1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de replies.. Moet ik contact op nemen met bol.com waar m''n xbox vandaan komt, of bart smit waar COD 4 vandaan komt heb er bij beide nou niet echt vertrouwen in..

2. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ooit fifa 07 opgestuurd naar ea nadat ie bekrast was kreeg ik keurig een nieuwe ik weet niet hoe dat bij cod4 maker is ACTIVISION TOCH??

3. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb zojuist activision een vriendelijk mail gestuurd ben benieuwd, ga no way nog een keer de volle mep betalen, voordat ik dat doe heeft MS nog wel heel wat telefoontjes gehad.

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denkt dat dat laatste niet echt helpt..

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een vriend van mij had volgens mij Gears of War opgestuurd, hij kreeg ook gewoon een nieuwe. Het beste is gewoon contact opnemen met Activision. Ik zie dat je dit al gedaan hebt, dus nu is het even afwachten op hun reactie.

Mogelijk is de laser defect. Na een paar keer in en uit doen v/d cd, pakt hij hem dan wel? Anders moet je even naar MS bellen en een nieuwe Xbox 360 aanvragen.

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    IK ZOU OM EEN ELITE GAAN ZEUREN !

7. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Don't focus on the failure rate.
    Focus on the support we are providing.

8. Destructive Meteor

Destructive Meteor I'm Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gekeken, Hardware probleem:thumbs:... Gaat lekker, na 1x op die knop drukken.:lol:

Heb eerst naar de xboxklantenservice gebeld, die zeiden dat ik bij hun niets kon, omdat ik het via bol.com heb besteld. Hun klantenservice was op 9 uur dicht, en had om half 10 pas naar xbox/microsoft gebeld. Eerst al een mail gestuurd en vandaag maar gebeld (alleen een automessage op de mail gekregen). Die man zei dat ik het terug kon sturen en dat ik dan een nieuwe krijg als zij het probleem ook vinden. (Of geld terug, maar je kan kiezen_O_.) Ik hoop dus dat ik een nieuwe krijg en niet een uit dezelfde serie, had er op school naar gevraagd aan vrienden en die zeiden dar er een serie xbox 360's was gekomen met zo'n probleem:{. Anders gewoon weer terug sturen.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik dacht ik doe 's gek en probeer die towel fix en ja hoor wat denk je... Xbox 360 doet het weer alleen de vraag voor hoelang! :+

10. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is zover hoor :'-( De beruchte ring of death, nooit verwacht dat het ook mij zou overkomen. Hier wat informatie

MFR Date : 2006-05-16
    Error code : geen
    Signaal RoF : 0020
    Probleem omschrijving :
    Gisteravond nog gespeeld, gewoon uitgezet. Ben ik net terug van mijn werk, hij gaat niet eens meer aan. Gelijk ring of death. Ik heb die foutcode gedaan, maar dat zegt me nog weinig. Morgen er maar achteraan dan. Ik heb hem bij dixons gehaald en hij zit nog in de garantie, dus komt hopelijk wel goed.
    Nog tips etc. waar ik op moet letten??

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF, da's precies hetzelfde als mij behalve de productiedatum (22-01-2006). Ik had daarvoor ook nog lekker gespeeld en toen ik 's avonds 'm aanzette kreeg ik hetzelfde. Hangt het in de lucht of zo? :+ Bij mij doet-ie het nu weer even, maar het zal vast niet lang meegaan. :{

12. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, blijkt nu dat mijn broer vorige week ook al die ring of death had gezien. Maar na restart deed de xbox het weer. Maar dattie het ff meld :p

13. Destructive Meteor

Destructive Meteor I'm Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dat dus niet proberen, heb binnen 2 minuten al de ring of death en heb dus dikke garantie (als ik geen garantie zou hebben zou ik het misschien wel geprobeerd hebben). Het is alleen zo vaag, want ik hoor verhalen dat het slecht is, maar hoe kan het slecht zijn als je het daar mee maakt? Omdat hij oververhit kan raken? Dat zal het wel zijn.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wilde het eerst ook niet doen, maar er lag toch een grote handdoek hier dus ik dacht kan mij het ook schelen. Ik heb 'm er iets van 10 minuten tussen gehad, toen iets van 30 minuten laten afkoelen uit de handdoek want ik ging TV kijken. Ik druk met spanning die knop in en ik vond het al verdacht lang duren voordat de RoL oplichte en ja hoor... in het Dashboard. Best lachen als je je console daarvoor 20 keer aan en uit heb geschakeld zonder succes. 8)

15. daanoss

daanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies wat ROD inhoud...maar ik heb een keer gehoord dat de Xbox dan niet precies weet wat het probleem is, maar om erger te voorkomen schakelt die zich op ''slot''.

Wanneer je hem dan overhit gaat je Xbox denken dat dat het probleem is en focust zich daarop. Wanneer die dan afgekoeld is denkt die dat het probleem opgelost is en gaat die gewoon aan...

Je bedriegt dus eigenlijk je Xbox...maar voor hoe lang is nooit te zeggen want wanneer die weer een melding krijgt van een andere (eerdere) systeem fout zal die weer ROD geven...

Zoiets heb ik gehoord en klinkt redelijk logisch dus denk meld het even...

Ik kan fout zitten sorry daar dan voor :)

Probeer eerst alles even los te koppelen inclusief je HDD...dan zonder HDD aanzetten en de rest wel weer koppelen.
    Wanneer die dan nog ROD geeft moet je bellen naar MS...die zal zeggen hoe de rest moet...tips zijn er niet echt. Gewoon hopen dat je hem weer snel en gerepareert terug krijgt ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2008
  16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    daar komt ie weer! een vraag voor de mensen die al eens vaker een 360 hebben opgestuurd!

Hij was op 9 januari aangekomen in weiterstadt. Daarna heeft er 2 dagen gestaan "service centre wacht op apparaat". Dit stond er tot donderdag 1130. Toen ik gister thuis kwam rond 22.00 stond er gister avond "service centre heeft apparaat ontvangen". En nu om 6.52 staat er "apparaat teruggestuurd naar klant".

Imo is dat wel heel snel! Dwz dat ze m in een halve dag(want t is en blijft europa dus die xbox fixers werken 's nachts echt niet) aangezet, gecheckt, opengemaakt en gemaakt hebben!
    Dus 3 opties:
    1 ) het is ondertussen routine, en alle problemen zijn t zelfde dus die manschaft fixed das ganz schnellllll.
    2 ) de mijne wordt in een hoek gezet, en ik krijg meteen een gemaakte van iemand anders mee.
    3 ) ze sturen gewoon een nieuwe op.

nu, zal mij benieuwen wanneer ie weer thuis komt bij papa!

17. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, had ik al gedaan, zonder succes. Net gebeld met klantenservice, werd gelijk geholpen zonder te wachten. Ze kwam toch ook wel tot de conclusie dattie gemaakt moest worden. Nu mijn box in een doos gedaan :cool: en maar wachten op ups.

18. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en het juiste antwoord 2...
    dat werd mij verteld toen mijn eerste naar duitsland ging,
    je krijgt een al gerepareerde xbox terug van vergelijkbare kwaliteit (krassen ed.)
    en van een ongeveer gelijke productie datum...

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tering, ben al 3 maand bezig om een goedwerkende 360 terug te krijgen.. :'-(

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heb je hem nou nog niet terug?! :confused: Wat is er allemaal gebeurt dan dat het ZO lang duurt? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina