap deze ups tracking status niet:

    Trackingnummer: xxxxx
    Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender

    Geretourneerd op: 09/01/2008 9:54
    Getekend door: VOLL
    Vestiging: WARENANN.
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg

    Maar hoezo teruggezonden naar verzender!?
    En dat staat er dus al vanaf 9:54!?

    Op de ms site staat ook nog steeds "service center wacht nog op apparaat"

    Misschien een van mensen hier die m al eens hebben opgestuurd die mij ff kunnen helpen! :)
     
  2. Destructive Meteor

    Destructive Meteor I'm Evil

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox net een kwartiertje en heb hem voor de 1e keer aan... 3 doode lampjes... wat moet ik nu doen? ik had de foucode 0102, zou ik nu microsoft moeten bellen? of kan het vanzelf over gaan?
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    op de start pagina van dit topic staan de fout code's. Of anders idd ff bellen...
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    @demon

    Jij bent niet de verzender volgens mij.
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ohw okay.. is t misschien omdat ms opdracht heeft gegeven tot ophalen!?!?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik had ook 0102, en mijn moederbord is vervangen 8) Ga er dus maar niet vanuit dat het vanzelfd overgaat ;) Misschien is winkelgarantie nog wel beter!
     
  7. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik mijn 360 voor reparatie verzonden. Doordat de UPS-bezorger meer dan 3 uur voor de afgesproken tijd was ben ik in alle haast vergeten mijn harde schijf los te koppelen. Iemand enig idee wat er nu mee gaat gebeuren?

    Uiteraard bel ik morgen nog even met klantenservice wat ik zou moeten doen, maar ben nu wel even benieuwd.
     
  8. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk krijg je hem terug met hardeschijf.Misschien een nieuwe en ben je wel je data kwijt !
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Een vriend van mij had ook de HDD meegegeven en die kreeg gewoon een HDD van iemand anders met alles er nog op. :+ Dat was in het begin, dus ik weet niet hoe dat nu zit. Maar de kans dat je een nieuwe HDD krijgt is wel aanwezig en dan zou ik zelf echt balen als al je data pleite is. Ik maak altijd even een back-up om de zoveel tijd op een MU in het geval de HDD crashed of weet ik veel wat. Maar goed, die van mij wordt binnenkort ook opgehaald (RoD, foutcode 0020) alleen hoop ik dat ze deze kunnen repareren. Ik hoef niet zo nodig een nieuwe met een ander serienummer. =(
     
  10. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks al mijn data kwijt omdat die knakker van UPS 3 uur voor de afgesproken tijd voor de deur staat. :emo:
     
  11. NightHawk NL

    NightHawk NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe nou lekker dan.. na een kwartier al 3 rooie lampjes:confused:

    Maar ik heb m dinsdag thuis gekregen nadat ze maandag langs zijn geweest en er niemand opendeed.

    bij de UPS tracking stond dat ik hem de 24ste afhad gegeven en er bleef ook staan dat hij terug gezonden werd naar de zender.. maarjah lang wachten komt hij aan.. maar ik denk dat de 'zender' de UPS of een verzamel depot van MS is..

    en ik had ook door de telefoon aan Denise ;) gevraagt of ik mijn HDD erbij moest doen, maar dat hoefde niet want daar hebben ze toch niks aan en anders verneuken e de heleboel van je die eropstaat, of zoals hierboven.. geven je een andere terug..
    Viel spass met wachten;)
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had een kleppie erop gedaan ipv de hdd, mocht ook niet. Dus klepje weg. Ik vrees voor je dat je je hdd kwijt bent. Ter compensatie krijg je dan waarschijnlijk een game 8) Kreeg ik ook.
     
  13. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox wordt straks opgehaald. Hij maakt heerlijk een mege dikke kras op m'n COD4 die nu naar de fillestijnen is. MS wil dit niet regelen omdat het geen MS game is.. Hoe kan ik dit het beste regelen dat ik een nieuwe krijg?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Via de winkel is je enige optie. Je kan een mail sturen naar infinity, maar daar hoef je niks van te verwachten.
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    ToysRus

    Was gisteren even in Muiden bij de ToysRUs en eerst even kijken bij de games e.d.
    Staat er zo'n console met een 360 waar je wat games op kunt proberen. Zag er wel netjes uit, jammer dat er 3 lode lichtjes branden...

    Mooie reclame voor M$... In de winkel zijn ze al kapot.

    (Zal binnenkort even een fotootje posten)

    @ Bart: da's wel balen dat je COD4 gemolesteerd is. Enige kans die je hebt is terug naar de winkel waar je je xbox gekocht hebt. Succes.
     
  16. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een paar maanden geleden gehad dat me xbox RoD kreeg dus ik Xbox opgebeld verschillende dingen geprobeerd niets hielp nou dat werd opsturen. Week later had ik al een nieuwe dus doe die aan één avond gespeeld wil volgende dag weer spelen doet ie het al niet meer. Ik Xbox weer bellen uitgelegd wat er aan de hand was hun zouden er meteen spoed achter zetten 2 weken later kreeg ik hem weer terug bleek dat het moederbord kapot was gegaan gelukkig nu geen problemen meer.
     
  17. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben er weer en dat betekend dus niet veel goeds.

    ik kreeg 3 maanden geleden een melding ( unable to read disc ) dus ik stuur hem op krijg hem bijna 4 weken later trug WTF!! hij was nog steeds kapot dus weer op gestuurd kreeg weer een stukke trug. nou vandaag was mijn 360 weer trug op z'n plek ik prop Mass effect erin en daar krijg ik het teken uit hell UNABLE TO READ DISC!! nu 4 keer een kapotte 360 trug gekregen:mad:|:-

    nou was mijn vraag wat kan ik hieraan doen?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb je het ook bij andere games dan? Anders ligt het gewoon aan je CD. Voor zover ik weet was er een probleem bij sommige Mass Effect CD's. Indien je dit niet bij andere CD's hebt, laat het even weten. Dan weet ik misschien al hoe ik je kan helpen.
     
  19. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0


    Als het niet aan het spel ligt maar aan MS en de Xbox 360 zou ik er werk van maken, nieuwe eisen..of degelijks...ik kreeg namelijk al een gratis spel toen mijne voor de 2e keer kapot was toen ik hem net 2 weken terug had...

    Succes:thumbs:
     
  20. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had ook wel ff moeten melde dat ik al me spelle heb uitgetest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina